BMW försäkring

Inaktiv
BMW försäkring

Njo lite tråkigt ämne

Funderar på att köpa BMW behöver inte gå in närmare på varför om nu ingen vill veta. Trodde dock aldrig att jag skulle gilla BMW men nu är det så. Det jobbiga med den bilen är att försäkringen är hutlöst hög. Någon som känner till det lämpligaste alternativet för att få ner försäkringen. Olika klubbar har lägre försäkringar men har inte lyckats hitta någon lägre BMW-försäkring.

Tackar.:heart:


signatur

Bra kylning IsTheShit

Youtube-proffs

Hur gammal är du osv?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Ålder? Var bor du? Har du krockat tidigare? Vilken BMW är det? Motorstyrka kontra vikt har betydelse för hur pass dyrt det blir.

MFC
Medlem
Skrivet av unix:

Njo lite tråkigt ämne

Funderar på att köpa BMW behöver inte gå in närmare på varför om nu ingen vill veta. Trodde dock aldrig att jag skulle gilla BMW men nu är det så. Det jobbiga med den bilen är att försäkringen är hutlöst hög. Någon som känner till det lämpligaste alternativet för att få ner försäkringen. Olika klubbar har lägre försäkringar men har inte lyckats hitta någon lägre BMW-försäkring.

Tackar.:heart:

är du ung så lär det blir dyrt oavsett vilket av de "stora" märkena du väljer... det enda som får ner priset (premien) möjligen är åldern (värdet) på bilen.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

är det 25 man ska vara för att det ska bli billigare?


signatur

R.I.P The_maxx

Youtube-proffs

Jepp. 25 :\


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Därefter är det 40 (Vi är snart där, bara så ni vet ).

Det är mycket som spelar in när priset skall avgöras, är själv dåligt insatt i ämnet då jag bara äger en motorcykel.
Försäkrad via Bilsport och Mc, tror inte dom tar din bil då dom verkar vara inriktning mot classiska bilar.

Det är bara å ringa runt och fråga så du har något å jämnföra med.
Fråga om det finns något sätt att sänka premien, T.ex. rattkrycka eller larm. Man vet ju alldrig


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

ett tips som jag brukar göra, man kollar på blocket, tar en bild av samma sort man är sugen på, tar regnr, sen går in på div olika försäkrings sidor, och kollar vad det kostar. rätt smidigt faktist!


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Yepp jag vet ju vad det kostar för mig och att det är dyrare för ungdom, om man krockat etcetera. Brukar också ta reg och kolla på bolagens sidor vad det kostar. Tänkte mer om någon vet rakt av om det finns någon klubb som har rabatt eller något sådant Hade tänkt mig en 3,6 liters M5, ej 3,8 eftersom den verkar hålla sämre


signatur

Bra kylning IsTheShit

MFC
Medlem

Möjligen kan du få bilen skriven på dina föräldrar ellern någon som är äldre och på så vis få det billigare.. annars vet jag inte..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

1
Skriv svar