James Hetfields "sångröst".

Medlem
James Hetfields "sångröst".

Tjenare!:) finns det nån här inne på fz som sitter och klämmer på demos från TBA(det svarta albumet)? Han sa ju själv att han,, "blew my voice on the recording on the song "so what" och efter det hade de ju låtar kvar att spela in. nån som har demos/ljudklipp från före "so what"? skulle vara kul att höra några TBA låtar med hetfields pre-TBA voice:):P [http://demos.metpage.org/]


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

Tycker ändå hans röst alltid är underbar!

Inaktiv

So what?
Den var väl ändå på Garage Inc. och inte The Black Album...

Men för att svara på frågan så nej det har jag inte

Medlem
Skrivet av Fardion:

So what?
Den var väl ändå på Garage Inc. och inte The Black Album...

Men för att svara på frågan så nej det har jag inte

Ja men om du kolla rpå omslaget som jag antar du har;) så ser man att den spelades in runt 89-90 =):P

Inaktiv
Skrivet av addelit0:
Skrivet av Fardion:

So what?
Den var väl ändå på Garage Inc. och inte The Black Album...

Men för att svara på frågan så nej det har jag inte

Ja men om du kolla rpå omslaget som jag antar du har;) så ser man att den spelades in runt 89-90 =):P

Hehe nej jag har faktiskt inte kolla på omslaget så att det spelades in så tidigt hade jag ingen aning om. Man lär sig alltid något nytt

nj
Medlem
Skrivet av Fardion:

Hehe nej jag har faktiskt inte kolla på omslaget så att det spelades in så tidigt hade jag ingen aning om. Man lär sig alltid något nytt

Tja, första skivan i Garage Inc. spelades in i slutet av 90-talet (97-98 om jag inte minns helt fel), den andra skivan är en samling av deras gamla Garage Days EPs samt lite andra covers de gjort mellan 84-95.

Inaktiv
Skrivet av nj:
Skrivet av Fardion:

Hehe nej jag har faktiskt inte kolla på omslaget så att det spelades in så tidigt hade jag ingen aning om. Man lär sig alltid något nytt

Tja, första skivan i Garage Inc. spelades in i slutet av 90-talet (97-98 om jag inte minns helt fel), den andra skivan är en samling av deras gamla Garage Days EPs samt lite andra covers de gjort mellan 84-95.

Jojo det är jag helt med på. Men fick för mig att det var nyinspelningar av deras första Garage Inc. skiva.

Inaktiv

Anti-Nowhere League ftw

finns en schysst svensk cover.. The Högafflers - Än sen!?

jag har knollat fitta jag har knollat röv, jag har ronkat på min gödslahög ÄN SEN!? ÄN SEN ÄN SEN DIN DOMME LILLE FAEN!


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

1
Skriv svar