Mortal Kombat vs DC Universe avbildat

Robot
Medlem
Mortal Kombat vs DC Universe avbildat

Dom var inte små. ;D Ja, ni vet vad jag menar.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Tröttnar man aldrig på lättklädda, anorektiska, storbystade tjejer som slåss? (Frågan är öppen.)


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Vilket trevligt spel....saknar mortal combat ^^

Skrivet av bjosarn:

Tröttnar man aldrig på lättklädda, anorektiska, storbystade tjejer som slåss? (Frågan är öppen.)

Svaret är nej och kommer alltid att vara så;)


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

När vi ändå talar om bilder (i det här fallet galleriet i sig), skulle ni kunna skippa det där #pagetop-biten? Skapligt störande när sidan hoppar upp och ner >_> När man klickar på nästa bild alltså, pilarna på själva bilden.

Medlem

Ger sig om jag köper detta, senaste bra MK var väl 3an (2D fightern innan de gick 3D).
Det som jag sett i de filmer som publicerats så lider fortfarande spelet av väldigt dåliga animationer.

Tycker att de som spelutvecklare skulle ha mer flyt i rörelserna på gubbarba nu för tiden.
Kanske fixas till release versionen, men jag är fortfarande väldigt skeptisk.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Tröttnar man aldrig på lättklädda, anorektiska, storbystade tjejer som slåss? (Frågan är öppen.)

De som är uppvuxna med denna kvinnosynen kommer givetvis aldrig att ändra sig, däremot de som var lite mognare när den här kvinnosynen kom över oss förstod att det var en sjuk kvinnosyn och tog den efter det.

Så nä, det kommer alltid finnas en grupp som aldrig tröttnar på anorektiska silikonbrudar.


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Gäsp vs. Snark del femton


signatur
Medlem
Skrivet av Ghengis Khan:
Skrivet av bjosarn:

Tröttnar man aldrig på lättklädda, anorektiska, storbystade tjejer som slåss? (Frågan är öppen.)

De som är uppvuxna med denna kvinnosynen kommer givetvis aldrig att ändra sig, däremot de som var lite mognare när den här kvinnosynen kom över oss förstod att det var en sjuk kvinnosyn och tog den efter det.

Så nä, det kommer alltid finnas en grupp som aldrig tröttnar på anorektiska silikonbrudar.

Men detta spel skiljer väl sig lite från mängden? Wonderwoman har ju faktiskt sett ut sådär sedan 1941.... Ska dom börja ändra på canon som g
år tillbaka 70 år? Eller menar du att du är så gammal att du redan var mogen då? ;p

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Tröttnar man aldrig på lättklädda, anorektiska, storbystade tjejer som slåss? (Frågan är öppen.)

Du beter dig som en 80 årig gammal gubbe...

Sluta upp med sådant trams.

Medlem

Detta spelet ser riktigt kasst ut.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Verkar plastigt.

Medlem
Skrivet av DukeSwe:
Skrivet av bjosarn:

Tröttnar man aldrig på lättklädda, anorektiska, storbystade tjejer som slåss? (Frågan är öppen.)

Du beter dig som en 80 årig gammal gubbe...

Sluta upp med sådant trams.

Tror en 80 årig gubbe inte misstycker :). Han låter som en 80-årig kärring.

Angående spelet, jag kommer inte köpa det nu...Dom har tagit borta en massa grejjer bara för att få en mindre åldersgräns. Jokerns fatality är borta...den som vara så satans brutal !!

1
Skriv svar