Riddick: Dark Athena släpps i vår

Inaktiv
Riddick: Dark Athena släpps i vår

Varför gjorde de en remake på det tidigare Riddickspelet? Vill spela nåt nytt :/

Inaktiv

ser verkligen fram mot de här spelet hoppas det kommer en collectors edition


signatur

ToMZoN

Medlem

Meh, blir ju typ den 2:a remaken med tanke på att PC versionen hade lite extra levels och lite grafikupdates och shit.. det är visserligen ett bra spel men...


signatur
Medlem

Skulle det inte vara längre också? Första spelets story och sedan en ny story?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

FML
Medlem

Hur mycket bättre är det grafikiskt? Tyckte inte den förra utgåvans grafik var så pjåkig.

Medlem
Medlem

jag älskade det första riddick det var helt underbart !!!!!!!!!!!!!!


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Filmerna var inte mycket att hänga i julgranen, men spelet... Herregud, skulle filmerna vara i närheten av spelet, vad gäller kvalitet. (Går givetvis inte att jämföra spel o film) så skulle det vara mutipla Oscar:)

Förhoppningsvis så är det inte bara en REN remake. Det skulle vara ett så brutalt antiklimax...

Medlem

Missade det första Riddick så det här är ju helt perfekt. Blir utan tvekan ett köp.

Spelet ska ha bland annat multiplayerstöd har jag hört.

Medlem

Blir att köpa


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tänk inte på spelet som ett återsläpp av gamla spelet. Det är ett helt nytt spel med det gamla på köpet. Dvs. två singelplayer kampanjer och multiplayer.


signatur

---
Boo!

Medlem

Ha! Prata om det bara här om dagen, när man talar om trollen. Efterlängtat!

Medlem

ÄNTLISCH!!
Ska skaffa mig det så fort jag kan
Älskar Pitch Black för övrigt

Medlem
Skrivet av Phosphor:

Tänk inte på spelet som ett återsläpp av gamla spelet. Det är ett helt nytt spel med det gamla på köpet. Dvs. två singelplayer kampanjer och multiplayer.


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Hoppas det blir lika bra som föregångarn..

Medlem
Skrivet av Phosphor:

Tänk inte på spelet som ett återsläpp av gamla spelet. Det är ett helt nytt spel med det gamla på köpet. Dvs. två singelplayer kampanjer och multiplayer.

Jag tänker inte på spelet, jag tänker bara på dig.


signatur

Patrick
Producer@DICE

Inaktiv

fan va gött!

Medlem

NICE! Gillade gamla spelet skarpt!

Medlem
Skrivet av mongi:
Skrivet av Phosphor:

Tänk inte på spelet som ett återsläpp av gamla spelet. Det är ett helt nytt spel med det gamla på köpet. Dvs. två singelplayer kampanjer och multiplayer.

Jag tänker inte på spelet, jag tänker bara på dig.

Hahaha älska!


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av mongi:
Skrivet av Phosphor:

Tänk inte på spelet som ett återsläpp av gamla spelet. Det är ett helt nytt spel med det gamla på köpet. Dvs. två singelplayer kampanjer och multiplayer.

Jag tänker inte på spelet, jag tänker bara på dig.

Tack Mongo, det värmer.


signatur

---
Boo!

Medlem

- Remake på orginalet
- Ny kampanj
- Multiplayer
Och så klart är ju motorn ganska uppdaterad sen första Riddick

Antagligen kommer det att vara minst lika prisvärt som Orange Box, om inte ens mer spel för pengarna


signatur

Tobias 'Dopefish' Lundmark - #machinima @ quakenet
Starbreeze

Skrivet av Phosphor:

Tänk inte på spelet som ett återsläpp av gamla spelet. Det är ett helt nytt spel med det gamla på köpet. Dvs. två singelplayer kampanjer och multiplayer.

Underbart har längtat efter detta. Att spelet även släpps direkt till PC är ett stort plus för mig :up::heart:


signatur
1
Skriv svar