nya torrent sidor

Inaktiv
nya torrent sidor

Hej jag är medlem på några torrent-hemsidor men söker nya men har problem att hitta nya !
jag är medlem på

TTI.nu
swebits
piratebits
nordic-t
nordicbits.org
bitnation.com
softtorrents.org
swedvdr.org
powerbits.org
swetv.org

Sen några andra som inte är alls bra!

men jag vill som sagt ha lite nya ! kräver sidorna som ni har invite så kan vi byta har invite till alla på listan ovan som har invite-system.

Jag hade gjärna velat ha torrentleech men skriv några som ni har som är bra eller om jag kan få invite så får ni invite av mig till någon bra sida
M.V.H Hoegan


signatur

Intel C2D e6600 8800gts 640mb 2048mb dddr2 pc6200 4*400gb saus p5w dh deluxe aspire x-navigator 550W

Medlem

Tror knappast du får fråga efter sådant här.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Youtube-proffs

*gömmer sig* shhh jag tror jag hörde the_maxx


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

aj aj aj aj


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

nu är du ute och cyklar på två helt olika plan.

1. Känns inte som denna tråd är tillåten enligt FZ:s regler

2. Att byta invites brukar vara väldigt förbjudet (jag råkar veta att det är det på torrentleech iaf )


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Citat:

§1.4. Inga wareztips eller multiplayerfusk
Allt prat samt förfrågningar och/eller tips om piratkopior, fildelningsprogram, och/eller försäljning/köp av stöldgods, är förbjudet. Vi godtar inte heller länkar eller tips om fusk till multiplayerspel; som t ex bottar eller olika exploits.

Medlem

ajajajaja, änte bra änte bra! Nu får du säkert ett pm från någon arg moderator


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

ajdå visste inte jag såg inte det i reglerna :/ låstråden och ta bort den då så läser jag reglarna igen:P sorry


signatur

Intel C2D e6600 8800gts 640mb 2048mb dddr2 pc6200 4*400gb saus p5w dh deluxe aspire x-navigator 550W

1
Skriv svar