'09 - Min mastiga spellista

Medlem
'09 - Min mastiga spellista

2009 har varit ett väldigt bra spelår. Inte minst för att jag köpt rekordmånga spel i år, mycket tack vare Steams generösa reor. Så jag tänkte, liksom många andra droppa en personlig topplista, dock utan att favorera ett specifikt spel. Observera att alla spel inte är utgivna 2009, utan jag listar de spel som har gett mig extraordinär mersmak och som jag allmänt blivit fäst vid, årgång 09:

PC

Xbox 360

Wii

Gamecube

Sen passar jag på att drömma mig bort i ett tidigt 2010 med följande titlar som jag kommer att bevaka extra noga:

PC

Xbox 360

Wii

En komisk upptäckt efter lite research om 2010 års spelrelease:

Ser ni lika många tvåor som jag? Blir 2010 uppföljarnas år? Verkar onekligen som det.

Vilket/vilka spel är DU mest intresserad av i år?

#blogg

Medlem
'09 - Min mastiga spellista

Mafia II, Splinter Cell Conviction, Batman Arkhams Asylum 2 och Dante's Inferno. Det är dem jag är mest sugen på. Heavy Rain med kanske.


signatur

"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."

KoP
Medlem

Va? Inget Alan Wake på din 2010 lista?

Medlem
Skrivet av KoP:

Va? Inget Alan Wake på din 2010 lista?

Om det kommer till PC! Jag spelar helst skräck på min dator, då jag kan isolera mig själv med totalt mörker och ett par bra hörlurar;)

Medlem

Härlig Lista!

Mina är som följer just nu

# Aliens vs Predator
# Battlefield 1943
# Battlefield BC 2
# Red Orchestra 2
# Storm of War Battle of Britain

Medlem
Skrivet av zauii89:

Härlig Lista!

Mina är som följer just nu

# Aliens vs Predator
# Battlefield 1943
# Battlefield BC 2
# Red Orchestra 2
# Storm of War Battle of Britain

Kul att höra! Har du förbokat 1943 som jag, eller ska du skaffa det till 360?:) Jag ska ladda ner det minuten det blir tillgängligt, och spela det minuten det installerats!:D

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av zauii89:

Härlig Lista!

Mina är som följer just nu

# Aliens vs Predator
# Battlefield 1943
# Battlefield BC 2
# Red Orchestra 2
# Storm of War Battle of Britain

Kul att höra! Har du förbokat 1943 som jag, eller ska du skaffa det till 360?:) Jag ska ladda ner det minuten det blir tillgängligt, och spela det minuten det installerats!:D

Till pc såklart ;)!

Medlem

That's how we do it!

1
Skriv svar