Sämsta communityn på internet.

Medlem
Sämsta communityn på internet.

Har ni nån hemsida/community på nätet som ni vill ska själv-dö? själv så tycker jag fragbites forum borde raseras och byggas om på nytt. maken till omognare community har jag alldrig skådat. all heder till nyheterna/artiklarna på fragbite, de håller hög standard. men forumet är en katastrof. jaja nog med mitt gnäll nu och låt oss höra era synpunkter/gnäll. ska nog gå ut i köket och äta en pepparkaka så jag blir snällare:):P.blir nog ett glas julmust och en lussebulle också:)


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

Hög standard? Antar att du inte läser nyheterna på FZ.

Medlem

Fz, helt jädra meningslösa.

Nej, ärligt talat, att klanka ner på andra communitys är ganska löjligt.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Fz, helt jädra meningslösa.

Nej, ärligt talat, att klanka ner på andra communitys är ganska löjligt.

Det beror ju helt på vilket sinnestillstånd man är i.


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Inaktiv
Medlem

fragbite, började med att folk länka saker därifrån, sen när man läste lite runt där, trodde jag skulle garva ihjäl mig.
Ett tag sen nu, men ett tag gick jag in i deras forum för att ha nått att skratta åt. En massa barn som skriver helt slump mässiga saker och tror att dom är på något dagais, att folk orkar vara där, läsa är dock välldigt roligt så som darins gästbok, hehe den är rolig att läsa, alla små tjejer som är "kära"


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av jingai:

Lunarstorm?

Lunarstorm är den största communityn det betyder väl att folk gillar den mest, passar de flesta mäniskor osv.


signatur

AYY LMAO

Inaktiv
Medlem

Varför önska att något ska försvinna, försvinn själv!


signatur

yolo

Medlem
Skrivet av Döbringer:

Varför önska att något ska försvinna, försvinn själv!

Exakt.

Medlem

I mitt julfyllda, pruttfulla och proppmätta sinnestillstånd undrar jag lite förvirrat om det inte just är topics som dessa som får andra att vilja få forum som dessa att försvinna?
Altså inte fz, utan forum med dessa topics... err... eller topics i detta forum? Meh!
Kort och gott - försvinn!

Var är snpasen...

Medlem
Skrivet av Jazman:

I mitt julfyllda, pruttfulla och proppmätta sinnestillstånd undrar jag lite förvirrat om det inte just är topics som dessa som får andra att vilja få forum som dessa att försvinna?
Altså inte fz, utan forum med dessa topics... err... eller topics i detta forum? Meh!
Kort och gott - försvinn!

Var är snpasen...

Skål!! har själv fått i mig lite snaps, både idag och igår:) kanske ska ta litte imorrn med? nja jag väntar nog till nyår 8)


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

1
Skriv svar