Tävling - vinn entré till Sthlms filmfestival

Robot
Tävling - vinn entré till Sthlms filmfestival
Medlem
Tävling - vinn entré till Sthlms filmfestival

Saftigt

Medlem

Gött! Får se om man vinner bara, brukar vara lite värre på den fronten. Men man kan ju alltid hoppas


signatur

Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com

Medlem

heep vinner gör man alldrig hehe, men skulle vara nice tycker det är tarftligt att betala dels festivalkortet plus biljett för varje film oavsett dess förmåner som man kanske inte har möjlighet att uttnyttja fullt ut tack vare jobbet.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

JAg bor i Fagersta, skulle aldrig få åka dit hehe

Lycka till..

Är väl mest en massa fjolliga filmer på sådant däringa.


signatur

Älskar filmfestivalen... brukar alltid gå. Speciellt på nattvisningarna. Så man kan ju hoppas att man vinner så har man kanske råd att betala det där hd4870-kortet....

Medlem

Hoppas jag vinner. Lycka till allihopa


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv

Haha!! Fick en sån gratis i skolan:D En snubbe gick och delade ut kort till alla som fyllt 15.

Inaktiv
Skrivet av sebban14:

Haha!! Fick en sån gratis i skolan:D En snubbe gick och delade ut kort till alla som fyllt 15.

Jo, dom är ju gratis till alla under 16 tror jag, så...

Medlem

Gratis för alla som är exakt 15 (yngre än så får man inte vara).

Filmfestivalen är skoj. Årets utbud känns något svalare än i fjol, även om det förstås är filmer man inte har någon aning om som blir trevliga överraskningar.

Filmer jag definitivt ska se:

Gonzo - dokumentär om Hunter S. Thompson

In Bruges - "En självmordsbenägen Colin Farell, en rasistisk dvärg och tre dagar i en pittoresk medeltida stad i Belgien" - "actiondrama om två yrkesmördare"

Changeling - korruption och mord i LA på 1920-talet, med Angelina Jolie i regi av Clint Eastwood. Mmm!

The Wrestler - Mickey Rourke som avdankad wrestlare med regi av Darren Aronofsky, kan också bli riktigt intressant.

De mindre produktionerna har jag bara hunnit bläddra bland väldigt snabbt, men kanske blir det dessa:

Better Things
Frozen River
Mellan väggarna
Tokyo!
Parking
The Good, The Bad, the Weird

..och, förstås, surprisefilmen

Synd bara att de snikna bastarderna höjt biljettpriserna i år..

andman

In Bruges är inte värd den tid det tar att se filmen. Mitt råd är att hoppa över den.

The Wrestler och Changeling dock... oj oj.. Har inte kollat igenom tidningen än. Brukar alltid läsa tidningen och ta en sojachai på Waynes och kryssa för vilka filmer jag ska se.

Medlem

in bruges är helt ok lite annourlunda


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Skrivet av Notumforce:

in bruges är helt ok lite annourlunda

Jag tycker dom töntade till den så mycket, och så var den tunn i både story och skådespel.. men det är jag.

1
Skriv svar