Robot
Saints Row 2

Vad sägs om en portion löskokta gangsterklichéer serverade med extra attityd? Volitions meny är kortfattad, men Saints Row 2 är likväl en välkomponerad anrättning som överraskar.

#volition, #saints-row, #saints-row-2, #rollercoaster-tycoon, #rockstar, #grand-theft-auto-iv


Inaktiv
FZ recenserar Saints Row 2

ballt


signatur

a"C"RED -

Medlem

Hoppas på ett xbox live demo. Som 1an. Vill gärna testa detta innan. Är lite skeptisk.

Medlem

När kommer Red Alert 3 recensionen?

Medlem

Spelet är klart värt pengarna, skit kul
den ''billiga'' humorn passar perfekt


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Inaktiv

Snälla, placera betygskalan i slutet av recensionen.

Medlem
Skrivet av Tesla7zap:

När kommer Red Alert 3 recensionen?

Jag kan ge dig betyget av den, 3 av 5,000,000.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

PaZ
Medlem

Eftersom en del verkar gnälla på det: Jag tycker att det är jättebra att betyget syns först, så slipper man leta efter det om man inte orkar läsa hela. Dessutom förstår man lite bättre hur man ska läsa texten när man vet vad recensenten tycker om spelet..

Medlem

Detta kommer äga.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av floube:

Snälla, placera betygskalan i slutet av recensionen.

snälla, lyssna INTE på honom.


signatur
Medlem

Synd bara att de sköt upp releasen till PC.. skulle ju komma ut idag egentligen men nu blir det januari nästa år istället. Har spelat lite grann på konsol dock och kan ju konstatera att det är med största säkerhet värt varenda öre - även om man gillar det här men hiphopkulturen som kör med eller inte, för spelet har ett sånt enormt underhållninsvärde.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av skauninG:

Detta kommer äga.

Kommer? Det är redan ute och äger i var mans hem!
Bästa recensionen jag läst på länge, recensenten satte verkligen huvudet på spiken här. Perfekt beskrivning av Saints Row 2, och vad det går ut på. Det här spelet är allt GTA 4 borde ha varit, och lite till.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Inaktiv
Skrivet av floube:

Snälla, placera betygskalan i slutet av recensionen.

Vad har det för betydelse? O.o

Inaktiv
Skrivet av PaZ:

Eftersom en del verkar gnälla på det: Jag tycker att det är jättebra att betyget syns först, så slipper man leta efter det om man inte orkar läsa hela. Dessutom förstår man lite bättre hur man ska läsa texten när man vet vad recensenten tycker om spelet..

tycker exakt samma sak.

Inaktiv

Köpte spelet för några dagar:) så roligt att man kan ta upp det och köra några sjuka minispel för att sedan lämna det några timmar:) Gillar känslan, det är inte lika välslipat som gta men ack så mycket roligare...

Medlem
Skrivet av floube:

Snälla, placera betygskalan i slutet av recensionen.

Håller med! Jag har skrivit om det i åtskilliga trådar... Väldigt irriterande!

Spelet verkar vara ett skönt spel som man kan lira utan att behöva tänka så mycket

Medlem

Spelet verkar ju helskoj. Och det lär ha större underhållningsvärde än tråkiga GTA IV. Hoppas, hoppas att jag har rätt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Redaktör
Skrivet av _jozo_:
Skrivet av floube:

Snälla, placera betygskalan i slutet av recensionen.

Håller med! Jag har skrivit om det i åtskilliga trådar... Väldigt irriterande!

Vi har sett att många tycker till om detta. I nuläget kommer vi inte ta bort betyget upptill eller göra det valbart att visa eller dölja det. Läs mer här och hänvisa gärna dit nästa gång önskemålet dyker upp.


signatur
Skrivet av bjosarn:

Spelet verkar ju helskoj. Och det lär ha större underhållningsvärde än tråkiga GTA IV. Hoppas, hoppas att jag har rätt.

Nä personligen är jag så trött på sånt här. Hade vart coolare om de hade gjort ett spel runt en MC knutte som vill bli medlem i ett MC gäng typ Hells angels. Hiphopen är ju död så förstår inte varför de envisas med sånt här skräp.


signatur
Medlem

Riktigt bra recension! Bästa på länge!

För övrigt anser jag att betyget ska visas endast längst ner.

Medlem

Grym recension

KoP
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av bjosarn:

Spelet verkar ju helskoj. Och det lär ha större underhållningsvärde än tråkiga GTA IV. Hoppas, hoppas att jag har rätt.

Nä personligen är jag så trött på sånt här. Hade vart coolare om de hade gjort ett spel runt en MC knutte som vill bli medlem i ett MC gäng typ Hells angels. Hiphopen är ju död så förstår inte varför de envisas med sånt här skräp.

Huh? Att hiphopen skulle vara något som är djupt rotat i spelet Saints row 2 var inte något jag ens tänkte på när jag spelade igenom det. :S Är ju inte så att alla gäng i spelet anspelar på gangstarap. Själv återskapade jag den feta mexikanska karaktären ifrån Vice city med bruna byxor och orange hawaiiskjorta.. inte så värst hiphop eller gangster.

Inaktiv

Angåene sidouppdragen är det faktiskt fler än bara destruction derby och hitman som är lånat från ettan. Chop-chop, insurance fraud, snatch och drug trafficking fanns alla med i Saints Row.

SR2 är en fantastisk sandlåda. Bara att designa sin karaktär är ett rent nöje. Min till utseendet muskulösa, manliga britt - rör sig som en kvinna och bär högklackat. Smilbanden är ständigt på topp

Medlem

Jävligt skoj spel, och den billiga humorn har ändå sin charm Bra recension

Medlem

Blev överraskad av hur välgjorda mellansekvenserna var i Saints Row 2. GTA IV hade väldigt snygga rörelser, skön dialog, ansiktsanimationer och så i sina cutscenes. Men kameran och klippningen var alltid ganska trist och passiv. Det passade iofs ganska bra men ibland blev det lite väl trist och odramatisk.

Saints Row 2 har däremot några dramatiska scener som är väldigt välgjorda och imponerande.

För övrigt är spelet skitkul. Yahtzee träffar mitt i prick i sin Zeropunctuation-recension.

Medlem

Underbart med spel som inte tar sig själv eller realismen på stort allvar medan det fortfarande är välgjort på de flesta sätt.

Medlem
Skrivet av Whimsical:

För övrigt är spelet skitkul. Yahtzee träffar mitt i prick i sin Zeropunctuation-recension.

Indeed

Pansarknekt

Måste testa detta. Tyckte GTA4 var roligt men lite livlöst och övermörkt (Gotham City:))


signatur

Ooooh the drama!

Inaktiv

det här ska man helt klart skaffa ettan va så jävla bra


signatur

ToMZoN

Inaktiv
Skrivet av General_Toxer:

Spelet är klart värt pengarna, skit kul
den ''billiga'' humorn passar perfekt

Det är tack vare invandrarna som du kan äta dina pizzar. Så lägg av med rasismen , tack

12
Skriv svar