Du kan inte skicka meddelanden till dig själv.

Medlem
Du kan inte skicka meddelanden till dig själv.

Wtf, skulle just skicka ett PM och berömma mig lite

Och då kommer detta otäcka error meddelande upp:

"Du kan inte skicka meddelanden till dig själv"

Ve och fasa, någon så råkat ut för något liknande?
Så att man får kalla kårar asså


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

nä, så ensam har jag aldrig varit.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

kanske skulle testa berömma dig själv lite då och då, stärker självförtroendet. Har ju inget med ensamhet att göra.

Dessutom höll inlägget en form av sarkasm,och brist på bättre att göra, men jag får en känsla av att du behöver uppmuntras


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Medlem

Funkar bara på troende


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Ordet uttråkad har fått en ny innebörd.

Inaktiv
Medlem

haha ja det stämmer, fan jag saknar eve... måste bara börja lira det igen. Någon som vet ett bra trovärdigt svenskt coop?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Wtf, skulle just skicka ett PM och berömma mig lite

Och då kommer detta otäcka error meddelande upp:

"Du kan inte skicka meddelanden till dig själv"

Ve och fasa, någon så råkat ut för något liknande?
Så att man får kalla kårar asså

Jävlar vad skumt... hur visste den det?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Minns jag provade att viska till mig själv i wow en gång bara för att testa om det gick och det gjorde det
Har även suttit med Gmail och provat att skicka mail till mig själv från samma adress som jag tar emot dom


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

1
Skriv svar