Bara i USA händer sånt här...

evh
Medlem
Bara i USA händer sånt här...

hahahaha man slutar aldrig att förvånas

[http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,973266,00.htm...]


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Medlem

Nej, men om du väljer att tro att hela storyn berättas i AB så säger jag: Bara i Sverige tror någon på vad som står i skvallertidningarna.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,973281,00....

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,973245,00....

Inaktiv
Inaktiv

ja det är ju USA och Alabama, sen kan man ju alltid undra om allt var som det står, men vad vet jag.

Inaktiv

ush hatar aftonbladet

Medlem
Skrivet av masterFk:

haha ja så är det. aropå usa http://www.muchosucko.com/show/spoiled_brat_-23803

hmm, som taget ur ett avsnitt av My Super Sweet 16


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem
Skrivet av Karmalicious:

Nej, men om du väljer att tro att hela storyn berättas i AB så säger jag: Bara i Sverige tror någon på vad som står i skvallertidningarna.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,973281,00....

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,973245,00....

Tack karma. Nu slapp jag.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

var de inte snack om att sluta länka till aftonbladet i varje tråd?

Medlem

Man behöver inte läsa....


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av Rissan:

Man behöver inte läsa....

Problemet är ju att folk klickar på dessa länkar och de länkar, artiklar och skriverier som postas här är ju de dummaste, mest kontroversiella, sämsta artiklarna och när aftonbladet ser att dessa länkar får 1000 extra klick bara för att någon vill diskutera här på FZ så kommer de bara skriva MER fördummande skit, mer "BB Jessica förminskar sina förstorade bröst", mer "Bionda orkar inte mer", mer Kicki Danielsson bantade 3 kg... resultatet? Vi blir dummare och dummare - se bara på alla som tror att det "bara händer i USA"... oerhört korkat.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

MFC
Medlem

Såg en rolig jobbannons till just aftonbladet häromveckan, tyvärr har jag den inte till hands men man sökte journalister och kravet verkar inte vara så värst högt. Räckte med ett intresse för ett ämne och lite meriter i att jobba med tidningar/publicering.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Rissan:

Man behöver inte läsa....

Problemet är ju att folk klickar på dessa länkar och de länkar, artiklar och skriverier som postas här är ju de dummaste, mest kontroversiella, sämsta artiklarna och när aftonbladet ser att dessa länkar får 1000 extra klick bara för att någon vill diskutera här på FZ så kommer de bara skriva MER fördummande skit, mer "BB Jessica förminskar sina förstorade bröst", mer "Bionda orkar inte mer", mer Kicki Danielsson bantade 3 kg... resultatet? Vi blir dummare och dummare - se bara på alla som tror att det "bara händer i USA"... oerhört korkat.

Om man nu verkligen ogillar aftonbladet så behvöer man faktiskt inte klicka på länken. Och det är väl ingen som jag kommer ihåg iaf som länkat till nån artikel om BB bimbos?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av Rissan:

Om man nu verkligen ogillar aftonbladet så behvöer man faktiskt inte klicka på länken. Och det är väl ingen som jag kommer ihåg iaf som länkat till nån artikel om BB bimbos?

Nej, man behöver inte klicka men de "lyckligt ovetande" gör ju det ändå - skriver man dessutom inte vad det handlar om utan:

Bara i usa händer sånt här: länk.

...så måste man ju klicka för att förstå. BB-bimbos får stå för alla innehållslöst skräp de publicerar, jag tänkte inte på någon speciell artikel.

Det är inte förbjudet att länka till aftonbladet, jag kommer själv att undvika det om möjligt. Källa skall man alltid ange dock.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Fy faan, får en BIL av sin farsa sedan gnälla över färgen. LOL Det där var bara för mycket!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Hahaha, vafan. Alla vet ju att James Brown bara var 168 cm. Korkade jänkare...

Medlem

Låter som det klippet jag såg på break.com. Schyst bror (antar att det var han) som la ut klippet på nätet


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Rissan:

Om man nu verkligen ogillar aftonbladet så behvöer man faktiskt inte klicka på länken. Och det är väl ingen som jag kommer ihåg iaf som länkat till nån artikel om BB bimbos?

Nej, man behöver inte klicka men de "lyckligt ovetande" gör ju det ändå - skriver man dessutom inte vad det handlar om utan:

Bara i usa händer sånt här: länk.

...så måste man ju klicka för att förstå. BB-bimbos får stå för alla innehållslöst skräp de publicerar, jag tänkte inte på någon speciell artikel.

Det är inte förbjudet att länka till aftonbladet, jag kommer själv att undvika det om möjligt. Källa skall man alltid ange dock.

Ja lite mer info om artiklarna kanske behövs, men tycker det är lite löjligt att man inte ska få länka till aftonbladet utan att ständigt höra " ah men va fan vi skulle ju inte länka till skit aftonbladet osv osv" Vill man inte läsa så låter man helt enkelt bli, för enligt vissa är ju allt skit så även utan info om artikeln kan man ju isåfall låta bli om man tycker så illa om AB.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Skriv "Länk till aftonblaskan" i topic då så jag slipper läsa hela tråden

Medlem
Skrivet av Rissan:

Ja lite mer info om artiklarna kanske behövs, men tycker det är lite löjligt att man inte ska få länka till aftonbladet utan att ständigt höra " ah men va fan vi skulle ju inte länka till skit aftonbladet osv osv" Vill man inte läsa så låter man helt enkelt bli, för enligt vissa är ju allt skit så även utan info om artikeln kan man ju isåfall låta bli om man tycker så illa om AB.

Jag minns inte vets idé det var (werzion?) att inte länka dit men jag tyckte, och många med mig, att det var en bra idé... det betyder ju inte att det är förbjudet på något sätt, det ogillas bara av vissa precis som en del alltid klagar på stavning, särskrivning eller bara på innehållet.

Och när det gäller att "vill man inte läsa så kan man skita i det" så är vi tillbaka på att det måste finnas tillräcklig information i själv inlägget om man skall kunna slippa klicka - annars måste man ju stå över alla trådar med AB-info i och då kanske ovanstående varningstext inte är så dum
!!!OBS INNEHÅLLET STARKT MATERIAL (länkar till AB)!!!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
Skrivet av masterFk:

haha ja så är det. aropå usa http://www.muchosucko.com/show/spoiled_brat_-23803

Tjejen hade iaf stora lökar, dessutom vem fan vill ha en saab oavsett färg.

evh
Medlem

Får be om ursäkt. Hade faktiskt ingen aning om att länkar till aftonbladet innebär "Hets mot folkgrupp".


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Medlem

Vissa verkar tycka det. Tycker själv att AB inte är nån vidare tidning men tycker ändå att det är lite löjligt att bli uprörd över att nån länkar dit


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av evh:

Får be om ursäkt. Hade faktiskt ingen aning om att länkar till aftonbladet innebär "Hets mot folkgrupp".

Haha - man kan ju börja undra.

Rissan - vem är upprörd?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Alla som klagar verkar vara det, varför skulle dom annars klaga?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av Rissan:

Alla som klagar verkar vara det, varför skulle dom annars klaga?

Jag tycker inte någon är upprörd, man kan tycka utan att man är upprörd. Jag uppfattar inte att någon klagar heller för den delen...:)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av masterFk:

ush hatar aftonbladet

Mjo lite klagande...


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

evh
Medlem

Alla som skriver att "AB suger blabla fördummande skit" har klickat på länken, därmed blivit upprörd över att AB får mer "klick". Ge fan i o klicka då.. äre så mkt svårare? För övrigt är källan solklar på länken.


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Medlem

nä, bättre är att AB får reda på hur jävla patetiska och urblåsa dom är, när de inser att swe folket hatar dom, kanske de ändrar sig, hoppas hoppas.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av evh:

Ge fan i o klicka då.. äre så mkt svårare?

Så börjar nästa liksom... Jag loggar ut.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av IceMan:

nä, bättre är att AB får reda på hur jävla patetiska och urblåsa dom är, när de inser att swe folket hatar dom, kanske de ändrar sig, hoppas hoppas.

Nja med tanka på att dom är en av dom störtssäljande tidningarna i landet så tvivlar jag på det.

Castor, det är igentligen inte svårare en så, just don't click.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

12
Skriv svar