Inaktiv

Vem vet, kanske finns homosexuella som hellre vill vara hetero och för dom skulle det ju vara bra. ingen som tvingar en att ta "medicinen" ifall den skulle tillverkas för människor.

In before "Jävla AB"

MFC
Medlem

Detta måste betyda att de som är gay identifierar sig med bockarna.. experimentet i sig är ju inte till för att "omvända" dom.. det är ju till för att de ska para sig i syfte att fortplanta sig.

Patetiskt att uppröras över detta. Man måste ju se till syftet av experimentet!

För övrigt.. snygg bild på bocken


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Vilket dilemma det skulle bli i gayvärlden om det kom något som omvände homosexuella...

En tanke:
Om homosexualitet kan botas, är det en sjukdom då?


signatur

yolo

MFC
Medlem

Kan man göra någon heterosexuell så kan man säkerligen göra någon gay!.. tja.. vi har alla orsak att oroa oss då!..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

De enda som vill omvända homosexuella måste vara statistikkåta demografer

Döbringer: Precis, och då kommer man in i det där gamla tänkandet igen om homosexuella. Fram tills på 70-talet försökte läkarna på fullt allvar "bota" homosexuella med el-shockar. Please, leave people alone and they will leave you alone.

F.ö är det intressant hur de kristna fundamentalisterna aka homofoberna kommer ställa sig till detta. De är ju emot bioteknik.


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Inaktiv
Skrivet av Döbringer:

Vilket dilemma det skulle bli i gayvärlden om det kom något som omvände homosexuella...

En tanke:
Om homosexualitet kan botas, är det en sjukdom då?

Man botar inte, förändrar bara.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Inaktiv
Skrivet av reset2:
Skrivet av Döbringer:

Vilket dilemma det skulle bli i gayvärlden om det kom något som omvände homosexuella...

En tanke:
Om homosexualitet kan botas, är det en sjukdom då?

Man botar inte, förändrar bara.

Frågan kvarstår ju dock, vem är det som drar nytta av det? Eller vem är det som mår bra av det?


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem
Skrivet av SkarZnik:

F.ö är det intressant hur de kristna fundamentalisterna aka homofoberna kommer ställa sig till detta. De är ju emot bioteknik.

Ja det skulle vara intressant att veta.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Tur att man är straight


signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av Döbringer:

En tanke:
Om homosexualitet kan botas, är det en sjukdom då?

Man vill ju spontant säga nej men för en del upplevs homosexualitet säkert som en sjukdom, alltså man är på ett sätt man inte vill vara...

Att tända på djur? Är det sjukdom? Att tända på småbarn? Är det sjukdom? Att linda in dig i bubbelplast och stoppa toy i öronen och vissla ledmotivet till "My fair lady"? Är det sjukdom?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Undrar hur det skulle vara om man kunde få typ "free trials" känna på hur det känns att dras till män, viseversa för homosexuella

Kanske är jätte riskabelt då man kanske blir helt homo under omvandlingen och inte vill byta tillbaka.. Scary.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem
Skrivet av SeniiL:

Undrar hur det skulle vara om man kunde få typ "free trials" känna på hur det känns att dras till män, viseversa för homosexuella

Kanske är jätte riskabelt då man kanske blir helt homo under omvandlingen och inte vill byta tillbaka.. Scary.

Min dröm är att vara gay.

Tänk att din livspartner, sambo är en kille. Din bästis liksom.

"Skall vi skita i att diska och köpa pizza istället?"
"Ja, för helvete - snus till efterätt!"

Inga skogspromenader eller parmiddagar och man behöver inte nödvändigtvis vara den som går upp och kollar vad det var som lät mitt i natten, man behöver inte vara den som byter till vinterdäck på
bilen eller målar om staketet.

Svälj tanken på homoerotik och fantisera kring att ha en kille... verkar helt perfekt!

...sedan kommer man på vad priset är... kall sagge på ryggen. Då vill man bara ha tjejer igen. Trots att de är... tjejer.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

...sedan kommer man på vad priset är... kall sagge på ryggen.

AAAAAARRRGHH!!!! :baby:

Det var en bild jag kunde klarat mig utan...


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:

Min dröm är att vara gay.

... osv ...

...sedan kommer man på vad priset är... kall sagge på ryggen. Då vill man bara ha tjejer igen. Trots att de är... tjejer.

Inget förspel heller utan pang på bara.

- "Av med kalsongerna annars får du tyg i röva!"

Medlem

W4rhog - förlåt!

Tex -


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

De har väl tagit intryck av oss människor.

Inaktiv
Skrivet av SkarZnik:
Skrivet av reset2:
Skrivet av Döbringer:

Vilket dilemma det skulle bli i gayvärlden om det kom något som omvände homosexuella...

En tanke:
Om homosexualitet kan botas, är det en sjukdom då?

Man botar inte, förändrar bara.

Frågan kvarstår ju dock, vem är det som drar nytta av det? Eller vem är det som mår bra av det?

Om man tänder på killar, om man dras till killar, då vill man INTE bli botad. Det är ju lika naturlgit som att dras till tjejer, om man gör det. Men visst, vissa kanske inte gillar att dras till tjejer, och vill bli botade, men jag har aldrig hört talas om det, har du? Å andra sidan så har man ju hört talas om män som sägs ha blivit botade... men frågan är om de nånsin har varit bögar och om de inte gick med på det pga av något annat. (Han-apor knullar också varandra, men det finns ingen gorilla som försöker bota ett naturligt beteende. )
Och bara homofoberna, som i detta, mår bra av att se en bög bli "botad"...

Så fort man börjar prata om homosexualitet som en sjukdom, då är man en homofob... och går antagligen runt och oroar sig för att en mobb med skäggiga män med läderbyxor ska bryta sig in och rövknulla en och rimma varandras arslen. Om man har dumma gamla piss idéer inpräntade i skallen då är man nog bara rädd och inget annat.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Döbringer:

En tanke:
Om homosexualitet kan botas, är det en sjukdom då?

Man vill ju spontant säga nej men för en del upplevs homosexualitet säkert som en sjukdom, alltså man är på ett sätt man inte vill vara...

Att tända på djur? Är det sjukdom? Att tända på småbarn? Är det sjukdom? Att linda in dig i bubbelplast och stoppa toy i öronen och vissla ledmotivet till "My fair lady"? Är det sjukdom?

Är det en sjukdom att vara avvikande?


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Inaktiv
Skrivet av reset2:

...skäggiga män med läderbyxor ska bryta sig in och rövknulla en...

Tyvärr ser man aldrig några macho-homos längre. Bara fjollbögar.

Medlem
Skrivet av Chief Red Cloud:

De har väl tagit intryck av oss människor.

Homosexualitet finns överallt i djurvärlden.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

MFC
Medlem
Skrivet av SeniiL:

Undrar hur det skulle vara om man kunde få typ "free trials" känna på hur det känns att dras till män, viseversa för homosexuella

Kanske är jätte riskabelt då man kanske blir helt homo under omvandlingen och inte vill byta tillbaka.. Scary.

beror kanske iofs på om man är "givare" eller "tagare" eller "båda"...

skämt åsido.. att vara gay är ju en sexuell läggning.. har man inte tidigare blivit "kåt" av en kille så blir man det väl knappast av att bli "givare" eller "tagare" eller båda.. fast, jag vet inte.. man kan ju alltid diskutera kring detta.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av teX:

Inget förspel heller utan pang på bara.

- "Av med kalsongerna annars får du tyg i röva!"

haha! :$

Medlem

sant, man vet hur killar tänker, å då skulle man funka bra ihopp.
men sen
inga tuttar, ingen blöt muff, inga kvinliga former, hajar inte att en del inte saknar sånt går ju inte leva utan.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

men sen inga tuttar

En fet kille med "manboobs"?

Skrivet av IceMan:

, ingen blöt muff,

Spottloska på rövhålet!

(Fan, nu äcklar jag mig själv)

Skrivet av IceMan:

inga kvinliga former,

Som vaddå? Breda höfter? Drick öl!

Skrivet av IceMan:

hajar inte att en del inte saknar sånt

Du säljer det ju inte direkt... blöt muff... ryser av obehag.

Skrivet av IceMan:

går ju inte leva utan.

Fröken Höger? Lena Handén?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Fatta ångesten efter att ha tagit den i röven i15 år och sen bli äcklad av bara tanken. Den är nog värre 'än alla söndagsfyllor tillsmmans.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

CastorFiber - gha! jag mår illa :<


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Singellivet blev nu lite mer uthärdlig.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Döbringer:

En tanke:
Om homosexualitet kan botas, är det en sjukdom då?

Man vill ju spontant säga nej men för en del upplevs homosexualitet säkert som en sjukdom, alltså man är på ett sätt man inte vill vara...

Att tända på djur? Är det sjukdom? Att tända på småbarn? Är det sjukdom? Att linda in dig i bubbelplast och stoppa toy i öronen och vissla ledmotivet till "My fair lady"? Är det sjukdom?

Sjukdom är väll en defenitionsfråga. Men om man ser hur man defenierar sjukdom, så är det iaf för mig en psykisk eller fysisk skada.

Psykisk skade är då en åkomma som gör att du skadar dig själv eller andra utan att vara fullt medveten eller kan välja helt fritt, med välja helt fritt menar jag att du inte vill, men inte har den mentala styrkan att göra det du vill.

Därför är inte homosexualitet, pedofili och liknande sjukdommar, medan rena självskade betenden som att slå sig i huvudet med en hammare bör räknas som en sjukdom.

Medlem

två tummar upp för castor förfan


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

12
Skriv svar