GTA IV senarelagt ett par veckor

Robot
Inaktiv
GTA IV senarelagt ett par veckor

SJukt najs, då kommer jag kunna spela det på min dator....även om jag nu har de till ps3...som precis vart lite bättre för trophies kom

Medlem

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ , F*N F*N F*N F*N F*N F*N F*N F*N och F*N igen, ville ju spela detta på Dreamhack, sjukt synd!

Sry för språket...


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Men skit också!

Jaja, det är väl bra att det inte kommer alltför många spel på samma gång, fast jag kommer sitta med DF betan när detta släpps...
Hehe, fin vinter det kommer bli!

Medlem
Citat:

med ungefär veckor, skriver IGN.

Ett litet fel där! (blir lite petig när det är natt )

Inaktiv
Skrivet av Butchercow:

SJukt najs, då kommer jag kunna spela det på min dator....även om jag nu har de till ps3...som precis vart lite bättre för trophies kom

Har också det till ps3an men för helvetet blir nog att skaffa till pc också om nån jävel spelar multiplayer då! >: O


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Quad rekommenderat? Det lär nog gå lika bra med Duo.

Jag sålde mitt GTA 4 till 360 för några dagar sen för att köpa till PC. Men aldrig för fullpris, köper när det kostar typ en hundring.


signatur

Halo och Pokemon Röd - Vilka minnen 8)

Inaktiv
Skrivet av tysonayt:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ , F*N F*N F*N F*N F*N F*N F*N F*N och F*N igen, ville ju spela detta på Dreamhack, sjukt synd!

Sry för språket...

Var min första reaktion också

Inaktiv

Bättre att vänta lite än att få en halvfärdig produkt. *host* Far Cry 2.. *host*

Skrivet av Hockey Stick:

Quad rekommenderat? Det lär nog gå lika bra med Duo.

Fick samma tanke. Få/inga spel som rekommenderar en Quad processor i dagsläget. Men samtidigt måste väl något spel vara först ut.

Medlem

Haha, äntligen får man lite nytta av sin processor.

Men att dra 100% på 4 kärnor känns nästan osannolikt.

Medlem

De kanske fördröjde det pga att det finns en Koran någonstans?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Haha xD Va gör det? Tålamod ;P

Inaktiv

Blir nog att spela igenom det på xboxet en gång till istället och lägga pengarna på crazy saints row 2 istället..

Gen
Medlem

Ont, det gör ont...

Medlem

Igentligen super bra! Hinner man spela red alert 3 så det står härliga till, och så har man en drös spel xboxen åh. Varit fullspäckat senaste månaden me spel..:P

Medlem

100 släng på att dom ska snorkolla att inget varm kaffe finns med.


signatur

[size="8"]Meh[/size]

Medlem

Får se fram emot jullovet då

Inaktiv

ska köpas helt klart


signatur

ToMZoN

Skrivet av Hipshot:

De kanske fördröjde det pga att det finns en Koran någonstans?

Haha exakt, säkert någon arab som de måste ta hänsyn till.


signatur
Medlem

Min PC klarar minimikraven men en av mina kompisar kommer troligen få uppgradera eftersom han ligger under kraven både med processorn och ramminnet. Men kanske kan man vrida ner allting så att det går ändå.

Medlem

svagt r* ...först besvikelsen med farcry2 sen det här liksom
r*-nissarna får allt ha en jäkla bra ursäktXD

btw nån som vet varför sr2 sköts fram?


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem
Skrivet av bionicman:

svagt r* ...först besvikelsen med farcry2 sen det här liksom
r*-nissarna får allt ha en jäkla bra ursäktXD

btw nån som vet varför sr2 sköts fram?

Tror det är försäljningsknep, mycke julklappar köps då. Och dom flesta ungar kan vänta 24dagar på sitt spel.:)

Eller så hitta dom väll nån fete bugg.

Inaktiv

Quad? Det tror jag inte på. Sponsrade systemkrav?

Medlem

Kan dock tänka mig att fysiken i spelet har en stor roll i det där med CPU-krav... Euphoria (?) är nog inte så skonsam mot processorn.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

haha jävlar 16 gb HD space, WOW

Medlem

Blev inte speciellt chockad på att det skulle ligga på runt 16 Gb, eftersom Xbox-360 versionen ligger på runt 8gb och att PC versionen ser ut att ha så in i helvete mycket snyggare texturer.(Men det känns som att det är lite för mycket)

Känns som bara någon månad sen ett spel släpptes och det var massa jidder och att det OFANTLIGT stort, 800mb!!
Men men, utveckling går ej att undvika.

Jag ligger i alla fall halvnära rekommenderade systemkraven, förutom att mitt grafikkort endast har 256. Enligt dom där uppgifterna bör jag i alla fall kunna spela det med lite halvskön grafik. Det var allt för mig

Peace.

Medlem

Får väl hoppas att det tidigare releasedatumet gäller för Sverige!


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

Haha 16gb avdraget på HD gör inte så mkt men fy fan va stort! Jag har iaf en datte som klarar av de, men vet inte hur min intel datte klarar av de :\ Jag ska ha det på båda för att kunna lira mot kompisar på te.x raster.

Medlem

det gäller ju för sverige om man skaffar spelet från rätt källor!

1
Skriv svar