Bildlavin - Need for Speed: Undercover

Robot
Inaktiv
Bildlavin - Need for Speed: Undercover

Ser fint ut. Är det dessutom hälften så roligt som GRID är har man ju att roa sig med fram till när GTA blir släppt

Inaktiv
Inaktiv

För mycket p12 för min stil... Spelen alltså. Enda roliga har vart och är Underground 2. Bra körkänsla.

Pro street var nog det tråkigaste spelet jag spelat inom bil gengren. GRID pungsparkar NFS.


signatur

a"C"RED -

Inaktiv

Som sagt... NFS är NFS... hoppas aldrig att de ändrar på det. Simbin är det som gäller ifall man vill köra riktig bil.

Inaktiv
Skrivet av darknshy:

För mycket p12 för min stil... Spelen alltså. Enda roliga har vart och är Underground 2. Bra körkänsla.

Pro street var nog det tråkigaste spelet jag spelat inom bil gengren. GRID pungsparkar NFS.

Att grid pungsparkar sönder NFS kulor har du rätt i, men det tycker nog inte "p12" t.ex.
Men att jämföra de två spelen känns jättefel, att jämföra grid och nfs: prostreet är en annan sak.
NFS är på gatan, GRID är på bana...

Inaktiv

Kollat igenom bilderna nu och detta blir ett köp:) Kanske inte så bra känsla i bilar och liknande, men är värt att köpa för att få styla och trimma alla bilar:)

Medlem

Träden ser väldigt platta och påklistrade ut. Inget för mej endåså.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Blir nog ett köp ifall det är minsta lilla i närheten av vad NFS HP 1 o 2 var

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Träden ser väldigt platta och påklistrade ut. Inget för mej endåså.

Tänkte inte på det förrän jag läste din kommentar, men det är sant. Ser ju ut som 2D. :-/

Fast det kanske man inte tänker på så mycket när man kör.

Medlem

Trevligt att dom har med Koenigsegg. Blir nog ett köp även om det Pro Street var en besvikelse, detta verkar iaf bli bättre


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

I mina ögon kommer Midnight Club: Los Angeles att slå Need for Speed: Undercover på fingrarna - och det hårt.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Nya Mitsubishi Lancer Evolution X ^^
wroom..

Medlem

Tacka vet jag Need For Speed och Need For Speed 2. Scream (1 & 2) var roligt också.

Sen ruttnade jag på bilspel hehe...


signatur
Inaktiv

Blir värt att skaffa... hoppas att polisen är bättre så man får lite ACtion

NFS FTW

Medlem

pro street var en fet besvikelse, hoppas dom går tillbaka mot underground hållet.

btw ta bort alla dubbletter....

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Träden ser väldigt platta och påklistrade ut. Inget för mej endåså.

Hade nog inte heller ödslat för mycket resources på träd, ska ju ändå till en del träd för att det ska bli en skog, dock hade dem kanske kunnat dra upp upplösningen lite i områden med bara enstaka träd och på träden närmst vägen, ser förjävligt ut när kanterna är utsmetade på det viset.

Medlem

Tråkigaste banorna någonsin. All bloom och flashiga effekter gör det inte bättre.

Kolla banorna i NFS 3 Hot Pursuit, de såg läckra ut utan massa påklistrat skit. Där var det originaliteten som gjorde banorna och hur ballt designade de var.

http://www.youtube.com/watch?v=KE2I6-9mfYE&feature=related

Nej tack till dessa b-spel! EA till sträckbänken!

Medlem

Ser rätt bra ut, gillade NFS Hot Pursuit så det blir nog till att köpa detta och en ratt.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem
Skrivet av aesdana:

Tråkigaste banorna någonsin. All bloom och flashiga effekter gör det inte bättre.

Kolla banorna i NFS 3 Hot Pursuit, de såg läckra ut utan massa påklistrat skit. Där var det originaliteten som gjorde banorna och hur ballt designade de var.

http://www.youtube.com/watch?v=KE2I6-9mfYE&feature=related

Nej tack till dessa b-spel! EA till sträckbänken!

eller se på den här

Jag saknar de galna hoppen, det den kaotiska känslan, de varierande vägarna och miljöerna och farten.
edit: Fast det som är värst är hela den här styling grejen med coola attityden från drägg. Jag har inget gemensamt med den världen/kulturen och vill inte ha det heller.

Medlem

Näs ska NÅGON göra ett bilspe likt komande need for speed fast med SKADEMODELL och fysik liknande den i colin mcrae??? Ok visst finns det en charm i att kunna vara odödlig och köra in i en polisspärr i 280 km/h, men jag tror nog att det vore en bra mycket större utmaning om man istället hade en skademodell, fler vägalternativ för flykt och ev. "garage" utplacerade där man snabbt kan reparera skadan på bilen. Om detta gjordes skulle det inte behövas 10 - 12 snutar innan man faktiskt börjar svettas när man kör....dessutom saknar jag faktiskt även en del utav miljöerna i ursprungliga NFS 3 & 4....fast man skulle såklart kunna utveckla detta en hel del mer. Synd att dom inte tog skade- fysik moodell från NFS prostreet och lade till snutarna....

Medlem

Åååååhh...nostalgi....

kollade in några filmer på youtube från NFS 3. Gud vad jag saknar hometown banan....höstlöven som viner förbi, hoppet vid ladan med ljuset som strila igenom springorna....såååå skönt!!!!

....och BILARNA sen da? countach och diablo SV forever!!! SÅ sköna bilar...idag e d ju mest modvänliga bilar, men jag kommer ALLTID att hålla countachen som min favvo bil :P. skulle någon göra en direkt remake med modern grafik, dagens körstil samt skademodell skulle detta vara ett såååå givet köp. Spelar ingen roll att man körde som på en bana...det var bara sååå fruktansvärt kul i och med att då kunde man hoppa i det där hopet man inte gjorde på föregående varv, eller ta den där genvägen man inte gjorde i föregående varv.

*snyft* vet någon om man kan köra spelet i xp???

1
Skriv svar