Lanseringsfilm - Red Alert 3

Robot
Medlem
Lanseringsfilm - Red Alert 3

På torsdag sker slaget om vem som är kung på kontoret.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Så många spel och bara 24h per dygn! hur ska man hinna med alla?

Medlem

På torsdag jobbar jag morgon, på kvällen är jag KOMRAD GENERAL!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Vänta lite nu

Kommer Red Alert 3 på Torsdag?
Känns som jag missat något, jävlar jag kommer inte ha penger

Medlem

Tycker alla C&C nuförtiden bara är så kaotiska det enda jag som icke-asiat kan göra är att klumpa ihop så många enheter som möjligt och anfalla rakt på och hoppas på att jag hade fler gubbar än fienden. De gamla C&C:erna var lite mer taktiska. Man hade inte så många enheter, för att de var dyra, och allt gick lite långsammare, så man fick mer betänketid.

Inaktiv

På torsdag sitter jag och fläskar vid 360n och spelar Fallout 3 :P.P


signatur

CZorg will rise again...

Medlem

Hoppas man kan lägga in egna låtar, jag vill fan kunna lira till gammla HELL MARCH från Red Alert 1! Den är sååå tung!
Har den som väckarklockssignal på mobilen, alltid lika najs att vakna upp till marchen!

Medlem

Ohhh... Ganska nice trailer. Tror fortfarande inte att det är ett spel för mig, men man skulle ju ändå vilja se alla B-filmsekvenser ^^

Medlem

På torsdag blir det hell. Hur många kan man spela online tillsammans? Måste googla.


signatur

www.oldswedishgunners.se - Träffpunkten för den vuxna spelaren.

Inaktiv
Skrivet av Wartex:

Tycker alla C&C nuförtiden bara är så kaotiska det enda jag som icke-asiat kan göra är att klumpa ihop så många enheter som möjligt och anfalla rakt på och hoppas på att jag hade fler gubbar än fienden. De gamla C&C:erna var lite mer taktiska. Man hade inte så många enheter, för att de var dyra, och allt gick lite långsammare, så man fick mer betänketid.

Tvärtom är det väl? Från och med C&C Generals så skulle de ju motverka denna "tankrush-taktik".

Medlem

OH SNAP! haha, klockrent från Stromare! bara att hålla i sig och invänta torsdagen, har höga förväntningar över detta. Dock hade jag hoppats mer på att det skulle bli mer likt RA 1 istället för alla dessa töntiga robotarna och "pewpewlazer" som de måste ha med :(.. synd tycker jag.


signatur

"du, hur känns det att vara en skitgubbe?"

Medlem

Fan vad gött, trodde inte det skulle släppas så tidigt

Medlem

Ibland är det synd att man har familj, jobb och skola. Denna hösten är ett av tillfällena, alldeles för många spel man vill lira och ingen tid


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem

Köps under torsdagen


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Die waffen!
LECHT AAAAAAAN!

Medlem
Skrivet av S.S. Viator:

Die waffen!
LECHT AAAAAAAN!

Det är en av sakerna jag inte förstår! Varför ha en text på tyska när spelet inte innehåller några tyskar?

Men, det är ju en klassiker som är riktigt grym att lyssna på

Medlem

Vänta.
Det heter ju Red Alert och släpps i Oktober. Det blir ju Red October! var bara tvungen att dra ett svin kast skämt


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Inaktiv
Skrivet av Wartex:

Tycker alla C&C nuförtiden bara är så kaotiska det enda jag som icke-asiat kan göra är att klumpa ihop så många enheter som möjligt och anfalla rakt på och hoppas på att jag hade fler gubbar än fienden. De gamla C&C:erna var lite mer taktiska. Man hade inte så många enheter, för att de var dyra, och allt gick lite långsammare, så man fick mer betänketid.

Hahahaha! Precis så känner jag det också ibland.

Medlem

Försöker verkligen gilla det men det går inte. Känns förmycket som en sådan där "lekbilmatta" som fanns på dagis. Fast jag har i.o.f.s. inte spelat RA sedan RA2 och detta är kanske vad serien utvecklats till under åren. Men andra ord så är spelet kanske precis det det skall vara?

Inaktiv

Ja herregud, som någon skrev förut så släpps det alldeles för mycket potentiella spel nuförtiden. Detta kommer att införskaffas, kanske inte på releasen, men efter Jul är en självklarhet.

Gillade C&C3 & Kanes Wrath, även om det är lite b-films aktigt emellanåt så var dom alltid underhållande.

Medlem

Varför släpppa alla bra spel på en gång gång. Det har ju inte kommit nåt på sistone sen kommer allt =(

Medlem
Skrivet av ReZnoR2K6:
Skrivet av Wartex:

Tycker alla C&C nuförtiden bara är så kaotiska det enda jag som icke-asiat kan göra är att klumpa ihop så många enheter som möjligt och anfalla rakt på och hoppas på att jag hade fler gubbar än fienden. De gamla C&C:erna var lite mer taktiska. Man hade inte så många enheter, för att de var dyra, och allt gick lite långsammare, så man fick mer betänketid.

Tvärtom är det väl? Från och med C&C Generals så skulle de ju motverka denna "tankrush-taktik".

Nja, det var westwood det som började att stoppa tankrush-taktikerna i RA2. Där kunde man förlora hela sin tank arme om man inte hade andra units

Gen
Medlem

Som någon skrev tidigare. Så många bra spel - och så lite tid.
Hoppas dock kunna testa ett demo på detta spel nångon dag.
Synd att man inte kan få betalt för att spela spel

Medlem
Skrivet av Gen:

Synd att man inte kan få betalt för att spela spel

Visst kan man få det.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

om man är spel recesent tror jag man kan få betalt
Men den här trailern verkade nice då man fick höra mera ljud fx från spelet och så, skulle va nice o skaffa antingenpå torsdag eller till jul.

Medlem

Kommer garanterat inhandlas!


signatur

Lust att lira AoE II på nätet med mig?
Skicka ett PM!

Inaktiv

seth:

Någonting säger mig att julhandeln står för dörren.. Kan ju bero på det..

Medlem

HAHA! OOOH SNAAAP! Stormare haha fy fan..

Inaktiv
Skrivet av Hero_Swe:
Skrivet av ReZnoR2K6:
Skrivet av Wartex:

Tycker alla C&C nuförtiden bara är så kaotiska det enda jag som icke-asiat kan göra är att klumpa ihop så många enheter som möjligt och anfalla rakt på och hoppas på att jag hade fler gubbar än fienden. De gamla C&C:erna var lite mer taktiska. Man hade inte så många enheter, för att de var dyra, och allt gick lite långsammare, så man fick mer betänketid.

Tvärtom är det väl? Från och med C&C Generals så skulle de ju motverka denna "tankrush-taktik".

Nja, det var westwood det som började att stoppa tankrush-taktikerna i RA2. Där kunde man förlora hela sin tank arme om man inte hade andra units

Jasså? tyckte jag barade spammade Mammoth-tanks sen var det GG.

12
Skriv svar