Medlem
Era KNEG.

Skulle vara roligt att höra vad FZ folket jobbar som, hittade inte det i någon annan tråd, så here goes!

Själv är jag installationstekniker. 8)


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Jag jobbar i min mosters Blomsteraffär, i Mölndal.

Medlem

Jag lurar folk på pengar.

Inaktiv

Webutvecklare, enbart *nix.

Medlem

Jag krattar löv.


signatur

<3

Medlem
Inaktiv

Jag går i skola, för att få jobb sen.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

IT-Ansvarig på skola/företagshotell


signatur
MFC
Medlem

Systemutvecklare/Webbutvecklare med visst ansvar för verksamheten i sin helhet.. vad det nu kan innebära utan att jag går in på detalj..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Systemutvecklare c/c++/c#.

Medlem

slav=itkonsult riktat mot teknisk support och it helpdesk


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Slav här med = Hjälper andra på företaget jag jobbar på med att uppdatera och lägga in olika saker i diverse databaser.

Fast just nu håller jag på med att skicka ut ett informationsbrev till ca 2500 av företagets leverantörer


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Skribent

Vickar som elevassistent/kyrkovaktmästare/kyrkogårdsarbetare

Medlem

IT-konsult, jobbar f.n. med webbutveckling.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Pluggar till lärare, så blivande barnvakt

Medlem

student på högskolenivå samt egenföretagare inom grafisk design och webbutveckling. lite manpower-jobb då och då, riktigt soft att få in lite extra pengar genom.

på somrarna har (och troligen denna sommaren med) blir det industrijobb (sista sommaren förhoppningsvis hehe).


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

3d artist. Fast just nu mellan 2 jobb.

Medlem
Medlem
Medlem

Studerar systemutveckling i Lund.

Medlem

Jobbar med att bygga påbygnads skåp på bilar. oftast små, men vi bygger allt ifrån små till riktiga stor skåp.

Vet inte vad ett sånt jobb kallas, men det är inom industrin.


signatur

R.I.P The_maxx

MFC
Medlem

lite avis på alla med icke-it-jobb.. denna branschen känns lukrad.. luttrad och allmänt icke-luktfri..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv
Medlem
Skrivet av MFC:

lite avis på alla med icke-it-jobb.. denna branschen känns lukrad.. luttrad och allmänt icke-luktfri..

Byt jobb till städare då

garanterat slit och knåp med händer o fötter .


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Radio- och tv-handlare. Står med händerna knäppta hela dagarna och är trevlig. Usch, vad jag kokar inombords


signatur

Aj, dina ögon!

MFC
Medlem
Skrivet av Notumforce:
Skrivet av MFC:

lite avis på alla med icke-it-jobb.. denna branschen känns lukrad.. luttrad och allmänt icke-luktfri..

Byt jobb till städare då

garanterat slit och knåp med händer o fötter .

haha.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Jag jobbar på ett bageri. Där packar jag bröd och tittar på bröd. Det är ett sånt här jobb som man hinner tänka och filosofera rätt mycke under en arbetsdag. Såvida man inte surrar med någon arbetskamrat som man packar med.

Medlem

Jag sitter i koncentrationsläger = Går i skola.

Medlem

Ingenjör. data.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Nyss fått jobb på CityMail, sorterar/delar ut post till alla möjliga konstiga människor, ganska avslappnande jobb.

Ska plugga till hösten


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

123
Skriv svar