AB hånar expresident

Medlem
AB hånar expresident

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,962722,00....

4 olika varianter av förnamnet, men bara ett är korrekt. Starkt jobbat!!!

Nyhetstorka? Javisst.

Medlem

Gått lite för hårt på flaskan i jul möjligtvis?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Nu var det åtgärdat. Nu återstår ett namn som inte är korrekt.

Jag ber om ursäkt för att ha skapat en ytterst onödig tråd. :$

Medlem

Inte mig emot, har inte så jättemycket för mig på jobbet ändå.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

det du borde be om ursäkt och skämmas för är att du har LÄNKAT till aftonbladet! ge fan i det

quota artikeln istället, bara onödigt att ge dom XXX antal träffar istället för bara en (nämnligen trådskaparen)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Skrivet av Werzion:

det du borde be om ursäkt och skämmas för är att du har LÄNKAT till aftonbladet! ge fan i det

quota artikeln istället, bara onödigt att ge dom XXX antal träffar istället för bara en (nämnligen trådskaparen)

Sluta läs är väl en mycket bättre åtgärd? Eftersom ni läser även quotade inlägg så måste behovet ändå finnas. Spela rocknkola om de får träffar, är ganska säker på att ni är där och smygtittar ändå


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Youtube-proffs

Vad finns det annat än aftonbladet då?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

"And whats the deal with cuetips They're not cues and they're not tips."

Vad spelar det för roll om man länkar till Aftonbladet? Gillar ni inte Aftonbladet så läs inte och promenera lungt förbi till en annan tråd. Otherwise. Bite me.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av Werzion:

det du borde be om ursäkt och skämmas för är att du har LÄNKAT till aftonbladet! ge fan i det

quota artikeln istället, bara onödigt att ge dom XXX antal träffar istället för bara en (nämnligen trådskaparen)

Sluta läs är väl en mycket bättre åtgärd? Eftersom ni läser även quotade inlägg så måste behovet ändå finnas. Spela rocknkola om de får träffar, är ganska säker på att ni är där och smygtittar ändå

egentligen orkar jag inte förklara utan skulle bara vilja hänvisa till "läs mitt inlägg igen och tänkt på vad det är du/ni läser"

men men, jag får la skriva ett längre inlägg endå:

när någon enbart länkar till aftonblaskan så tvingas man gå in på deras hemsida för att se själva artikeln, och (som alla vet) får aftonblaskan betalt för varje besökare dom har på sin sida. Och eftersom ingen gillar aftonblaskan så är det ju otroligt onödigt att donera 2-1000 besökare till en artikel när trådskaparen istället skulle kunna quota/citera artikeln och därmed hålla nere aftonblaskans besökare.

Skrivet av Polish:

Vad finns det annat än aftonbladet då?

expressen, svd.se, dn.se - i fallande från sämst till bättre.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Känns fortfarande lite so what? Då kanske dom får råd att anställa några fler bra journalister.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Roliga är att de som ej vill läsa aftonbladet gör det i alla fall.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Youtube-proffs

Aftonbladet är som knark, såfort man har börjat så kan man inte sluta, och så måste man ha mer och mer.. till slut så slutar det med överdos (aftonbladet plus)


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

Aftonbladet är som knark, såfort man har börjat så kan man inte sluta, och så måste man ha mer och mer.. till slut så slutar det med överdos (aftonbladet plus)

Hahaha


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Werzion:

egentligen orkar jag inte förklara utan skulle bara vilja hänvisa till "läs mitt inlägg igen och tänkt på vad det är du/ni läser"

men men, jag får la skriva ett längre inlägg endå:

när någon enbart länkar till aftonblaskan så tvingas man gå in på deras hemsida för att se själva artikeln, och (som alla vet) får aftonblaskan betalt för varje besökare dom har på sin sida. Och eftersom ingen gillar aftonblaskan så är det ju otroligt onödigt att donera 2-1000 besökare till en artikel när trådskaparen istället skulle kunna quota/citera artikeln och därmed hålla nere aftonblaskans besökare.

Jo jag förstod allt. Och angående träffar som betalar sig för dem, jag bjussar på det
Orka konspirera.
Men tycker du gör ett schysst försökt att med hjälp av fz otaliga besökare få ner aftonbladets träffar. ^^


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

tack å lov så är det ingen på internet som tar AF på alvar, man ser den bara som ett komiskt inslag, och ett patetiskt försök av små barn att göra en tidning av "En ding ding värld"

tyvärr så är folk utanför denna värld omedvetna om vad AF är och fungerar, folk på jobbet 30+ köper AF, när man försöker förklara att de är dumma i huvet, så förstår dom inte nått. De ser inte det vi ser.
men men, om 30år när alla är döda, och vi styr med våra barn, kommer aftonbladet att dö en härlig efterlägntad död.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

ajaj, då är bogo i den åldern att han ska börja handla ab, och jag har 2 år på mig att börja hänga i de trogna ab läsarnas skara


signatur

thank you, come again

Inaktiv
Skrivet av Polish:

Vad finns det annat än aftonbladet då?

skämtar du?


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Aftonbladet gör dig dum.

...eller kanske snarare vill göra dig dum. Jag accepterar aftonbladet som underhållning precis som en dåligt tv-serie eller såpa men som nyhetsförmedlare? Nej tack!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Youtube-proffs
Skrivet av prikk:
Skrivet av Polish:

Vad finns det annat än aftonbladet då?

skämtar du?

Typ, finns ju massa annat, men allt känns ju som Aftonbladet ändå..

har dock bytt till GP.se nu. Bättre så.


signatur

Calle säger att jag är influencer

MFC
Medlem

Det är inte lätt att vara journalist för aftonbladet och bara ha som yrke att skriva bajs, bajs går liksom inte att filtrera på en dag..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

1
Skriv svar