Bara i US... Tyskland?

Lika sjukt som alltid. Den tyska median kommer som tidigare dessutom att onanera till tanken på vilka löpsedlar de kan trycka upp de närmaste veckorna.

Inaktiv
Medlem

Sjukt..


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

evh
Medlem
Skrivet av dosman:

Om jag dödar någon och kallar mig Pippi Långstrump är Astrid Lindgren ansvarig då.

Absolut, alternativt Marilyn Manson.


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Medlem

Jag gillar "gamerkommentarerna" till artikeln,

Skrivet av gamer:

Stupid German kids, don't they know Reno and Sephiroth were clearly NOT buddies...

Skitsamma att vi snackar knivmord, hot och kidnappning och gisslandrama - spelreferensen är fel! Protest!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av dosman:

Om jag dödar någon och kallar mig Pippi Långstrump är Astrid Lindgren ansvarig då.

word.

Inaktiv

Jag visste det! Förbjud allt som har med Japan att göra. Satans animu-tomtar! Det var bara en tidsfråga innan dessa wapaneser skulle spåra ur.

Weeaboo weeaboo!

nj
Medlem

Om de hade kallat sig för Wagner och Beethoven, hade då klassisk musik fått mördarstämpel?

Detta lär väl dock inte hjälpa i debatterna om att förbjuda våldsamma spel som går i Tyskland just nu... :/

Medlem

Suck, tyskland överdriver det här med våld något så rejält, och att de kan skylla det på TV-spel gör inte det hela bättre.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Dom gjorde iaf bra hjälmar...*vissel*

MFC
Medlem

uh.. Tyskarna tar droger mer än någonsin.. nu även på politisk nivå. Så korkade härledningar, antydningar och slutsatser hör inte hemma hos folk med sunt förnuft.

Härmed förklarar jag tyskarna som psykopater.. det måste dom vara...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Jag gillar "gamerkommentarerna" till artikeln,

Skrivet av gamer:

Stupid German kids, don't they know Reno and Sephiroth were clearly NOT buddies...

Skitsamma att vi snackar knivmord, hot och kidnappning och gisslandrama - spelreferensen är fel! Protest!

Haha, så rätt så


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

1
Skriv svar