Muskularis Möss

Medlem
Muskularis Möss

Vet någon var det gamla rödskinnet håller hus? Han har inte varit online på nästan 8 månader... Har han gått och dött eller nånting?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

vem är han då? medlem på fz förmodar jag. hittade honom nu profilen asså:) varför är han så viktig att du startar en tråd om han? föredetta moderator kanske?:P jaja hoppas du hittat han nån stans i cyberrymden iaf:)


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

Tror mer han är sällskapssjuk

Medlem

Jag minns alla hans smilies, Såg väldigt många som jag inte hade sett förut


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Han blev väl ledsen för han aldrig fick sin FZ-mugg.


signatur

<3

Medlem

haha, jag vill ha tillbaks möss och hans fina smileys (som alla verkade hata)!


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

FZ-mugg? Finns dom? Jag vill ha en!

Medlem
Skrivet av Wilcore:

vem är han då? medlem på fz förmodar jag. hittade honom nu profilen asså:) varför är han så viktig att du startar en tråd om han? föredetta moderator kanske?:P jaja hoppas du hittat han nån stans i cyberrymden iaf:)

Nykomlingar... jag säger då det!

Han hittar nog hem till mushålet snart igen


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Rödskinn? Var han indian?


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem
Skrivet av ReDog:

FZ-mugg? Finns dom? Jag vill ha en!

Tror inte det men M-Möss tjatade ju om att han ville ha en FZ-mugg hela tiden.


signatur

<3

Medlem

Någon mer än jag som känner ett minst sagt patetiskt förakt emot dom som inte vet vem han var/är?


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Har för mig han tacka och bocka för sig innan nya sidan kom till bruk, vart typ less alla kidz och kände sig gammal

Inaktiv
Skrivet av SoniC:

Någon mer än jag som känner ett minst sagt patetiskt förakt emot dom som inte vet vem han var/är?

Finns ju alltid nya så nej.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem
Skrivet av reset2:
Skrivet av SoniC:

Någon mer än jag som känner ett minst sagt patetiskt förakt emot dom som inte vet vem han var/är?

Finns ju alltid nya så nej.

Nu ska vi inte vara så korrekta!


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem
Skrivet av SeniiL:
Skrivet av reset2:
Skrivet av SoniC:

Någon mer än jag som känner ett minst sagt patetiskt förakt emot dom som inte vet vem han var/är?

Finns ju alltid nya så nej.

Nu ska vi inte vara så korrekta!

Kill them all


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av SeniiL:
Skrivet av reset2:
Skrivet av SoniC:

Någon mer än jag som känner ett minst sagt patetiskt förakt emot dom som inte vet vem han var/är?

Finns ju alltid nya så nej.

Nu ska vi inte vara så korrekta!

Kill them all

Whipe them out, all of them!


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Ye, vart är min fina göteborgare?


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

han kommer man ihåg. märkte dock inte när han försvann


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Man vet ju aldrig, han kanske är kvar fast i smyg!

JAG SER DIG!

Medlem

ja vart är musen? :/
det är massor av gammla forumare som har försvunnit inom åren, sånt är faktist lite sorligt!


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

det har ju kommit massa nya favoriter istället!
t ex alla dessa "hur gör man mål i Fifa2007" och "Nhl2007 är bästa spelet nånsin" personerna, dom går inte av för hackor inte!

Medlem
Skrivet av IceMan:

ja vart är musen? :/
det är massor av gammla forumare som har försvunnit inom åren, sånt är faktist lite sorligt!

Att dom gått vidare eller att vi inte har gjort det?


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Både och skulle jag nog säga SoniC, så som jag ser det kommer jag kanske inte heller stanna på FZ så länge till, ack, livet är för komplicerat just nu, hinner knappt vara inne på datorn på grund av den jävla skolan plus alla jävla skitproblem på fritiden. Gaming är min gud, men snart kanske det är dags att sluta följa min gud och ägna mig åt viktigare saker. Usch vad tragiskt det blev nu, men som sagt, nya generationer av spelare kommer hela tiden in och dom som börjar bli old-school väljer kanske att lämna :(.

Men räds ej! jag kommer vara kvar i ett tag till!

Medlem

Aww får nästan tårar i ögonen när du pratar sådär Famest :'(

Hoppas att ni inte gör som musen möss i alla fall, bara lämna oss utan ett adjö... Fick samma tomma känsla när Macbolan dog :\

R.I.P


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

En viktigare fråga: Hur ska vi återuppliva MacBolan?

Vi kunde väll ge larsa en 50 lapp och en låda vin för att utföra lite vodookonster.

Medlem

Har en sak att säga.

Till alla er som ska lämna oss senare; Lycka till i framtiden !


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Eeey ingen dum ide fikon, haha låda vin... den var bra


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av SoniC:
Skrivet av IceMan:

ja vart är musen? :/
det är massor av gammla forumare som har försvunnit inom åren, sånt är faktist lite sorligt!

Att dom gått vidare eller att vi inte har gjort det?

Då är ju frågan, är det Vi eller dom som har ett liv?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

There is no such thing as IRL, only afk IceMan


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Famest:

Både och skulle jag nog säga SoniC, så som jag ser det kommer jag kanske inte heller stanna på FZ så länge till, ack, livet är för komplicerat just nu, hinner knappt vara inne på datorn på grund av den jävla skolan plus alla jävla skitproblem på fritiden. Gaming är min gud, men snart kanske det är dags att sluta följa min gud och ägna mig åt viktigare saker. Usch vad tragiskt det blev nu, men som sagt, nya generationer av spelare kommer hela tiden in och dom som börjar bli old-school väljer kanske att lämna :(.

Men räds ej! jag kommer vara kvar i ett tag till!

^-- *Tröstar* Sen när du blir vuxen på riktigt kommer du gå tillbaka så frukta inte att ta livet seriöst ett par år, you'll be back

1
Skriv svar