Halloween-trailer från A Vampire Story

Robot
Medlem
Halloween-trailer från A Vampire Story

humor
och då menar jag med dom andra trailers'na också ;D verkar lovande detta


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

Skulle vara intressant att testa för att se vilken typ av peka-klicka det är.. Finns tyvärr en del väldigt taffliga sådana, men de bra måste stödjas.
Svårt att urskilja de bara.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

ser inte ens ut som ett spel, mer en töntig tecknad barnfilm


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Skrivet av bellyman:

ser inte ens ut som ett spel, mer en töntig tecknad barnfilm

Måste ju passa dig bra.

Skulle mycket väl kunna tänka mig att installera det där äckliga windows igen bara för spelet ifall det visar sig leverera. Var längensen det kom ett bra äventyrsspel.

Medlem

Jaud bellyman.. Uppenbart är du inte "gammal" nog att ha spelat många peka-klicka äventyrsspel. Grafiken är perfekt för ett sådant spel.

Medlem
Skrivet av kossan12:

Jaud bellyman.. Uppenbart är du inte "gammal" nog att ha spelat många peka-klicka äventyrsspel. Grafiken är perfekt för ett sådant spel.

Jupp, stämmer bra det. Och enligt hans profil så var han inte ens född när det bästa spelet kom (första Monkey Island).

Men vad annat kan man förvänta sig av någon som har "agressions utbrott" som specialitet?

Inaktiv
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av kossan12:

Jaud bellyman.. Uppenbart är du inte "gammal" nog att ha spelat många peka-klicka äventyrsspel. Grafiken är perfekt för ett sådant spel.

Jupp, stämmer bra det. Och enligt hans profil så var han inte ens född när det bästa spelet kom (första Monkey Island).

Men vad annat kan man förvänta sig av någon som har "agressions utbrott" som specialitet?

så jävla ägd


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Ohhh buuurnnnnddd!!!!

Leve äventyrs gengren!


signatur

Nämen!

Medlem

Ge mig DeathSpank!
Ska dock kolla in detta med.

Inaktiv

Bellyman, snacka inte skit om äventyrsgenren.

Medlem

Däremot ser det här inte ens ut att vara i närheten ut av Monkey Island, eller Broken Sword, eller något annat bra spel för den delen.

Karaktären rör sig alldeles för segt/långsamt i de Gameplay klippen och det är lätt hänt att man inte pallar med sådant. Blir ingen "realism" när man interagerar med saker och ting.

1
Skriv svar