Hur man dödar bin, redneck style

Inaktiv
Hur man dödar bin, redneck style

http://www.honda-tech.com/zerothread/1845064

Smart eller dumt?

Only in America...


signatur

"Dont argue with an idiot, or else he will drag you down to his level and beat you with experience."

Medlem

herregud, eftersom de ändå offrade gungan kunde de ju lika gärna låtit bina vara kvar...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Bin som svärmar är rätt snälla, sällan dom sticks då. Hade räckt att gå fram med en hink och en borste o borsta ner dom i hinken. Eventuellt blåsa lite rök på dom innan för att lugna ner dom ytterligare. Såvida det inte är mördarbin då

Medlem

hahahaha.. fan vad OMFG.. LOL.. han gillade verkligen inte dom ;).. hade varit coolare om han hade haft en eldkastare.. hehe


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Ingen muckar med amerikaner ostraffat!


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Fan va bra! Hatar bin :evil:


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

herregud, eftersom de ändå offrade gungan kunde de ju lika gärna låtit bina vara kvar...

Han brände bara upp 1 av 4 gungor...

Brinn bijävlar, brinn!

Youtube-proffs

Riktigt nice, farligt dock att kasta skit på dom!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av D A:

Smart eller dumt?

Only in America...

Dumt. Djurplågare finns givetvis i andra länder också.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

dum givetvis och som castro säger inte unikt för usa.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

"OH DEAR LORD ITS SO BEAUTIFUL. I AM SO PROUD TO BE AN AMERICAN RIGHT NOW"

rest my case.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Jag har sett den här på flera forum nu. Storsucce?

D A, var hittade du den?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv
Skrivet av SgtKelly:

Jag har sett den här på flera forum nu. Storsucce?

D A, var hittade du den?

Hittade länken på ett Motorsportsforum, http://tbk.fameflame.dk (grymt bra forum för motorsportsintresserade).


signatur

"Dont argue with an idiot, or else he will drag you down to his level and beat you with experience."

Medlem

Själv bryr jag mig inte, bin är imo de mest jobbiga djuren som finns och tro mig, man hatar bin när man har fått 100+ stick på femton år

Medlem
Skrivet av IceMan:

"OH DEAR LORD ITS SO BEAUTIFUL. I AM SO PROUD TO BE AN AMERICAN RIGHT NOW"

rest my case.

Det är ju helskön ironi.

Medlem
Skrivet av Famest:

Själv bryr jag mig inte, bin är imo de mest jobbiga djuren som finns och tro mig, man hatar bin när man har fått 100+ stick på femton år

bin ladin?


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av andman:
Skrivet av IceMan:

"OH DEAR LORD ITS SO BEAUTIFUL. I AM SO PROUD TO BE AN AMERICAN RIGHT NOW"

rest my case.

Det är ju helskön ironi.

Precis.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

mjo ganska välspridd

att inte förstå ironin i det han skrev.. hm.. ^^


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem
Skrivet av prikk:

mjo ganska välspridd

att inte förstå ironin i det han skrev.. hm.. ^^

Å andra sidan verkar internet vara nedlusat av folk som vägrar förstå ironi...

Sedan, kom jag att tänka på, har de inte haft riktiga problem med bin i USA? Ni vet dessa, "killerbees", man hör om lite då och då, en muterad art vars enda uppgift i livet är att bråka... De ser kanske bin mer som ett skadedjur där än vad vi gör? Jag tycker inte det är rätt att elda upp dem ändå.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

hahaha:) mina fördomar om amerikanare förstärks nu iaf;) eller sydstatare rättare sagt.


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av prikk:

mjo ganska välspridd

att inte förstå ironin i det han skrev.. hm.. ^^

Å andra sidan verkar internet vara nedlusat av folk som vägrar förstå ironi...

Sedan, kom jag att tänka på, har de inte haft riktiga problem med bin i USA? Ni vet dessa, "killerbees", man hör om lite då och då, en muterad art vars enda uppgift i livet är att bråka... De ser kanske bin mer som ett skadedjur där än vad vi gör? Jag tycker inte det är rätt att elda upp dem ändå.

håller med om att det är elakt att elda upp dem, speciellt som det verkar ha varit ett "söndagsnöje" snarare än en nödvändighet.

vad gäller mördarbina är det ett illasinnat rykte som spridits av cnn, fox och andra amerikanska medier. man förutspådde att dessa vildsinta bin skulle erövra hela nordamerika på några månader, detta hände inte och de bin det var fråga om är inte mer vildsinta än andra bin. som med de flesta andra flygfän låter de bli oss om vi låter bli dem. länge leve den amerikanska rädslan!


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Darwin award just around the corner!


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

knappast darwin award, han lyckades ju med det han försökte göra

seriöst, det är "ganska" hycklande att snacka om detta som värsta hemska amerikanska grejen å blablabla
bin har nog rätt så samma statusnivå i sverige.. detta hade lätt kunnat vara här.


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Att kasta en behållare med brandfarliga ämnen på en brasa är en olycka som väntar på att hända, inte särskilt smart. Därför jag skrev att Darwin award väntar runt hörnet.

Finns enklare, smartare och riskfriare sätt att ta hand om bin på.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

evh
Medlem
Skrivet av prikk:

knappast darwin award, han lyckades ju med det han försökte göra

seriöst, det är "ganska" hycklande att snacka om detta som värsta hemska amerikanska grejen å blablabla
bin har nog rätt så samma statusnivå i sverige.. detta hade lätt kunnat vara här.

Håller med. Vem vill ha en biboll på ens bakgård där småbarn leker?? Kanske var en lite väl extrem metod att ta bort bina dock, men som sagt han lyckades.


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Youtube-proffs

Undra hur det skulle gå med en brandsläckare? Kolsyre dvs. Inte pulver, eller jo, pulver går nog bra med.


signatur

Calle säger att jag är influencer

evh
Medlem
Skrivet av Polish:

Undra hur det skulle gå med en brandsläckare? Kolsyre dvs. Inte pulver, eller jo, pulver går nog bra med.

Då blir nog bibollen en surrande snöboll istället


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Medlem

Hmmm, en liten nattfundering. Hur skulle de reagera på jävligt hög musik som flyttar mycket luft...
Typ ställa up ett par vegor i närheten av dem. Skulle de kunna flyga alls, eller rent av falla ner döda?
Det måste jag fundera vidare på under sömnen.

Inaktiv

Intressant tanke Ophe

Inaktiv
Skrivet av Slacker:
Skrivet av Hwergelmer:

herregud, eftersom de ändå offrade gungan kunde de ju lika gärna låtit bina vara kvar...

Han brände bara upp 1 av 4 gungor...

Brinn bijävlar, brinn!

Ingen fara på den gungan...den var ju ändå ganska sliten så mer skada på den kanske inte märks allt för mycket


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

12
Skriv svar