Inaktiv
Smällare

Är det någon som vet vart man kan få tag i smällare :P? Jag har saknat smällare ända sedan det förbjöds 2002

Medlem

Smäller här varje timme sen förra veckan ungefär..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Youtube-proffs

Samma här.

Finns inga smällare längre men raketer finns det gott om. Vem vill ha smällare när det finns raketer?

jag köpte en fet jävla raket och gick till närmsta hamn här i Göteborg, tände eld på den, kastade den i luften och på nergång så gick den ner som en missil i vattnet och detonera, hela det mörka vattnet lös till och det small som fan i hamnen (under vattnet!!) mkt underhållande.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

smällare är för småbarn.


signatur
Medlem

Själv tycker jag att det är onödigt att lägga pengar på raketer och smällare och sånt.
Så många andra runt omkring en skjuter ändå så man får leecha upplevelsen från dem istället

Youtube-proffs
Skrivet av c-row:

Själv tycker jag att det är onödigt att lägga pengar på raketer och smällare och sånt.
Så många andra runt omkring en skjuter ändå så man får leecha upplevelsen från dem istället

Det handlar om vem som vinklar raketen roligast, rakt upp eller åt sidan mot en vägg ^^


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Nej men sluta skräm alla hundar, inkl min hund. Varför börjar de smälla nu liksom suck.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

träna hunden att inte bli rädd!
lättast är dock att vänta.
alla våra hörde dåligt när de blev äldre, vips! de "tålde" allt.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Smällare är ju skitcoola, bara snorisar som inte fick ha dom som inte minns?

Kommer ihåg hur vi brukade spara tigerskott till på sommaren, var skitkul att skrämma slag på folk/djur på marknader å dyl.

Och, ja, jag var en riktig liten skitunge som barn


signatur

yolo

Medlem

Hela effin natten i natt... jag minns att jag tyckte smällare var kul när jag var i 10-11 års åldern men jag fick fan inte vara ute till 02:00?

Hur kul kan det vara? Här är manus liksom: Poff!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

kan vara kul med smällare men inte 24/7 dygnet som det var förut

Angående hundrar så är det faktiskt ljus skeenet och tjutet från raketerna som dom reagerar vanligast på inte vanliga smällare.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Youtube-proffs

Smällare i all ära, det va kul men nu är det fan inte kul när man försöker slappna av. BAM PONG BANG.

Det va en klassiker att begrava ett tigerskott i snön och tända på sedan, fast man fick oftast problem, snö i tändaren, eller så fick man en jävla tändartumme.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Eller bryta ryssar på mitten så dom bildade ett v och sen tända på så att dom sprutade eld.

Kommer ihåg en kompis som tog bort stubinen och skulle tända på bara den, gick mindre bra då stubinen av nån anledning fastnade på hans tumme efter att han tänt på. Han fick gå med ett paket is på tummen resten av nyårsafton.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Youtube-proffs

Jag lyckades bränna mig jävligt gött efter att jag hade knäckt en tiger i mitten. Tände eld och skulle hålla den jäveln, fan det va som en kraftfullraket flög i min hand.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Rissan:

Eller bryta ryssar på mitten så dom bildade ett v och sen tända på så att dom sprutade eld.

Kommer ihåg en kompis som tog bort stubinen och skulle tända på bara den, gick mindre bra då stubinen av nån anledning fastnade på hans tumme efter att han tänt på. Han fick gå med ett paket is på tummen resten av nyårsafton.

En av mina "kompisar" tände på en påse raketer i handen och när det började spruta och tjuta släppte han dem inte och när det gjorde ont kastade han dem i marken - de flög då iväg rakt in i en folkmassa som fick sönderbrända kläder och allmän "shellshock"... de ville hänga honom i ett träd i princip men efter att jag lyckats lugna ner dem fick han sitta i en dusch och spola kallvatten på armen hela nyårsnatten. Gråtandes av smärta.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Låter som om han förtjänade det.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av Rissan:

Låter som om han förtjänade det.

Njae, smärtan av brännskadan kanske men att få gängstryk... det var ju inte meningen. Fast å andra sidan finns det ju inga olyckor när man dricker sig redlös.

Kanske jag borde hjälpt dem istället för att kasta bort dem?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Är det inte dags vi hittar på ett miljövänligare sätt att fira det nya året?


signatur

Just Another Noob
Jocke

Medlem
Skrivet av Jocke:

Är det inte dags vi hittar på ett miljövänligare sätt att fira det nya året?

Kanske som när man låg i lumpen och pengarna tog slut så vi fick skrika "PANG" istället för att skjuta lösplugg... omfg, liksom.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Terroristens handbok kanske har lite tips på smällare

Medlem

Kinderägg och bakpulver är alltid skoj


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av Rissan:

Kinderägg och bakpulver är alltid skoj

Bubbelplast FTW!!!111:)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Jag minns sista gången jag höll i en ryssare iaf.... Say no more

Inaktiv

Ser ut som om alla har bra minnen av smällare :P...
Men är det ingen som vet vart man kan köpa?

Medlem

eftersom att smällare är olagliga i sverige går de inte att köpa nån stanns i detta land.

Inaktiv
Youtube-proffs

Här i Götet så blev alltid nyårsfesterna korrupta.

Alla blev aspackade och hade starka raketer.
Exempel:

En stor fet raket, en full kille, han sätter raketen i snön och tänder på. Den välter och skjuts iväg mot ett hyreshus och exploderar on impact. Vid hyreshuset stod det kanske 7 barnfamiljer, jag såg alltså en liten gående 2åring flyga iväg av tryckvågen från raketen (det va en sån feting mega raket)

SEdan dess har jag hållt mig borta från dom festerna.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Shit Polish!
stackars 2åring. Måste blivit döv på kuppen.

Youtube-proffs
Skrivet av c-row:

Shit Polish!
stackars 2åring. Måste blivit döv på kuppen.

Tur att inte familjerna såg vem som sköt av raketen. Då hade han vart misshandlad på kuppen.

Pipraketer flög det även jävligt mycket av


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Måste bli kul detta nyår, finns ju inte mycket snö o sätta de där raketpinnarna i heh.

123
Skriv svar