Fan, jag vill ha MW2 :c

Inaktiv
Fan, jag vill ha MW2 :c

Japp, då har även jag fallit i samma fälla som flera miljoner andra MW2 ägare har gjort, igen.
Jag var ju hos min kompis i Malmö mellan den 30 o 1. Jag sa att jag ville testa lite MW2 för jag har varit väldigt, väldigt kritisk mot spelet sedan det kom ut.
Men när jag började spela ville jag, tyvärr, inte sluta.

Nyare vapen, roliga kartor, nya perks och dina vapen låter faktiskt lite mera som vapen nu! Otroligt.
Det var riktigt kul, plus att man kan lira 3-person är svinkul det med, dock synd att det inte fanns i fler game-modes än 1vs1 eller Team Tactical eller vad det nu var.

Men det är något med CoD-spelen som gör att man fastnar i början. Fyran var svinkul i 4 månader i rad, sen tröttnade jag och sedan började jag lira igen sakta med säkert, just nu tränar jag inför MW2. Samma sak med CoD: WaW först spelade jag i 2 månader riktigt mycket och sedan tröttnade jag och lirade Nazi Zombies hela tiden istället, kul som fan.

Men nu vill jag jätte gärna ha MW2 och skall köpa det i slutet av månaden plus att jag får nya 5.1 högtalarsystem ifrån Logitech, ni vet nog vilka jag mena, och det kommer vara full rulle i mitt rum sedan! Min mamma kommer döda mig eller bli snäppet mer rasande än vad hon redan blir när jag spelar på endast 2.1 högtalare xD

Hennes hörsel är sjuk och hon hör allt ljud. Hon är även den ända personen som hör ljud runt omkring sig när hon sover, helt sjukt.

Aja, god natt!

_Heyno

#blogg


signatur

When It's Game Over. It Is.

Medlem
Fan, jag vill ha MW2 :c

Om man skulle kunna förflytta spel över steam så skulle du lugnt kunna tagit min kopia. Fastnade inte alls för spelet, speciellt med tanke på att de inte fanns några dedikerade servrar.

Inaktiv

Okej, synd att du inte gillade det. "Tyvärr" så lirar jag på PS3


signatur

When It's Game Over. It Is.

Medlem

sämsta köpet jag gjorde under 2009.

Inaktiv

Trist du. Det är sådana kommentarer som gör mig osäker, men jag köper det endast för MP helt klart. O lite trofëer på köpet!


signatur

When It's Game Over. It Is.

1
Skriv svar