Mirror's Edge-demo släppt

Robot
Medlem
Mirror's Edge-demo släppt

Gogo!!!
Inte mycket sova inatt antar jag?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

men....men! Dem har ju glömt den bästa plattformen! (pc)

Inaktiv

Hehe första gången jag ser ett demo som släpps före på ps3..

Medlem
Skrivet av wankstah:

Hehe första gången jag ser ett demo som släpps före på ps3..

Ps3an var trots allt lead-platform för en gångs skull ;).

Har kört demot några timmar under kvällen och kan säga att spelet är helt underbart. Jag hade väldigt låga förväntningar på spelet men efter ha testat det så tror jag det kan bli oerhört bra.

Kontrollerna känns så otroligt bra, allting som behövs finns på de fyra "axel-knapparna". Dock tror jag att spelet inte alls kommer bli lika bra till pc:n.

Medlem

spelade förut.

mycket vackert.

Medlem
Skrivet av Mahlberg:
Skrivet av wankstah:

Hehe första gången jag ser ett demo som släpps före på ps3..

Ps3an var trots allt lead-platform för en gångs skull ;).

Har kört demot några timmar under kvällen och kan säga att spelet är helt underbart. Jag hade väldigt låga förväntningar på spelet men efter ha testat det så tror jag det kan bli oerhört bra.

Kontrollerna känns så otroligt bra, allting som behövs finns på de fyra "axel-knapparna". Dock tror jag att spelet inte alls kommer bli lika bra till pc:n.

Nä, bättre.

Medlem
Medlem

spelet var fantastiskt måste jag säga

Medlem

Grymt som fan, blir ett köp av de här vill ja lova, och en stark GoTY-kandidat.

Medlem

De va sköj men väntar tills PC releasen 8)

JMA
Medlem

Mycket trevligt demo, ser fram mot att köpa spelet!
Lär inte bli lika skoj till PC när det inte finns sixaxis.


signatur

Laktostolerant

Medlem

Demot är skitkul! Trodde först att det skulle bli repetivt, men att hoppa runt och kasta sig är lika roligt varje gång. Spelet kräver ju en viss tajming, men det är inte för svårt på nåt sätt. Mycket bra balans.

Och för er som undrar så går det att stänga av den irriterande pricken (aka siktet) i mitten av skärmen.

Ang. plattform så tror jag personligen att det kommer bli bättre på PC av flera anledningar. För det första är det ett FPS, och för mig är det betydligt lättare att sikta med mus. Spelet kräver ju viss precision när man hoppar mot t.ex. stegar och stuprör och det är inte sällan man kommer för långt åt höger/vänster när man gör sådana manövrar med gamepad (personligt alltså, det här skiftar ju från person till person).

För det andra så får man mer för pengarna med användarskapade banor... om det nu går att modda, men eftersom det är DICE vi snackar om så lutar det nästan åt det.

Medlem

På tok för bra för att vara sant! preorder 30 sekunder efter att man testat demot Det här lär hålla en nöjd tills FF13 ramlar in i spelsamlingen.

Inaktiv

alla dessa videos dom släppt får mig att rysa varje gång, musiken är ju underbar! hoppas att demon får mig att känna likadant

Medlem

Dröm-spel. Men PC versionen är den jag vill ha, då jag vill ha ordentlig upplösning+AA och vettiga kontroller Hemskt vad kantigt det var på konsollen.

Medlem
Medlem

Som sagt, ett pc demo skulle inte sitta fel. Stör mig något fruktansvärt att datorn allt oftare blir förbisedd.

Medlem
Skrivet av atiko:

Som sagt, ett pc demo skulle inte sitta fel. Stör mig något fruktansvärt att datorn allt oftare blir förbisedd.

Kanske inte förbisedd.. Bättre att få en bra version än en slaskigt framhivad tidig version som konsollerna får ibland

Inaktiv

Väntar på ett pc demo.

Medlem

Var in på Xbox Live runt 06:40 och då hade inte Mirror's Edge dykt upp.

Medlem
Skrivet av angryBinky:

Var in på Xbox Live runt 06:40 och då hade inte Mirror's Edge dykt upp.

NU FINNS DET!!


signatur

B lup

Medlem
Skrivet av Malicone:

Giev PC demo

word

Inaktiv

Drar ner från XBL nu. Ganska exakt 1GB stort. Ska bli riktigt intressant att prova!


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem
Skrivet av Eottt:
Skrivet av angryBinky:

Var in på Xbox Live runt 06:40 och då hade inte Mirror's Edge dykt upp.

NU FINNS DET!!

Perfekt, då har man något att göra när man kommer hem. Jobbar bara halvdag idag.

Medlem

Bästa spelet någonsin!


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Medlem

Tyckte faktiskt det va jävligt grymt! Nu ser jag fram emot det ännu mer. Diggar estitiken, musiken. Bara en fråga om storyn lever upp till resten?

Medlem

ska testa det till xbox nu ska kanske fixa det till dator senare
kan man lira det på data med en Xbox Gamepad?


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

GOTY helt klart.
Har inte spelat ett sånt här bra spel på ett bra tag.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hehe, verkar vara många med mig som också väntar in PC-release :). Verkar grymt iaf!

Skriv svar