Fira nyår utomlands...

Medlem
Fira nyår utomlands...

... kunde vara trevligt tänkte jag. Bokar tillsammans med flickvännen flyg och hotell i början av december. Dagen för avfärd närmar sig, väskan är packad och humöret på topp - allt var alltså bäddat för en perfekt nyårshelg.
- Dessvärre hade ETA andra planer för mitt firande:
Varför inte spränga in det nya året med en bilbomb på min flygplats.

:evil: :evil: :evil: :evil:

Såvitt jag vet är inga flighter inställda och jag reser som planerat om några timmar. Återkommer förhoppningsvis med rapport nästa vecka.

Död åt alla (väpnade) separatister!


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Illa! Får hoppas att du kommer iväg iaf. Själv skulle jag inte ha nåt emot att fira nyår nånstans där det inte regnade.

Medlem

Ganska tråkigt, man trodde ju att europeiska terrorister var ett minne blott.

Hoppas du kommer iväg, hursomhelst.

Medlem

Trist hoppas du kommer iväg o gott nytt år på dig


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Att fira nyår i Spanien med flickvännen låter väldigt najs. Blir lite avundsjuk.

Går det bra nästa år kanske jag kan göra samma sak

Aja hoppas du kom iväg ordentligt, och ha det skönt i La Espana på nyår


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Grymt mäktigt att fira nyår i Chile, så fruktansvärt enorma fyrverkerier från fartygen i havet. Skulle vilja åka dit nästa år och uppleva det igen

Lycka till med resan och gott nytt år på dig!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

det är nu du kapar planet och åker till japan istället

Inaktiv

Bah, vill också åka men det är fan inte lätt när man aldrig planerar så långt som morgondagen ens :\

Medlem
Skrivet av w4rhog:

Död åt alla (väpnade) separatister!

Ja, bomba deras flygplatser!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

God fortsättning på er allihopa! :heart:

Märkte inte av att det sprängts överhuvudtaget (förutom att den berörda terminalen var avspärrad) - trodde att det skulle krylla av säkerhetsvakter, men det var inte mer än vad som får anses normalt på en flygplats idag.

Kort sagt är jag nöjd med min resa och kan varmt rekommendera Madrid till alla Sverigetrötta. Spanjorerna är ett hjälpsamt folk vars engelskakunskaper dock lämnar en del i övrigt att önska (iaf när det gäller serveringspersonalen)

F.ö borde alla städer få en egen tunnelbana


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

äh, det enda man behöver kunna är "una cerveza por favor" och "donde esta la putaria?" för att klara sig i spanien.

1
Skriv svar