Se introt till Left 4 Dead

Robot
Medlem
Se introt till Left 4 Dead

Chaise! detta kommer man ju helt klart o skaffa, sjukt snyggt intro iaf!

Medlem

GIVE ME NAOW! Måste ha! Grymt intro var det som sagt.

Medlem

Såg det igår, grym trailer. Ser fram emot detta, ska bli kul o testa demot!!!!!!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Det ska bli kul o lira detta nångång:D

Inaktiv

Riktigt riktigt nice =D

Medlem
Medlem

Den gamla gubben var ju bäst!
Den "svarta": "Run or shooot?"
Old timer: "Both!"


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Pffft, såg knappt någonting. Alldeles för mörkt (på min skärm).

Kändes som att titta på en dålig film det där. Jaja, spelet kanske blir bättre än introt...

Medlem

Åååh, jag hoppas verkligen det blir riktigt bra. Adrenalinfyllt co-op är svårt att få tag på.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Ankan:

Pffft, såg knappt någonting. Alldeles för mörkt (på min skärm).

Eller så skaffar du en bättre skärm.

Såg bra ut för mig iaf.

Medlem

Ja man blev rejält sugen. Måste få tre polare att skaffat annars lär det inte bli ett köp.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Ja man blev rejält sugen. Måste få tre polare att skaffat annars lär det inte bli ett köp.

Är det ett måste att vara prick 4 eller går det med färre?

Ser verkligen fram emot detta liret


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ser frameot det här svinmycket. Vi ska lira 4 st co-op på ett dagis mitt i natten

Medlem
Skrivet av Ankh:

Är det ett måste att vara prick 4 eller går det med färre?

Inget måste att vara full squad av mänskliga spelare, men jag tror det är rekommenderat och roligare. Dock har det talats varmt om AIn de byggt upp till medspelarna.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Sam: We made it!

Gamla gubben: Sam...We just crossed the street...

*kamerna zoomar ut och man ser hundratals zombies omringa byggnaden*

SÅ GOTT!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

ska helt klart köpas


signatur

ToMZoN

Medlem

OMG!!!! fan vad sugen man blir, de borde fan göra en långfilm av det spelet:D eller kanske en serie i 10 delar:P


signatur

cags

Medlem

*Dregel*
Måste... ha... aggghhh

Medlem
Skrivet av cags59:

OMG!!!! fan vad sugen man blir, de borde fan göra en långfilm av det spelet:D eller kanske en serie i 10 delar:P

Varför just i 10?

Tyckte inte den var så superb, de lyckades bättre med tf2 filmerna imo, men spelet lär bli galet, 3 dagar till demot ARRHAGHR

Medlem

Nån som vet om man kan lira coop med PC och 360?


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem

Sjukt snyggt intro, blir galet sugen på det. Galet snygga animeringar i videon, speciellt den stora tankfiguren. Har redan en bunt polare som ska skaffa så fyra manna teamet är redo. Bring 'em on! Rekommenderar att se TV Spot'en som är riktigt grym (fast samma klipp från introt).

Toro: antar att du menar om det går att köra krossplattform mellan PC och 360? Eftersom det typ endast är Halo 2 och Shadowrun som gjort det tidigare så gissar jag nej.

Medlem
Skrivet av Toro:

Nån som vet om man kan lira coop med PC och 360?

Går inte.

Medlem

Tråkigt...


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:
Skrivet av Ankh:

Är det ett måste att vara prick 4 eller går det med färre?

Inget måste att vara full squad av mänskliga spelare, men jag tror det är rekommenderat och roligare. Dock har det talats varmt om AIn de byggt upp till medspelarna.

Men man kan väl spela med folk på nätet eller menar du att det bara finns lan?

Inaktiv

Man kan spela med folk på nätet men naturligtvis är det roligast att sitta fyra kompisar tillsammans i ett litet rum och spela

Medlem

väntat på det här länge nu och det ser verkligen inte ut att göra nån besviken ;P

tror även zombie modden i cod5 kan rocka ganska hårt oxå!


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

Medlem

Zombie "Modden" i cod5 är väl bara en bana?

Inaktiv

Wooohoooo, GIVE MEEEEEE

12
Skriv svar