Ny Bayonetta-trailer

Robot
Medlem
Ny Bayonetta-trailer

Hehe. Biblotekarien från helvetet.


signatur
Medlem

Looks like utter crap...


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Första trailern gav mig förhoppningar, nu ser det bara ut som ett sämre Devil May Cry 4 och DMC4 var värdelöst.

Medlem

Hur kan folk vara tillåtna att göra sådan här skit?


signatur

You should be glad. You are just like me a part of gods great work.

Medlem

..men alla anime snubbar lär ju dreggla ihjäl sig?


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem

Fyfan för anime, blir bara värre och värre...

Medlem
Skrivet av Gortie:

Hehe. Biblotekarien från helvetet.

Hehe Sannerligen. Får passa sig när man går till biblioteket nästa gång. Man vill ju inte bli offer för en Final Fantasy attack.
Undrar om det går att låna soundtracket där.

Medlem

Gissar att budskapet med trailern var "Vi har insett att spelet inte blir bra nog så vi siktar på så mycket avklätt som möjligt istället"?

/ LordDaimos

Medlem

Hahaha... Vilken komik

Medlem

Sonic the hedgehog ringar sprutar från döda fiender? Hej o hå.

Over the top kan göras så feeeeeeeel.

Medlem

Kan inte sluta skratta!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

oh my god *chockerad att sånt skräp är tillåtet att göra*


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

kan bara säga 'lol'.

Medlem

Haha vilken jävla skit. Slår vad om att det är japanskt.

Inaktiv

Satan vilka rysningar man fick :/

Inaktiv
Skrivet av Fargo:

Haha vilken jävla skit. Slår vad om att det är japanskt.

Nehe? Vill inte verka nedlåtande men man såg på stilen att det var Japanskt. Plus att det är så överdrivet dåligt.

Nepp, flopp anyone?

Medlem

Ingen ny trailer, har funnits ute ett bra tag.

Kommer nog ha väldigt tråkigt gameplay,


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

seriöst denna är fan minst en månad gammal. Ni borde fan skämmas fz...

Inaktiv

filmen var snyggt gjort men fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy faaaaaaaaaan! det var nåt av det lamaste jag sett. BUUUU

Medlem

Visst det ser ju inte så lockande ut får jag säga men man ska ju egentligen inte säga att ett spel är skräp innan man själv testat det.

Förresten vad kommer allt detta japan hat ifrån? Bara för ett japanskt utvecklat spel skulle va dåligt ska man ju inte hata alla... eller hatar ni Zelda, Mario och Metroid spelena också? Kan ju underlätta er med att resten av världen gör lika mycket skitspel dom

Inaktiv
Skrivet av anon_38597:

seriöst denna är fan minst en månad gammal. Ni borde fan skämmas fz...

Tycker inte att Fz ska skämmas när dom är sena med detta spel.

Folket på Fz gör förövrigt ett bra jobb med att ge oss nyheter om spel.

Medlem

Hade lite förhoppningar att det skulle vara mer som första bloodrayne, var lite kul på sina ställen, men måste nog hålla med LordDaimos här.

Och Kraa, det finns en tipsfunktion om du tycker att nyheterna kommer för långsamt, det är inte direkt så att dom dyker upp här helt automagiskt.

Medlem

Jag verkar vara den enda som tyckte det såg ganska kul ut, verkar vara feta fajter ändå. Visst medger jag att filmen var over the top, men det är allt från Japan, speciellt om det är lite Manga inspirerad. Tycker det här verkade vara roligare än DMC4 iaf, det skitspelet klarade man ju av på 4timmar, nämen typ.

Men som sagt jag medger att filmen sög balle, men tror ändå spelet kan bli rätt kul. Men jag kan ha fel förstås!?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Ja du, ibland skäms man över att vara spelutvecklare.


signatur

---
Boo!

Flakmonkey

Det är lustigt hur olika spelsajter reagerar på den här filmen. Här är ju många av reaktionerna negativa just för att det är så extremt japanskt och överdrivet, medan det hyllas av precis samma anledning på många utländska sajter... Känns som om vi är precis så konservativa som vi ofta beskyller japanerna för att vara. Det är ju iaf inte så konstigt att samma spel ligger på topplistan år ut och år in här ^^

När det gäller spelet i fråga så tycker jag personligen att det ser kul ut. Jag bortser från den något pubertala anspeglingen på sex i trailern och ser ett spel som ser ut att kunna ge DMC en riktigt bra match. Ska bli kul att testa.

Medlem

Tror det kan vara ett grymt casualspel. Håller med Nosnos om att anspelningarna på sex var lite överdrivet pubertala, men annars är det nog fet button mashing som erbjuds. Dock lite förvånad över att alla gnäller över att det är japanskt.

Medlem

Jag tyckte att introfilmen var så in i helvete over the top, kameravinkeln som gick mellan benen upp på boobsen var liiite knepig. Men gameplayet såg roligt ut, hade en skön twist.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

Jag tycker inte om hennes röst :<

Medlem

Ser så jä**a sterotyp ut men jag kommer nog köpa spelet ändå, ser faktiskt kul ut, även om det är tråkigt med fula huvudpersoner och skumma kameravinklar

12
Skriv svar