Problem löst, LÅS TRÅDEN tack!

Medlem
Problem löst, LÅS TRÅDEN tack!

Problem löst, LÅS TRÅD tack


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

naaaw. vad sött Laxen har en hemlig beundrare =). Säg till när han/hon skickar blommor


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Är du dum, eller var det ett skämt?

Medlem

Vem är dum? Om det var mig då menade så är svart nej, det är inget skämt, det är det som är det konstiga med det hela...

opps, många "det" där


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Laxen gör det igen

Medlem
Skrivet av Laxen:

Vem är dum? Om det var mig då menade så är svart nej, det är inget skämt, det är det som är det konstiga med det hela...

opps, många "det" där

Har du ens kollat dina PM? För att inte vara allt för dryg så får jag väl hjälpa till då. Någon ville bli vän med dig och gjorde då en förfrågan som går genom Systemet (FZ aka Matrix) som sedan skickar ett PM till dig. I själva PMet hittar du vem det är som vill bli vän med dig.

Medlem

ingen vill bli vänn med mig(ingen nyhet)... Bra förklaring Karma

Medlem

Karma, det har du rätt i, det står "Systemet" när någon vill bli polare med någon.. cooolt


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Ja, vad ska man säga...

Inaktiv

Systemet? Trodde du menade Systembolaget. Bah!

Youtube-proffs

....


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Veckans IQ Badboll.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Haha så roligt! Ska skicka in den till WTF om ett år.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

jag föreställde mig att denna tråd skulle handla om något som gick att relatera till george orwells 1984 :\


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Hahha. Måste vara årets miss Hwergelmer... Trådskaparen och litteratur? Olja och vattaen


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

fyfan va dryga ni är mot laxen

Medlem

Aja, gör man supermiss får man fan ta lite pikar hihi


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av Karmalicious:

Har du ens kollat dina PM? För att inte vara allt för dryg så får jag väl hjälpa till då. Någon ville bli vän med dig och gjorde då en förfrågan som går genom Systemet (FZ aka Matrix) som sedan skickar ett PM till dig. I själva PMet hittar du vem det är som vill bli vän med dig.

Hm... såg det först nu, tack för svaret, var lite trött igår hade bara sovit 3 timmar

Det var visst 3 stycken vänner förfrågningar från en och samma person samtidigt, klantigt av honom, han måste ha tryckt 3 gånger på skicka knappen
Men nu är problemet löst, Jag klantade till mig igår pga sömnbrist och var för ouppmärksam och såg inte namnet i PM'et och tänkte fel. Inget mer med det. Nya friska tag idag


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Tror du någon vill bli vän med flamers som du då, har du inget bättre för dig än att skapa otrivsel och störa i andras trådar? ... Då vill man inte höra massa skitsnack typ sådant som du skrev.

Skrivet av Xphome:

ingen vill bli vänn med mig(ingen nyhet)... Bra förklaring Karma

Missade jag något eller?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Skulle gissa på att Laxen läste lite fel...


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Vadå var han ironisk eller?
Var hans meddelande kodat med något som bara world of warcraft spelare fattar? Förklara er!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Vadå var han ironisk eller?
Var hans meddelande kodat med något som bara world of warcraft spelare fattar? Förklara er!

Skrivet av Xphome:

ingen vill bli vänn med [i]mig[/i](ingen nyhet)... Bra förklaring Karma


signatur

<3

Medlem

aaah, nu fattar jag
Sorry Xp

Trodde han citerade min tråd ;O

Nvm


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Kan inte någon moderator ta bort tråden eller låsa den nu?, jag tror inte denna tråd fyller någon mer funktion än ett stort missförstånd...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Och jag tror inte den senaste posten du skrev fyller någon mer funktion än ännu ett inlägg för dig :]


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

jo, den fyllen en viss funktion. En relik från en svunnen tid... Varför kan inte någon moderator låsa den här tråden en gång för alla?
The_maxx hör mig! Lås tråden din slyngel!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv
Skrivet av Laxen:

Det var visst 3 stycken vänner förfrågningar från en och samma person samtidigt, klantigt av honom, han måste ha tryckt 3 gånger på skicka knappen
Men nu är problemet löst, Jag klantade till mig igår pga sömnbrist och var för ouppmärksam och såg inte namnet i PM'et och tänkte fel. Inget mer med det. Nya friska tag idag

Skönt att du fick snabb hjälp med att använda vänfunktionen, Laxen!

Bra gjort FZ-forumbesökare, de unga fåren måste ledas in i fållan ibland


signatur

"Some peoples' internet should be made read-only"
http://pesnwiki.servehttp.com/

1
Skriv svar