Lanseringstrailer: Gears of War 2

Robot
Medlem
Lanseringstrailer: Gears of War 2

typiskt alla feta spel kommer i ett nafs.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

They got me at "gore"!
1½ vecka, sen sitter man med Gears of War 2 - Limited Edition i handen. 8)


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

jävlar vilken fet trailer!
åh längtar tills det kommer, fan vad glad jag är över att ha ett xbox

Medlem

Prövade detta men jag gillade det inte, jag förstår vad folk gillar med spelet men jag tröttnade.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Kul för de som tycker om detta spel. Personligen är det för mycket amerikansk matcho, repetitivt spelsätt och obefintlig handling som avskräcker mig mest.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

*ryser*

Snart 9 dagar kvar...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Pew pew, osv.

Inaktiv

Tråkigare spel får man leta efter, längre en ettan dock.

Medlem

Älskar Gears of war 1 :> men har inte 360 så det blir inget PC for life

Medlem

Skit bra spel!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

gillade nya reklamen bättre " the last day"

http://www.youtube.com/watch?v=FL_ZjJgbDmc

så himmla vacker och sorglig och ja fin


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Neee usch vad fult spel ;)....nääää ser faktiskt riktigt bra ut tur att man kan sätta sig hos en polare och lira igenom det.

Medlem

Finns ingen direkt story och tala om denna gången heller, även om den är något uttökad i viss mån. Och den kändes inte alls lika revolutionerande som ettan vilket inte är så konstigt eftersom det är "more of the same". Men det är fortfarande en förbannat bra shooter som jag hade otroligt svårt sluta spela, man blev uppslukad lika magiskt som i ettan. Dessutom är det mycket längre kampanj. Ni som älskade ettan -och är fans, kommer älska tvåan, period. Kommer självklart köpa detta spel när det släpps.

Medlem

Jag säger då det, dom där grabbarna på Epic dom vet hur spel ska se ut dom.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Jag köper den på release dag men kommer fan inte spela singelplayer kampanjen alls på några dagar..direkt till Multiplayer och GRIDLOCK hehe..

Medlem

Jag, brorsan, en låda öl och gears of war 2 den 7:e. Jävlar i mig.

Medlem

Sämsta spelserien någonsin, Epic är bara pinsama numera.


signatur
Medlem

Får se om man orkar plocka fram lövblåsen igen till detta spel.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Ettan vad dåligt, tvåan är ännu dåligare. Har aldrig sett vad som är bra med den här spelserien. Det är bara ruskigt enformigt (gå lite, döda några locust, gå lite till, döda fler locust osv).

Inaktiv
Skrivet av erge:

Jag, brorsan, en låda öl och gears of war 2 den 7:e. Jävlar i mig.

Ah så sant, GoW i co-op var extremt roligt. Ser fram emot att köra 2an

Inaktiv

Ettan var svintufft måste köpa!!1

Medlem

Till folk som säger att spelet är enformigt:

Är ni helt körda?

Det finns hur många moment i spelserien som helst. och ännu fler i 2:an. Det är ett otroligt starkt spel med en bra story där man aldrig tröttnar på något. Karaktärerna är riktigt bra och levande.

Nej, detta är mitt absoluta favoritspel.

Medlem

Längtar


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av erge:

Jag, brorsan, en låda öl och gears of war 2 den 7:e. Jävlar i mig.

Haha helt rätt

Ska lira med brosan också och det ska bli skit roligt

Älskade GOW 1 och kommer älska GOW 2 ännu mer

Medlem

Det första spelet var väldigt mediokert så jag har inga höga förhoppningar på detta.

Medlem

Blev väldigt imponerad av miljöerna måste jag säga. Hoppas det är lite bättre slut på 2an än 1an som vart lite konstigt. Hoppas att man har tid över att hinna spela det när det kommer.

Ska inte showerguy snacka om att han inte ser nån skillnad på GoW2 och andra gamla spel samt annat jibberish? Nej, just det det är ju ett Xbox 360-spel.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Miljöerna måhända se ganska naturliga ut, men fy satan så tråkiga! Det är nog bara FEAR som kan mäta sig i lika tråkig och repetitiv leveldesign.


signatur
Inaktiv
Skrivet av bjosarn:

Blev väldigt imponerad av miljöerna måste jag säga. Hoppas det är lite bättre slut på 2an än 1an som vart lite konstigt. Hoppas att man har tid över att hinna spela det när det kommer.

Ska inte showerguy snacka om att han inte ser nån skillnad på GoW2 och andra gamla spel samt annat jibberish? Nej, just det det är ju ett Xbox 360-spel.

Säg skillnaden mellan Halo 3 och Killzone 2? Grafikmässigt?

Köp min 42 tums FULL HD och kolla istället

Och som sagt.. Playstation 3 har höjts i pris för Sony är osäkra på marknaden. Det betyder väl bara att det går dåligt för dom?

Är glad att vi 360 killar också får något
Tycker bara inte om folk som säger att Ps3 har bättre grafik.

Man ser ingen tydlig skillnad på att grafiken är bättre på ps3 IMO.

Medlem

En TV med full HD gör ingen nytta när spelen ändå "bara" är i 720p. PS3:an ska på pappret kunna leverera bättre grafik då den är kraftigare men det verkar inte finnas någon som kan utnyttja all kraft ordentligt än.

Ska för övrigt också spela Gears of War 2 med brorsan och lite öl

12
Skriv svar