Company of Heroes sväller igen

Inaktiv
Company of Heroes sväller igen

Riktigt nice, har kört båda spelen innan så detta verkar riktigt nice:)

Medlem

Äntligen! Spelar detta dagligen i MP, så detta är den bästa nyheten på länge tillsammans med CoD5!

Dom 2 spelen räcker för mig


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Bra med fristående...har inte lirat opposing fronts

Medlem

Yay! Kört sönder de första två, så detta var en härlig nyhet.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Undrar om vi får nya spelbara faktioner...

jag hoppas de återgår till de två ursprungliga med nån lite ny enhet per sida kanske =p

Medlem

Dags o spela igenom Opposing Fronts då


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Direct fire? uhm.....Om det är någonting liknande det som finns i SHOWW2 och Faces of war och Men of war så blir det intressant...samtidigt så kommer jag då tappa respekt för dom att dom stjäl sådant hämningslöst

Medlem

Excellent! Då kan man börja lira igen då.

Medlem

Nice, riktigt trevligt


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Men Relic, sluta snåla på faktioner och ge oss ryssar!

Medlem

Tackar inte nej till det.

Medlem

Källa?


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Nice, Sj äger man båda spelen, ett av de bätre och snyggare RTS spelen idag


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

Direct fire? uhm.....Om det är någonting liknande det som finns i SHOWW2 och Faces of war och Men of war så blir det intressant...samtidigt så kommer jag då tappa respekt för dom att dom stjäl sådant hämningslöst

Direkt Fire har aldrig direkt varit något som Faces Of War och Men of War varit först med.

Skrivet av HYBRiS:

Källa?

http://worthplaying.com/article.php?sid=57196


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag har spelat CoH i perioder sedan release (framförallt i MP) och för någon vecka sedan bestämde jag mig för att fortsätta på SP-kampanjen, vilket resulterade i att jag även beställde OF. CoH är helt klart ett av de spel jag har haft mest roligt med under de senaste åren och i mina ögon är det även ett av de bästa RTS:en som har gjorts, så jag ser väldigt mycket fram emot denna expansion.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Blev riktigt oroad över att höra direct-fire mekanism. Hoppas då verkligen inte de menar som Faces Of War. Då var det sista gången jag spelade company of heroes.

Medlem

AWESOME!!!
Mer saker att leva för!!

Inaktiv

coh e ju det bästa strategispelet som finns till pc kul med en ny expansion


signatur

ToMZoN

Medlem

Okej, en expansion yay. men om dom inte expanderar med typ Sovjet och Italien, eller typ Japan, Frankrike eller tom finland sa blir det bara enformigt:down:

Fler sidor att spela med och det skulle genast kanns mycket battre och roligare an att bara spela jankare och tyskar hela tiden samt britter.

och dom borde kanske andra sa att tyskarna pratar tyska, typ som i Blitzkrieg och Sudden strike spelen istallet for att prata engelska med en stark men dryg tysk brytning.

Medlem
Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Hero_Swe:

*Snip*

Direkt Fire har aldrig direkt varit något som Faces Of War och Men of War varit först med.

Skrivet av HYBRiS:

Källa?

http://worthplaying.com/article.php?sid=57196

Hmm...Vilket RTT eller RTS hade Direkt Fire först då?

Inaktiv

Nej snälla, hoppas inte att direct fire är samma sak som i MoW. Är det det så har dom precis dödat spelet för mig.

Medlem

kan någon förklara vad "direct fire" är för något. blev inte klokare av worthplayinglänken!

annars så blev jag grymt sugen nu. hoppas det blir en liten campanj i afrika! visst var dom där och krigade lite?

Medlem

detta har ju ståt i min forums tråd länge

Medlem

Grymt smaskig multiplayer i de här spelen. Dock en aning inkompetent AI där de bara står still när de blir beskjutna och sånnt skit.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av napahlm:

kan någon förklara vad "direct fire" är för något. blev inte klokare av worthplayinglänken!

annars så blev jag grymt sugen nu. hoppas det blir en liten campanj i afrika! visst var dom där och krigade lite?

Jag läste lite om Men of War och fattade det som att man tar direkt kontroll över en enhet å skjuter o grejar med den... typ? Snälla rätta mig någon om jag har fel.

1
Skriv svar