Dåliga skämt xD

Medlem
Skrivet av Neco246:

en björn och en kanin satt och sket i skogen, så frågade björnen:

"tycker du det är jobbigt när det fastnar skit i pälsen?"
"nej, svarade kaninen"
"bra", sa björnen och torka sig i arslet med kaninen.

Någon som har tittat på Delirious mån tro?

Medlem
Skrivet av Fairfax:
Skrivet av Neco246:

en björn och en kanin satt och sket i skogen, så frågade björnen:

"tycker du det är jobbigt när det fastnar skit i pälsen?"
"nej, svarade kaninen"
"bra", sa björnen och torka sig i arslet med kaninen.

Någon som har tittat på Delirious mån tro?

Faktiskt inte
läste det i dassboken


signatur

"What do a PC and an air conditioner have in common?"
"They both stop working if you open Windows!"

Medlem

Han är brunare på ryggen än på sommaren...

Medlem

dem här då!

varför bygger tandläkare bryggor?

för att tandvärken ska gå över!!!11! xD omgomgomg!
--------------------------------------------------------------------------

Varför spelar man inte pingis på färjor?

för att det spelar man över bord!!1!11 xD omgomgomg!
--------------------------------------------------------------------------

Vill du gå på vattenskallarnas årsträff?

ja, JÄTTE GÄRNA!!11!1 xD omgomgomg! (det är uttalet i skämtet som är "roligt")


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

- Varför gick kycklingen över vägen?
- För att den var skriptad.

Medlem

lol svenpa fan vad industri grejj det där var

Medlem

Här kommer en lång en.
En pappa letade efter sin dotter och fann ett brev på hennes säng. Med värsta föraningar läste han brevet med darrande hand.

Kära Mamma och Pappa,
Jag är väldigt ledsen att behöva säga detta men jag har lämnat er och stuckit iväg med min nya pojkvän.
Jag har funnit den sanna kärleken och han är helt underbar - speciellt hans söta piercingar, ärr, snygga tatueringar och hans stora motorcykel!
Men det är inte bara det - Jag och Ahmed ska också ha barn, jag är redan i fjärde månaden. Vi kommer att bli lyckliga i hans husvagn i skogen, och han säger att han vill ha fler barn med mig.
Jag har också förstått att marijuana inte alls är farligt (snarare tvärt om eftersom det även används inom sjukvården).
Vi odlar det i gläntan bakom husvagnen till oss själva och till hans vänner. I gengäld får vi från dem hur mycket ecstasy och andra piller som helst.
Vi hoppas dock att medicinforskningen snart hittar ett botmedel mot AIDS så att Ahmed kan bli bättre - han är värd det.
Ni behöver inte ora er för pengar - Ahmeds vänner, Andrej och mr Stanislav är i filmbranschen och har ordnat så att jag ska bli skådespelare!!!
Det är visst väldigt bra betalt, 500 kr per tagning och jag får ytterligare 500 om det medverkar fler än tre män i samma scen, och ytterligare 1000 kr om det medverkar djur (och jag som ju älskar djur, ett kan knappast bli bättre!).
Oroa dig inte Mamma - jag är 15 år gammal och kan faktiskt ta vara på mig själv.
Nån gång så kommer jag och hälsar på er så att ni kan få träffa era barnbarn.

Puss Puss
Emma

P.S
Pappa, detta var inte sant - jag är faktiskt bara över hos Sandra och kollar på TV. Jag ville bara få dig uppmärksam på att det finns värre saker än, som du uttrycker det,
- ATT SVERIGE FÖRLORAR PÅ SATANS STRAFFAR!!!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Då kan vi ju köra på med en till lång

En pappa och hans son var ute och åkte med bilen. När dom åkte förbi stadens bordell så fråga ungen:

"Vad är det där för hus?"
"Det...är ett glädjehus" svarade pappan
"Vad gör man där inne?"
"Man...köper glädje, men nu har vi nog pratat tillräckligt om det huset"

Det var sonens födelsedag så när han kom hem fick han diverse presenter, hans mormor hade gett honom 20kr vilket gav honom en idé.
Sonen gick med sina pengar till glädjehuset för att köpa sig lite glädje, när han kom fram så frågade bordellmamman:

"Vad kan jag hjälpa dig med? har du gått vilse?"
"Nej, jag är här för att köpa lite glädje"

Bordellmamman blev förstås förvånad, men efter lite tänkande bad hon ungen att följa med henne till köket där ungen fick 3mackor med skinka och marmelad.
När han kom hem så var pappan orolig och frågade var han hade hållit hus, ungen svarade:

"Jag har varit till glädjehuset med pengarna jag fick av mormor"
"...vad gjorde du där då?"
"köpte glädje så klart"

Pappan blev nu mycket orolig

"och...hur gick det?"
"Dom två första orkade jag med, men den sista slicka jag bara av" svarade sonen


signatur

"What do a PC and an air conditioner have in common?"
"They both stop working if you open Windows!"

Medlem

Mona Sahlin som statsminister.

Medlem

Nille, fan asså. den var bra 9/10


signatur

Rawr

Medlem

Ah, man vet aldrig, Mona Sahlin kan ju vara bra, liksom second chance o so you know?
Fast ja e mer sugen o vote Pp dock..

Medlem
Skrivet av ace84:

Ah, man vet aldrig, Mona Sahlin kan ju vara bra, liksom second chance o so you know?
Fast ja e mer sugen o vote Pp dock..

Mona Sahlin kan inte vara bra.
Hon har ungefär haft 1000 chances!

Men inge politiksnack här! Mitt inlägg var bara en hänvisning till ett skämt!

Inaktiv

M va ute och gick, plötsligt slog han runt och blev W

Medlem

Elbilen fick en sladd, tappade kontakten med vägen, och slog en volt.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Vad sa kaptenen på Titanic när han först fick höra talas om problemen ombord?

-Jag ska gå till botten med det här.

Höhö


signatur

Sånt e livet

Hur gick det när Jesus och Lärjungarna hade simtävling??

Jesus vann på Walk Over:D


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Själv gillar jag ordvitsar som är sämst. Alla hatar mig för dem dock..

Ett exempel på ren humor är när en lärare i skolan kom och pekade på en artikel om tjernobyl

"Har ni läst om bilinspectören i tjernobyl som åkte hem efter jobbet?"

"Nej?"

"Han kör no bil! "(tjer no byl)

Astråkigt men genialiskt...


signatur

Det här är en signatur

Medlem
Skrivet av Vaizard3:

Själv gillar jag ordvitsar som är sämst. Alla hatar mig för dem dock..

Ett exempel på ren humor är när en lärare i skolan kom och pekade på en artikel om tjernobyl

"Har ni läst om bilinspectören i tjernobyl som åkte hem efter jobbet?"

"Nej?"

"Han kör no bil! "(tjer no byl)

Astråkigt men genialiskt...

BUY SEA CHAIR TEN!

Medlem
Skrivet av psykotisk:

BUY SEA CHAIR TEN!

Eller: Snow Pea Chair Ten. Ungefär lika kass:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Ariath:
Skrivet av psykotisk:

BUY SEA CHAIR TEN!

Eller: Snow Pea Chair Ten. Ungefär lika kass:)

Eller "AJ BAJ PINK SKIT" (I buy pink sheet)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

lolz , fan ja skulle vilja lara mig fler alla barnen historier dem e klok rena pa fester ibland

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Hur gick det när Jesus och Lärjungarna hade simtävling??

Jesus vann på Walk Over:D

8)


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Inaktiv
Skrivet av darios2:

fråga:
hur vet man att syrran har mens?
svar:
det smakar blod om farsans kuk!

När tänkte du introducera mig för dottern darios?


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Kom faktiskt på ett eget skämt igår (så roligt har man) och det platsar nog här;

Angående att vissa anser att kroppen är ens Tempel.

"Min kropp är nog mer av en trädgård än ett tempel. Jag fyller den med skit, utsmyckar där jag vill och ansar buskarna när det behövs!"


signatur
Medlem

n och kvinnan hade levt ihop i ett antal år. Då mannen var av den kristnare sorten hade de aldrig haft sex med varandra, för mannen ville vänta tills dess de var gifta. Kvinnan däremot hade aldrig kunna motstå frestelsen och hade vid ett flertal tillfällen varit otrogen mot sin livskamrat, som dock aldrig misstänkt något.

Nu hade de båda efter mycket om och men bestämt sig för att gifta sig. I samma ögonblick som det blev klart att dom skulle gifta sig bestämde sig kvinnan för att aldrig mer vara otrogen mot sin man. Senare samma vecka blev dock lusten för stor och hon bara måste få sig lite sängkammarvals. På krogen samma kväll träffar hon en lämplig danspartner som gör henne sällskap till ett hotellrum.

När de väl har fått av sig kläderna och kärleksakten skall börja får kvinnan lite dåligt samvete. Hon tänker att det vore ju själva fan om hon kulle gå och bli med barn eller få någon bugg i grenen nu strax innan bröllopet, så hon säger vänligt men bestämt åt mannen att skall det bli nåt så får det bli med gummi. Mannen rusar genast ut till hallen för att kolla i plånboken, inga kompisar. Han drar snabbt på sig kläderna och rusar ned till Statoil-macken, men ack ve och fasa alla kondomerna är slut!
Mannen är vid detta laget alldeles för kåt för att ge upp denna kamp. Han ser sig omkring i butiken och ser att de säljer äkta renkorv. Han tvekar en sekund men lusten tar överhanden. Han köper den korv som ser ut att passa bäst. Skär av ena änden och gröper ur innehållet så att bara skinnet blir kvar.
Korvskinnet fungerar utmärkt som gummi och kvinnan märker ingen skillnad.
När mannen har fullbordat sin akt och drar sig ur blir dock korvskinnet kvar. Besvärad av situationen beslutar sig mannen för att inget säga. Några dagar senare är det bröllop och på bröllopsnatten skall den förväntansfulla äkta mannen äntligen få komma till. Kärleksakten går som för alla nybörjare alldeles för fort - och när mannen drar sig ur har korvskinnet fastnat på hans snopp.
Förvånat tittar han på sin lem och säger argt till sin hustru: "Och vad i allsin dar skall detta betyda?"
Kvinnan som vet hur lite mannen vet om sex finner sig fort och säger: "Men det är ju min mödomshinna.
Du har tagit min oskuld." Mannen tittar igen på skinnet och utbrister lyckligt: "Vilken otrolig tur vi har!
Bäst före datumet är i morron."


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Vad är skillnaden på "mod" och "stake"?

Mod är att komma hem efter en tur på krogen med polarna, bli anfallen av frun med en kvasten som tillhygge, och våga säga: "-städar du än eller ska du ut å flyga en sväng?"

Stake är att komma hem sent från krogen efter en kväll med polarna, med parfymdoft, ölstank, läppstift på kragen, och daska frun i rumpan och ha stake nog att säga: "ja då var det din tur då tjockis!"


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

-Vet du i vilken stad dom är osäkra på hur många dvärgar det var i Snövit och dom sju dvärgarna??

-Ottawa?

hihihahhooho

-vet du vilket djur som är sämste bilföraren??

-ne

-krockodiilen

haha skönsate göteborgs-skämtet x)

Inaktiv

-Doktorn, doktorn!
-Ja?
-Var är min hatt?
-Du har den på huvudet.
-YAY!
HAHAHAHAHAHA BÄST!

En annan.

-Vad gör du?
-Surfar
-Coolt, var det några bra vågor?
-Nej, det var lite för vågat

HAHAHAHOHOHOHIHIHI

Medlem

Liva upp tråden lite!! !111

Två älgar var ute och flög
då sade den ena älgen till den andra
- Men älgar kan väl inte flyga?
Då svarade den andra älgen
- Min pappa har en korvkiosk

Medlem

Vet du vad det är för likhet mellan att hoppa bungyjump och att vara otrogen?
- Nä?
- Först vet man inte om man vågar, sen går det snabbt och så går det åt helvete om gummit inte håller!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Skriv svar