Trailer från F.E.A.R. 2

Robot
Medlem
Trailer från F.E.A.R. 2

Det mest givna köpet år 2009.

Medlem

Sunkig trailer
Armoured death? Så det är en stridsvagn helt enkelt?

Var det inte just det som polackerna upplevde när tyskarna storma in med stridsvagnar för över 60(!) år sen?

Snälla kom upp med någonting nytt och kreativt.

Medlem
Inaktiv

Inte den bästa trailern.

Medlem

- Vad fan var det det där?
- Döden, Bepansrad Död.


signatur

Mirrors are more fun than television

Inaktiv

sämsta trailern jag sett, vart är skräcken för fan?!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

haha va fan. blä.

Medlem

FEAR hade säkert varit bra om spelutvecklarna hade gjort lite andra levels än pisstråkiga kontorslandskap och lagerutrymmen (med c:a fem miljarder lådor utslängda lite här och var för att det inte skulle se HELT öde ut).


signatur
Medlem

Sämsta Trailern jag sett!
Men själva spelet verkar bli bra, och det är ju huvudsaken ^_^

Inaktiv

"WTF IS THAT?!!"

Fail. xD

Medlem

hmm.. hur får de ihop de med F.E.A.R (1) ? Verkar vara helt olika inriktningar, 1an var väldigt bra spel iaf


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

hahah vilken lam textdialog
stålmonstret såg läskigt ut..

makoo exakt, Lol ^^

Medlem

Så länge de har varit lite mer fantasifulla med miljöerna och kanske lagt till lite mer häftiga tillägg till ens egenskaper så tror jag att det kan bli ett gött spel

Medlem
Skrivet av kebbe_90:

Det mest givna köpet år 2009.

Långt ifrån xD

Medlem

Vill man uppleva kontor i slow motion är FEAR rätt spel..

Medlem
Skrivet av papper:

Vill man uppleva kontor i slow motion är FEAR rätt spel..

kontor är inte tillräckligt slow-motion i vardagen?

ontopic: riktigt lame trailer. en stor suck fick den

Medlem

Hahahahaha, den var ju ascool! Haha!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Oj, vad.....läskigt....?!

Medlem

Ååå, jag som ser fram emot Fear 2, så visar dom upp en gigantisk halvt odödlig robot. Det enda som fattades va ett samurai-svärd, som i Red Alert 3. Sådana fiender gillar jag inte. De förra filmerna på Fear 2 visade iaf skräck, blod och allmänt vidriga sekvenser, vilket är precis det jag är ute efter!

Lirade igenom Extraction Point för nån månad sedan, så man hade det gjort inför detta Man får väl hoppas på något vettigt iaf!

Inaktiv

Varför ska alla såna där mördar-robotar se ut som den som var med i robocop-filmen för ca 20 år sen? Kan dom inte hitta på nån ny design eller??

Medlem

Efter att ha sett trailern så är frågan: kunde trailern varigt sämre?


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Haha ser ju helt värdelöst ut!

Medlem

Vi får hoppas att anledningen till den dåliga trailern bara är för att de inte vill att spelet ska hypas upp så mycket innan release.

Inaktiv

Trailern gav verkligen inte mersmak. Jag gillade verkligen ettan när det begav sig, hoppas det blir bättre än vad detta antyder...


signatur
Medlem

Ja trailern såg förjävlig ut men jag bryr mig inte så mycket om den, då jag enbart spelar multiplayer så hoppas jag att dom fått till delen iaf:)

Medlem

Det där är ju lika läskigt som Nemesis (RE3) och vi alla vet hur läskig den är ! (Sarcasm)


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Inaktiv

Trevlig snubbe han chattar med.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Tidigare ingame videos ser bättre ut, har fortfarande hyffsade förhoppningar om detta, trots en av de värsta trailers jag sett.

Medlem

Säger bara en sak: KEFFT!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

1
Skriv svar