Call of Duty-betan hos FZ

Robot
Medlem
Call of Duty-betan hos FZ

Bara för mig som call of duty sidan är grymt seg ?


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv

Jag får en ganska bra nerladdningsfart här: 600-650 kb/s. Stort tack FZ

EDIT: COD sidan fungerade bra för mig... Lite segt men inget seriöst.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Tackar FZ, hade själv 4st olika klienter som var låsta, hoppas denna är upplåst så att jag kan installera spelet nångång.

Inväntar nyckel gör man oxå...

Tack igen.

Medlem

I LOVE FZ Så jävla skönt att man slipper tanka från typ Fileplanet bullshit.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av b0ne:

Bara för mig som call of duty sidan är grymt seg ?

The Call of Duty Barracks are currently offline due to extraordinary load.
We are sorry for any inconvenience this may cause.
Please check back soon.

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Jag får en ganska bra nerladdningsfart här: 600-650 kb/s.

EDIT: COD sidan fungerade bra för mig... Lite segt men inget stort.

Jo, tacka vet man FZ.

EDIT: Weeeeeeee, fick nyckeln nu. Dags för bax inom 20 minutas!

Im a happy hippo

Medlem

Perfekt timing FZ, precis fått min nyckel - tack!

Medlem

Hur registrerar man sig till PC beta, inne på deras sida står där bara massa info om 360 beta efter jag reggat och uppdaterat mina uppgifter

Medlem

Kanske inte så konstigt?


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Sådär nu har man CD-Key, dock så buggade sidan där man skriver in adresser osv för mig, så jag fick hoppa över den lite snyggt ;).


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av Oxide:

Perfekt timing FZ, precis fått min nyckel - tack!

Fick du den till din mejl så fort du registrerade dig?

Medlem
Skrivet av Oxide:

Perfekt timing FZ, precis fått min nyckel - tack!

Till PC? Oo


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

"Thank you for activating your CallofDuty.com account. Here is your unique PC CD-Key for the Call of Duty: World at War Multiplayer Beta:"

Jag fick det där direkt efter registreringen. Haxxx.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av Comstedt:

Hur registrerar man sig till PC beta, inne på deras sida står där bara massa info om 360 beta efter jag reggat och uppdaterat mina uppgifter

Gå in här...

http://www.callofduty.com/beta

Logga in på befintlig konto, du kommer sedan att få en nyckel. Nyckeln fick jag genom deras hemsida (inte email som det står här på FZ) bara loggade in på mitt konto gick till Profile och där var den i Account/Profile sektionen/fliken.

Medlem

förbokade med webhallen, borde få en, regade mig förlänge sedan men inte fått något ?, Men bytar gärna min 360 nyckel mot en PC nyckel


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem
Skrivet av Improved:
Skrivet av Comstedt:

Hur registrerar man sig till PC beta, inne på deras sida står där bara massa info om 360 beta efter jag reggat och uppdaterat mina uppgifter

Gå in här...

http://www.callofduty.com/beta

Logga in på befintlig konto, du kommer sedan att få en nyckel. Nyckeln fick jag genom deras hemsida (inte email som det står här på FZ) bara loggade in på mitt konto gick till Profile och där var den i Account/Profile sektionen/fliken.

Tack!

Medlem

sitter o vänta på nyklen nu.

Medlem
Skrivet av Comstedt:
Skrivet av Improved:
Skrivet av Comstedt:

Hur registrerar man sig till PC beta, inne på deras sida står där bara massa info om 360 beta efter jag reggat och uppdaterat mina uppgifter

Gå in här...

http://www.callofduty.com/beta

Logga in på befintlig konto, du kommer sedan att få en nyckel. Nyckeln fick jag genom deras hemsida (inte email som det står här på FZ) bara loggade in på mitt konto gick till Profile och där var den i Account/Profile sektionen/fliken.

Tack!

TACK


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Det räcker med att bara ha reggat sig på sidan så får man PC-nyckel? För jag har redan fått min Xbox360 nyckel, det var för 3 dagar sedan typ. VILL HAAA :(:):(


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Men DAAAh... Var är histigeten FZ ? 500kb\s när man brukar tanka 4.5Mb\s !!!!!!

Medlem
Skrivet av b0ne:

"Thank you for activating your CallofDuty.com account. Here is your unique PC CD-Key for the Call of Duty: World at War Multiplayer Beta:"

Jag fick det där direkt efter registreringen. Haxxx.

:/


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

här kommer ni som reggat er för betan att hitta era nycklar

http://www.callofduty.com/profile/edit

Medlem

Hittade min PC-nyckel nu. Den står i Profiles om man loggar in på sitt account på CoD-sidan. Fick den inte till min mail.

EDIT: Tack Token999 för tipset.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

är betan bra då, någon som hunnit testa?

Medlem

Key för de som inte orkar regga sig, gjorde det igen då jag inte fick något mail först, sen fanns den i profil:
7UCQ-XJA3-EXW7-CC3W-1A51


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Jag har 5 CD-keys, en till mig, en till en klankompis och tre kvar som jag tänker spara ifall nån annan snubbe vill ha.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av Shrudder:

Jag har 5 CD-keys, en till mig, en till en klankompis och tre kvar som jag tänker spara ifall nån annan snubbe vill ha.

Vad duktigt du är, tror jag ska starta en religion för att tillbe dina 5 cd keys...

Eller så tar man sig bara 60 sekunder och registrerar ett konto...

Medlem

Trevligt nu är det installerat och klart.

Enda problemet är att jag bara får felmeddelande så fort jag försöker starta CoD. Får upp "unhandled exception caught".

Kan det vara vista x64 som spökar?

Medlem
Skrivet av Thunderhawk:

Men DAAAh... Var är histigeten FZ ? 500kb\s när man brukar tanka 4.5Mb\s !!!!!!

Hmm, det kanske har å göra med att du inte är ensam om att tanka vilket resulterar i att bandbredden splittas. Eller vad tror du?
Eller tanka någon annanstans om det inte passar..


signatur

There is no tomorrow, just sadness and sorrow.

Skriv svar