Fable II-buggar fixas

Medlem
Skrivet av gryzor:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Att du lirat så många pekar mer för att du aldrig varit riktigt bra i något av dom och hoppat runt...

Och vilken klan spelade du i QW/QWTF på "proffsnivå" om jag får fråga?

Han sa väl att han spelade på sport-nivå ? Han behöver inte spela i en proffs-klan för det, och tråden handlar inte om det heller.

Testat spelet nu faktist, det var riktigt roligt, förstår inte hur folk kan klaga på att det är barnsligt...

Medlem

Tycker det är lite trist att se att så många ser alla fel, men inte allt det goda som fable 2 ger oss. Jag skälv gillar fable 2 mycket, Coop delen vart jag lite besviken på, men trotts allt singleplayer var i klass för sig, bland toppen av alla dom andra grymma spelen som har Singleplayer som huvudmåltid

Inaktiv

"Hardcore-Movie-Watcher" ... ^^

Medlem
Skrivet av Gortie:
Skrivet av Zymac:

Det, plus att det låter som att DVDspelaren försöker begå seppuku då den läser från skivan

Lol, jupp - det låter som en god anledning att vänta till man kan lägga ner eländet på hårddisken.

Edit: Måste bara påpeka att det känns aningen onödigt att det insinueras att någon piratkopierar och är en omogen fanboy bara för att han har en åsikt. Bättre kan ni fan.

I just tell it like it is. Det mörkas alldeles för mycket om det här med Piratande på Konsol.

OOooh näää det går inte... det gör det visst, å de flesta som nån gång haft en moddad xbox kommer att modda sin Xbox360 också.

Medlem
Skrivet av showerguy:

text (skrivihop.nu)

Lite svårt att veta om ett spel är bra eller dåligt om man inte spelat det?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

12
Skriv svar