Inaktiv
Galna saker!

Här kommer jag med några WTF (eller lol) nyheter

[http://expressen.se/index.jsp?a=838450]

Själv kallar jag nog detta , ÖVERDRIVET om man ngnsin får veta vem som gjort detta så handlar det väl om "bara" 500.000 eller så :S

Körde ett flyg på "huset" eller?
http://expressen.se/index.jsp?a=838290

[http://expressen.se/index.jsp?a=838290]

MÅSTE SES!:

[http://expressen.se/index.jsp?a=838472]

Finns bara ett skratt: HAHAHA , tror tidningen är konstig

bevis på hur tidningarna kan
med sina rubriker..

[http://expressen.se/index.jsp?a=837324]

Kom med mer värdelösa källor du också! du tjänar ett inlägg då


signatur

My way is better than yours :D

Medlem

Jasså där kommer sanningen? Du spammar forumet för att få du ska få mera inläggs "poäng"?

Medlem

fann inget roligt eller nått annat i dina länkar..


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Zampa du är ju sjuk.


signatur
Inaktiv

jag "letade" inte efter några roliga jag letade efter knäppa och där dom säkerligen överdriver.. och så.. och jag bryr mig inte så värst av mina inlägg så ni får gärna ta bort mina inlägg (altså inläggen som står under titel och registerad..


signatur

My way is better than yours :D

Medlem

du har alldeles för mycket fritid zampa (mer än jag t.o.m.).


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Har du bara suttit och kopierat/klistrat in lite random nyheter eller vad?

Inaktiv

jingai - japp och skrivit en rad om sidorna.. okej jag kan kalla tråden en skittråd för den är inte så bra (fast jag har ju gjort konstiga trådar förr :S)
blabla..


signatur

My way is better than yours :D

Medlem

hehe era tossar


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

ser inte riktigt hur "Minst fyra personer har dött i en brinnande skyskrapa i Dubai. Flera byggarbetare befinner sig i skyskrapan.
Ögonvittnen har sett en man falla ner från byggnadens 37:e våning." är en lol nyhet.. men det är bara jag

Inaktiv

precis över den länken du sa priZma (att du inte fattade..) står det en grej..


signatur

My way is better than yours :D

Medlem
Skrivet av cammo:

Zampa du är ju sjuk.

qft


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av Zampa:

jag "letade" inte efter några roliga jag letade efter knäppa och där dom säkerligen överdriver.. och så.. och jag bryr mig inte så värst av mina inlägg så ni får gärna ta bort mina inlägg (altså inläggen som står under titel och registerad..

Får vi ta bort hela dig?


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Inaktiv

Jag är rädd för dig Zampa


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Skrivet av SoniC:
Skrivet av Zampa:

jag "letade" inte efter några roliga jag letade efter knäppa och där dom säkerligen överdriver.. och så.. och jag bryr mig inte så värst av mina inlägg så ni får gärna ta bort mina inlägg (altså inläggen som står under titel och registerad..

Får vi ta bort hela dig?

haha va taskigt

yess.. one more inläggs poäng for me!

Medlem
Skrivet av SoniC:
Skrivet av Zampa:

jag "letade" inte efter några roliga jag letade efter knäppa och där dom säkerligen överdriver.. och så.. och jag bryr mig inte så värst av mina inlägg så ni får gärna ta bort mina inlägg (altså inläggen som står under titel och registerad..

Får vi ta bort hela dig?

haha, härmed utnämner jag Sonic the Grasshog till dagens vitsare


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Vad är allt detta om? varför alla klankningar på stackars zlampa? Han har väl aldrig gjort en fluga för när?

Förresten vad står qft för?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv
Skrivet av Zampa:

precis över den länken du sa priZma (att du inte fattade..) står det en grej..

jag ser att det står
"Körde ett flyg på "huset" eller?" men det ändrar inte min åsikt.

Medlem

Jag skrattade iaf efter att ha läst den här tråden!

Medlem

När jag läste denna tråden första gången hade jag inte läst den tidgare. Liksom.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

MFC
Medlem
Skrivet av Zampa:

Kom med mer värdelösa källor du också! du tjänar ett inlägg då

http://www.aftonbladet.se


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Duttig MFC. Har du tjänat ett inlägg nu?

Medlem

Det var storm i natt va?


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Inaktiv

Nej men det snöade i morse, även fast det är vår typ nu.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

åfan så det har kommit snö någonstans iaf. det är ju bättre än att det aldrig kommer som fallet verkar bli här nere i södra Sverige.
det är 7 grader vad har ni för temp?


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Har snöat 2 ggr nu på morgonen här i min lilla stad. Inte krafitgt men det är vitt på marken iaf.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Fan här har det inte snöat ett skit, men ärligt jag trode det inte en faktikt jag saknar det lite. Åka bob efter bil är någon alla borde göra minst en gång i livet. Sjukt kul.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

klart man saknar det. Sverige är ju känt för snö och kyla i omvärlden. detta är bara pinsamt. hata industrier och utsläpp!


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Har snöat ganska duktigt i min hemstad iaf


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

I Västerås var det snöit värre i morse, här i Sthlm så är det klent me vitt dock.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

12
Skriv svar