Medlem
(LoL^^,)

Basshunter är gay...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

MFC
Medlem

i vilket språk eller syftar du på något speciellt uttryck?


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

MFC
Medlem

eller menar du "wärsch"?


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

lol engelska ffs! komigen nu


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

MFC
Medlem

Hur svårt ska det vara..

http://wiki.fz.se/Warez


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Medlem

Klol


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

MFC
Medlem
Skrivet av Laxen:

Basshunter är gay...

instämmer med föregående talare!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Vad har Warez med gay att göra?


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv
Skrivet av Laxen:

Redigerat 2007-01-16 10:46 av Laxen
Redigerat 2007-01-16 11:39 av Laxen

Medlem
Skrivet av Laxen:

Basshunter är gay...

Takes one to know one hö hö hö hö höö....*harkel*


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av Laxen:

Basshunter är gay...

Källa?

Inte? Tänkte väll det. Alltså har du ingen aning om det..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Youtube-proffs

Jag har sett bilder när han har sex med kvinnor, då är han väl antagligen Bisexuell, eller rent av Hetero! I vilket fall så spelar de ingen roll vad man är för något, alla är lika värda ändå!


signatur

Calle säger att jag är influencer

MFC
Medlem
Skrivet av Polish:

I vilket fall så spelar de ingen roll vad man är för något, alla är lika värda ändå!

Ja, väl talat!

oavsett så tror jag uttrycket mer var ett "flum-uttryck" utan innebörd..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Youtube-proffs

Jo det är sant, men måste man säga Gay. ^^ Han är KASS, rent utav helvete sliskig som en stekare ^^


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Vad är detta? Spam?

Inaktiv

Laxen frågade vad piratkopiering heter på engelska innan han ändrade sitt meddelande.

Medlem

lås tråden?


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Inaktiv
Medlem

Qrush agree to kick Laxen

Inaktiv

Vote ban Laxen

1
Skriv svar