Nationalteatern - Kåldolmar och kalsipper :)

Medlem
Nationalteatern - Kåldolmar och kalsipper :)

Lyssnade precis igenom ett band jag hade från när jag var liten. på bandet så var sagan Kåldolmar och kalsipper. åhh va underbart bra den sagan är!!!:):P. så, kommer ni ihåg trubaduren Agamemnon från Grekland? han som flydde sitt land. efter som den,precis som allt annat i sagan handlar om politik så undrar jag vad syftar de på? fanns det en diktator i Grekland på 60/70-talet? hursom helst, vilken sång tycker ni är bäst?? själv tycker jag kommunist spökets sång var bäst :):P ps jag är lite trött nu.


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Inaktiv

Jga gillar oxå nationalteatern, men det jag verkligen förundras över är att du HAR en bandspelare.
High Five!

Medlem
Skrivet av jimmi:

High Five!

you like, it is nice!

Borat


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

i like seax, it's niiiice!


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Grekland styrdes av en militärjunta 1967-1974 (statskuppen stöddes givetvis av USA ).

Inaktiv

USA.. dom är övermäktiga..


signatur

My way is better than yours :D

Inaktiv

Jag gillar också nationalteatertn, men inte kåldolmar... Rövarkungens Ö, Livet Är En Fest å Barn Av Vår Tid!


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

såssepropaganda, tvi!


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Nej.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

Ååh... nostalgi över den. Jag älskade verkligen det bandet när jag var liten. "Jag sjunger sånger, för trasiga och små"... Det lilla yllet, spöket, tjänaren... Ooh... *Rullar sig i nostalgi och sparkar med benen"


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Inaktiv

klart man har bandspelare
hur ska man annars spela in blandbanden till festivaler!?
va? ta med cd-spelare? gay!


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

"Vi cycklar runt i världen, vi spelar på gator o torg. vi spelar på allt som låter, ja tillomed på vår hoj, vi spelar på gummor..........osv. klownerna är ju sköna också "Jag är inte arg, är det nån som inte har varit arg så är det jag. det är han som är arg*pekar på en person han alldrig sett förut*. vad hette dom n igen?


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

1
Skriv svar