Avatar 3-D

Medlem
Avatar 3-D

Alla har vi sett trailern till Avatar, visst? Smurfarna 2010 etc. etc. Ja jag personligen har varit en riktig motståndare till denna film. Jag tycker att trailern är jättetråkig och blå kattdjur? Hallå?

Igår var jag och såg den i 3-D och ja, som alla andra så är min upplevelse väldigt positiv. När lärde man sig att animera så bra?? Helt otroligt! Och med 3-D glasögonen på näsan blev animeringarna om möjligt ännu coolare!

Oj, jag är glad att jag gick och såg denna på en bra 3-D bio och inte bara såg den på Blu-Ray.

Handlingen ger jag väl en svag 4 medan upplevelsen blir en väldigt stark 5.

Men hur viktig är handlingen egentligen i en sådan här snyggt animerad upplevelsefilm? Inte speciellt viktig om du frågar mig!

Så nu rekommenderar jag den vidare till dig läsare. Gå och se den på en bra bio i 3-D!

#blogg

Medlem
Avatar 3-D

Nice! Har funderat på detsamma, och varit väldigt skeptisk mot filmen. Brorsan tjatar på att få dra dit mig och titta på den med 3D-brillorna. Man kanske skulla ta och göra det då.

Medlem

Ja den är verkligen att rekommendera men försök få en plats längre bak. Jag satt på bänkrad 3 och det var alldeles för nära med 3d-brillorna på.

Men som sagt filmen är jävligt snygg och har en helt ok story.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Avatar 3-D = En cosmisk orgasm

Inaktiv

Hur är det att titta med 3D glasögon då man har glasögon från början? Funkar det ens?


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av MiXiE:

Hur är det att titta med 3D glasögon då man har glasögon från början? Funkar det ens?

Jodå det funkar. 3D-brillorna är lite större så om du inte har på dig riktiga flaskbottnar till glasögon så ska det nog gå bra.

Farsan har glasögon och han såg den.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Inaktiv

46 + 2 ah nice. Kan ju alltid vara bra och veta


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av MiXiE:

Hur är det att titta med 3D glasögon då man har glasögon från början? Funkar det ens?

Inga som helst problem. 3D-glajjerna är stora och ska ju dessutom sitta en liten bit ifrån ögat för att funka bäst. Har själv glajjer och såg den för 4-5timmar sen.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar