Online butiker med stort musik sortiment

Medlem
Online butiker med stort musik sortiment

Letar speciellt efter ett band som heter Remy Zero, kan endast hitta deras skivor på Amazon.co.uk så tänkte kolla här om nån vet nån annan bra online butik (gärna i Sverige alt. Norge eller Danmark) som har deras skivor? Om ni inte orkar leta själv räcker det med att ni länkar till sidan.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

nj
Medlem

Megastore verkar ha lite.

Pricerunner har ju en sökfunktioner för musikcd med.

Medlem

Ah nice nj, tackar tackar. Det var alla hela album iaf. Får ta och checka om Ep:arna innehåller nåt speceillt innan jag letar efter dom.

Iaf tack så mycket igen.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Det var visst bara 2 av dom fulla albumen en av dom verkar vara nåt finsk skit.

Nåja om nån har nåt tips var jag kan hitta deras Remy Zero (albumet döpt efter bandet), Gramarye Ep, Prophecy och Save Me så skulle jag bli väldigt lycklig.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Music Store genom iTunes hade låtarna, iaf Save me samt Prophecy, om det kan vara nåt.

Medlem

Nja, vill hellre ha hårdvara. Tycker inte om det här med DRM eller vad det heter. Eller att handla med kreditkort på nätet.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Ebay (Stores). Grymt utbud, och så länge det rör sig om bara en eller ett par skivor och vanlig post (USPS) är det ingen risk för tull. Betala inte mer än typ $7 i frakt för enstaka skivor (om nu inte priset gör det värt det).

http://stores.ebay.com/

edit: ..och kreditkort på nätet är ingen fara. Vid köp på ebay använder du vanligtvis PayPal, som ju agerar mellanhand, så kreditkortsinfon hamnar aldrig hos säljaren. Sen gäller det vanliga att bara köpa från de med massor av feedback (och bra sådan).

Medlem

hej vet någon namnet på denna låt jag spelade in från en film den måste vara från 70 talet..

vad är namnet på låten och albumet?

lyssna här har lite brus men är hörbar
whatisname.wma

Inaktiv

jag kan nynna vidare på den men vet faktiskt inte vilken låt det är

ett svenskt ställe som är ganska okej för punk å dyligt är [www.hotstuff.se], verkligen inte mina favoriter dock.. rätt dyra å inte ett särskilt stort sortiment.. ;/
ebay har allt dock, finns det inte på ebay finns det troligtvis inte alls (om det släppts officiellt dvs)
dollarn är ju ganska låg, så handla utomlands kan löna sig rejält


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

emusic.com har ganska hyffsat utbud imo


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Tack för tipsen, får ta och kolla in dom när jag kommer hem. Mitt jobb blockar tyvärr många av sidorna.

Vill inte riktigt hålla på med ebay och paypal och grejer. Kör hellre med faktura eller postförskott.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv
Skrivet av Bonik:

hej vet någon namnet på denna låt jag spelade in från en film den måste vara från 70 talet..

vad är namnet på låten och albumet?

lyssna här har lite brus men är hörbar
whatisname.wma

Jag har för mig att den där låten heter Chariots of fire. Artisten är i så fall Vangelis.

Jag kan ju ha fel (fast det låter otroligt)

Medlem

bravo! Unkdor det var rätt låten hette "Chariots Of Fire " eller "Titles "
och artisten Vangelis

Themes SOUNDTRACK amazon länk
Chariots SOUNDTRACK amazon länk2

mina favorite låtar:
Vangelis - Chariots Of Fire
Vangelis - Pulstar
Popcorn
Laura Branigan Self control
Eddie Murphy Party All The Time
Harold Faltermeyer - Axel F

Medlem
Skrivet av Bonik:

mina favorite låtar:
Vangelis - Chariots Of Fire
Vangelis - Pulstar
Popcorn
Laura Branigan Self control
Eddie Murphy Party All The Time
Harold Faltermeyer - Axel F

Ta detta på rätt sätt nu: Du kan verkligen köpa all musik du någonsin vill ha i 9:- korgen i din lokala ICA-butik.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

haha, dagens ondska från castor


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

haha, dagens ondska från castor


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

hahah
valid burn imo


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

1
Skriv svar