Sopranos blir tamt

Inaktiv
Sopranos blir tamt

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=554&a=603895&previou...

Blir så irriterad. Då vet man, till sesong 6 går det att titta. Jävla fjantar.

Edit: De visar om den, inte nya avsnitt - gick lite fort. Men suger gör det än då.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

inte kollat så mycket på Sopranos, men de gånger jag sett det har jag gillat det.

och censur... det är för människor som inte klarar av verkligheten. och i denna serien ska deras språk m.m få en att "må illa" av deras livsstil eller så ju... freakin är ju bara gulligt :/


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Inget fan av Sopranos men detta låter rejält löjligt.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Jag har aldrig sett Sopranos men såna här ingrepp äcklar mig verkligen!

Medlem
Citat:

"Som att sätta badbyxor på Michelangelos staty av David", klagar tevekritikern Andrew Ryan över ingreppen.

LOL och QFT. Iofs tröttnade jag på Sopranos efter ett tag, men principen gäller!


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

...

Jag finner inte ens ord...


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Sopranos äger. Riktigt löjligt att gå in och styra om produktionen, riktigt ghey.:down:


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Har alla avsnitten, min favoritserie alla kategorier, men detta är ju uppriktigt sagt, skit.

BTW, synd att serien går i graven snart.

Inaktiv

Haha WTF!? Nu har de ju förstört en helt ok serie! =(

Medlem
Skrivet av PvtNils:

Haha WTF!? Nu har de ju förstört en helt ok serie! =(

Förstört och förstört, endast reprisen av serien som de tonar ner språket på. Alla säsonger hittills finns ju att köpa.. :]

Inaktiv

Jaha var det bara repriserna! Det kan man väll leva med

1
Skriv svar