CoD-betan i startgroparna

Medlem

mmm,jag längtar!

Medlem

Tack för tipset FZ! Har du reggat mig på callofduty.com men är det säkert att man ska enbart regga ett konto där för att kunna lira betan? Ingen annan beta formulär man ska fylla in osv?

Längtar! Ses online allihop! Ska bli kul idag, lite chips/dipp och läsk, kolla Heroes sen lira nya cod, kan det bli bättre?

Medlem

Vart laddar man hem betan?

Medlem
Skrivet av Improved:

Tack för tipset FZ! Har du reggat mig på callofduty.com men är det säkert att man ska enbart regga ett konto där för att kunna lira betan? Ingen annan beta formulär man ska fylla in osv?

Längtar! Ses online allihop! Ska bli kul idag, lite chips/dipp och läsk, kolla Heroes sen lira nya cod, kan det bli bättre?

det räcker genom att endast regga ett konto, då de skickar ut mail för betan till alla som är registrerade där..(står i inlägget på deras forum) jag fick till och med ett mail till 360betan, där de verkar ha valt ut helt random bland användarna.. och jag som inte ens har en 360:/

Medlem
Skrivet av SjdN:
Skrivet av Improved:

Tack för tipset FZ! Har du reggat mig på callofduty.com men är det säkert att man ska enbart regga ett konto där för att kunna lira betan? Ingen annan beta formulär man ska fylla in osv?

Längtar! Ses online allihop! Ska bli kul idag, lite chips/dipp och läsk, kolla Heroes sen lira nya cod, kan det bli bättre?

det räcker genom att endast regga ett konto, då de skickar ut mail för betan till alla som är registrerade där..(står i inlägget på deras forum) jag fick till och med ett mail till 360betan, där de verkar ha valt ut helt random bland användarna.. och jag som inte ens har en 360:/

Tack för svaret. Btw, har du redan fått en PC nyckel?

Medlem

Efter att ha spelat betan på xb360 så känns spelet som en exakt kopia av cod4. inga som hellst ändringar allt är sig likt.
blir inget köp då BFBC äger


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Vilken skitsida, valde Sweden men man ska ändå välja State och annat idiotiskt. Samma med Qatar(tvungen och prova).


signatur

Jag äger.

Medlem
Skrivet av Improved:
Skrivet av SjdN:
Skrivet av Improved:

Tack för tipset FZ! Har du reggat mig på callofduty.com men är det säkert att man ska enbart regga ett konto där för att kunna lira betan? Ingen annan beta formulär man ska fylla in osv?

Längtar! Ses online allihop! Ska bli kul idag, lite chips/dipp och läsk, kolla Heroes sen lira nya cod, kan det bli bättre?

det räcker genom att endast regga ett konto, då de skickar ut mail för betan till alla som är registrerade där..(står i inlägget på deras forum) jag fick till och med ett mail till 360betan, där de verkar ha valt ut helt random bland användarna.. och jag som inte ens har en 360:/

Tack för svaret. Btw, har du redan fått en PC nyckel?

nej, fick endast en xbox360 nyckel, i fredags tror jag att det var.. Men ikväll får väl alla sina nycklar+mirrors till pcn

Medlem

Har fått min nyckel nu

Medlem
Skrivet av ORCA99:

Har fått min nyckel nu

Gött, vilken klient laddade du ner? Den från FP och är du betalande medlem på FP?

Själv laddade jag ner betan från FP för flera timmar sedan (är ej betalande medlem) och kan inte låsa upp den... sen är frågan vart i helskotta ska man skriva in nyckeln om man inte ens kan man öppna klienten för installation?

:S

Medlem

tar den nu från filefront.com
Hade samma problem som du.

Redaktör
Medlem
Skrivet av Tompa:

Tackar!

Medlem

Hoppas jag får min nyckel idag också... Fick min betanyckel till Xbox360 för 3 dagar sedan.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Alla har fått nyckel som är medlemmar på callofduty.com

12
Skriv svar