En dag på APB (Antipiratbyrån)

MFC
Medlem
En dag på APB (Antipiratbyrån)

Man undrar bara.. Pontén?..

http://www.bikten.nu/751757599


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

haha, förvånar mig inte om detta är sant.

Medlem

Hahahaha, så rätt...


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Äsch, dom warezar ju allihopa... Har svårt och tro att APB betalar så pass bra lön att de anställda kan köpa sina windows licenser..

Medlem
Skrivet av SpiroTris:

Äsch, dom warezar ju allihopa... Har svårt och tro att APB betalar så pass bra lön att de anställda kan köpa sina windows licenser..

För windows är så sjukt dyrt att ingen med normal lön klarar av att betala

Medlem
Skrivet av MFC:

Man undrar bara.. Pontén?..

http://www.bikten.nu/751757599

Piratbyrån eller inte, kul sida!
Tack.

(Byt avatar ffs, den andra var bättre!)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

haha den va bra!
well som vanligt är VERKILHETEN inte samma sak som på pappret.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Undra om han tankar via antipiratbyråns lina? Det är ju bara säga att han gör "research" och säger usch och fy här har någon delat ut alla nya spel, de måste jag ta ned och prova så att det stämmer.
*toktankar via antipiratbyrån gigabitlina*
Sen vet man ju inte om det är HELA spelet/filmen? Måste kolla igenom allt noga...
Sen på slutet av dagen när han kollat igenom filmen och spelat hela dan så är det dags att göra en anmälan mot piraten som delat ut men då hade denne stängt ned utdelningen...
Nästa dag börjar det om, sen kan han ju "ta med sig jobb hem".


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

hah fan vad roliga saker man kan läsa

Edit: kolla denna


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

70% av det som skrivs i bikten.nu är ju påhitt, men kul att läsa dem trovärdigare

Medlem

Biktade mig faktist på Bikten.nu igår, sorry for being a sinner :(.

Medlem

Om hälften av allt som skrivs där hade varit sant så hade jag fan varit rädd för att vistas ute bland folk.

Medlem

Bara för att Henrik Pontén jobbar för APB, betyder inte det att han inte tankar hemma och hatar allt som har med piracy att göra. Det är ett jobb, precis som alla andra jobb.


signatur

<3 #komsi @ q-net :)

1
Skriv svar