Testa nya Tomb Raider

Robot
JMA
Medlem
Testa nya Tomb Raider

Skojsigt


signatur

Laktostolerant

Medlem

nice det skall tankas med detsamma alltid gillat tomb raider spelen


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Inaktiv

spelet är as nice. äntligen ett Tomb radier spel där det verkligen funkar att springa över små stenar och inte massa trams.

Snyggt och grymma animationer.

blir ett köp

Medlem

Vilken ljus och fin film där man såg jättemycket

Medlem

Herregud! Varför har dom gjort spelkontrollen och kameran svårare? Hoppas att dom fixar det här, jag dog minst 6 gånger på den första attacken.

Medlem
Medlem

Låt mig gissa, det kräver gold membership right?


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Tråkigt var det.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av ElyziuM:

det kräver gold membership right?

Har för mig det räcker med silver för att tanka demos.

Det här spelet har en given plats i min samling. Jag pulvriserade både Legends och Anniversary hehe. Känns ju hundra gånger mer intressant än Gears of War 2 i alla fall.


signatur
Medlem

Demos kräver gold första veckan eller vad det är, sen är dom tillgängliga för silver.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Släpps inte en PC demo kommer jag ta till andra medel för att spela det utan att betala. Lägger inte ut ett öre annars. :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:

Släpps inte en PC demo kommer jag ta till andra medel för att spela det utan att betala. Lägger inte ut ett öre annars. :>

Vi PC-ägare får vänta till fredag:

Citat:

The Tomb Raider Underworld demo is offered in English, French, German, Italian and Spanish and will also be available for the PC on October 31st.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Demos kräver gold första veckan eller vad det är, sen är dom tillgängliga för silver.

Aah ok.


signatur
Medlem

Kul att de ska ha den där satans games for windows-bannern på sina spel. Nu är övre halven av hennes huvud avskuret, ser kanske lite konstigt ut.
Hatar den där fula bannern, förstör verkligen annars fina spelkartonger.

Medlem

Härligt att det släpps på Live Arcade

Medlem
Skrivet av NiXPhoenix:

Kul att de ska ha den där satans games for windows-bannern på sina spel. Nu är övre halven av hennes huvud avskuret, ser kanske lite konstigt ut.
Hatar den där fula bannern, förstör verkligen annars fina spelkartonger.

Alla omslag ser ut sådär - oavsett plattform. För Tomb Raider Underworld, alltså. Tror det ska föreställa "design" hehe.


signatur
Medlem

nice. var det bara jag som blev förvånansvärt engagerad i föregångarens handling? ser fram emot fortsättningen.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Tror det blir ett köp utan att ens testa demot för en gång skull älskar såna här spel till konsol!


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem

Har testkört demot lite nu och det är klassisk Tomb Raiding enligt konstens alla regler. Garanterat köp för min del. Kontrollerna känns tajta och det enda som bekymrar lite är animationerna på fröken Croft - men förhoppningsvis ser det bättre ut när det väl släpps.


signatur
1
Skriv svar