Ny Transformers-trailer ute

Inaktiv
Ny Transformers-trailer ute

http://uk.promotions.yahoo.com/transformers/

Ingen Transformers fan själv, visste knappt filmen höllt på att göras,
men det där gillade jag!

Medlem

Nåt säger mig att det inte gå att göra en vettig real-time film av transforsmers

Medlem

You beat me to it! ;D

Riktigt nice verkar den, får hoppas att det blir en stor film och att en uppföljare med Unicron kommer.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Jävlar vad nice den var. Såg säker om den 4 gånger.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Ge mig


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jag som har så fruktansvärt bra koll på kommande filmer och har missat denna, herregud så grym! Måste ses!! :$


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Oh! Stabilt som fan!

Medlem

omfg fetting,

synd att man inte kolla på det som liten, någon som har lust att dra lite om storyn?


signatur

AYY LMAO

Medlem

Sjysst att hon lilla tjejen i slutet hade en My Little Pony gosedjur.
Jag och brorsan lekte med transformers och syrran med MLP

Medlem

schysst trailer =)..


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av Haziza:

omfg fetting,

synd att man inte kolla på det som liten, någon som har lust att dra lite om storyn?

I kamp om energi så tvingas två stridande grupper (Autobots, Decepticons) bort från sin planet för att leta efter 'Energon'. Transformers krashlandar på jorden för 4 milljoner år sedan. De väcks sedan upp av en vulkan 1984 och Decepticons börjar sedan kriga för energin och makt medan Autobots försvarar jorden och människorna.

Något i den stilen :), kan tänka mig att filmen handlar om något liknande. Fast jag tror att den delvis också kan spela på

enligt ett tidigt skript som fanns på webben för ett tag sedan.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Schyssta effekter iaf.

Kommer nog att se den, även fast jag inte är så insatt i Transformers universumet.

Medlem

Trailern visade ett litet medelande, närmare bestämt här. Dom kommer antagligen använda den sidan till att ge lite ledtrådar osv i framtiden, webbsidan fungerar som en ARG. Kan bli kul att se vad de använder den till i framtiden

http://www.sectorseven.org/ : takara83


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Känner hur dregglet flödar ur käften nu!


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

en kille som slängt in den mäktiga musiken från "two towers trailern" dom flesta minns säkert den pampiga musikern iaf gör jag det och den passar även grymt bra i denna trailern ! blir nästan gåshud alltså

http://www.darkbulb.com/TFTrailerImproved.wmv


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Jag har inte kollat ännu men detta kan inte bli bra, snyggt kanske men absolut inte bra... transformers måste ha den sämsta storyn genom tiderna, det finns så mycket som är dumt med själva fenomenet transformers att jag inte ens vet vart jag skall börja...

Jag tror dock det förklaras bäst i filmen "Clerks 2"


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Älskade Transformers när man var knatte nån gång på 80-talet. Måste ses, på bio, helt klart.


signatur

yolo

Medlem

jag är inne på castors linje, jag tror inte på att dra upp nån gammal teknad serie, man såg på tv när man var en liten pöjk, och försöka göra långfilm av det...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Batman
X-men
Spider-man
etc...

Förvisso är det från början serietidningar (som har funnits som tecknade serier också), men skillnaden är oviktig.

Inget fel med dom filmerna, jag förstår inte varför det skulle vara annorlunda med Transformers.

Visst, det blir väl kanske inte århundradets drama med hjärtgripande handling och fulländade skådespelarinsatser, men vem bryr sej? Hjärndöd underhållning med massor av effekter och rejält med popcorn, det går hem hos mej


signatur

yolo

Inaktiv

Hade hellre sett en 100% 3D-animerad film än med verkliga skådespelare, men bättre än inget.

Hade för övrigt ägt om de fick med Unicron, men det fixar de nog inte.


signatur

Just Another Noob
Jocke

Medlem
Skrivet av Döbringer:

Batman
X-men
Spider-man
etc...

Förvisso är det från början serietidningar (som har funnits som tecknade serier också), men skillnaden är oviktig.

Inget fel med dom filmerna, jag förstår inte varför det skulle vara annorlunda med Transformers.

Visst, det blir väl kanske inte århundradets drama med hjärtgripande handling och fulländade skådespelarinsatser, men vem bryr sej? Hjärndöd underhållning med massor av effekter och rejält med popcorn, det går hem hos mej

Jag älskar hjärndöd action (bla) och Marvelfilmerna är favoriter då jag älskade alla figurerna som ung i serietidningar - transformers brukade jag bo hos min mormor på helgerna för att kunna se kabletv hos henne, jag hade med vår video så jag kunde spela in typ transformers på tvn från skychannel och superchannel... ni var förmodligen inte ens födda då en del av er...

Grejen med transformers är ju att storyn är så sjukt dum... utomjordiska robotar som kommer till jorden... och de kan förvandla sig till antika bilar och lastbilar?! WTF? ...Det kan nog se tufft ut på film men mycket mer än en snygg musikvideo lär det ju inte bli...

Men jag tänker se den. Jtror den kommer suga hårt i stil med ninja turtles filmerna.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Döbringer:

Batman
X-men
Spider-man
etc...

Förvisso är det från början serietidningar (som har funnits som tecknade serier också), men skillnaden är oviktig.

Inget fel med dom filmerna, jag förstår inte varför det skulle vara annorlunda med Transformers.

Visst, det blir väl kanske inte århundradets drama med hjärtgripande handling och fulländade skådespelarinsatser, men vem bryr sej? Hjärndöd underhållning med massor av effekter och rejält med popcorn, det går hem hos mej

Jag älskar hjärndöd action (bla) och Marvelfilmerna är favoriter då jag älskade alla figurerna som ung i serietidningar - transformers brukade jag bo hos min mormor på helgerna för att kunna se kabletv hos henne, jag hade med vår video så jag kunde spela in typ transformers på tvn från skychannel och superchannel... ni var förmodligen inte ens födda då en del av er...

Grejen med transformers är ju att storyn är så sjukt dum... utomjordiska robotar som kommer till jorden... och de kan förvandla sig till antika bilar och lastbilar?! WTF? ...Det kan nog se tufft ut på film men mycket mer än en snygg musikvideo lär det ju inte bli...

Men jag tänker se den. Jtror den kommer suga hårt i stil med ninja turtles filmerna.

Hmm de kunde förvandla sej till bilar o dyl för att dölja sej för människorna. Det fanns väl en poäng med det i början av serien men det föreföll ganska meningslöst senare då alla visste att dom fanns typ.

Men att handlingen sög behöver inte betyda så mkt, t ex Batman sög nåt enormt i originalserien (batman var ju en serie med riktiga skådespelare, där Batman var en lönnfet gubbe med mask)
Filmerna från 90-talet var något bättre ändå...


signatur

yolo

Medlem

jag kommer väl bli utsatt för chilensk julafton nu, men doom är ju ett tydligt exempel på vad som kan hända när man ger sig på sånt här. sämre skitfilm får man leta efter...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

jag kommer väl bli utsatt för chilensk julafton nu, men doom är ju ett tydligt exempel på vad som kan hända när man ger sig på sånt här. sämre skitfilm får man leta efter...

Men var inte Stephen Spielberg inblandad i transformers-produktionen?
Det lutar ju lite åt mer kvalitet än Doom isåfall


signatur

yolo

Medlem

jag vet inte det jag, spielberg har lyckats spotta ur sig 50 filmer (som regissör) varav minst 40 är helt intetsägande skräpfilmer

(jag är trött och provokativ)


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Döbringer:

Men att handlingen sög behöver inte betyda så mkt, t ex Batman sög nåt enormt i originalserien (batman var ju en serie med riktiga skådespelare, där Batman var en lönnfet gubbe med mask)
Filmerna från 90-talet var något bättre ändå...

Orginal-batman var ju iofs en komedi-serie... Allt var ju överdrivet töntigt med flit.:)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

kommer en CGI turtles film nästa år för övrigt castor. Än finns det hopp för den serien.
Tror inte att transformers blir mer än jävligt snyggt och coolt.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av Jocke:

Hade hellre sett en 100% 3D-animerad film än med verkliga skådespelare, men bättre än inget.

Hade för övrigt ägt om de fick med Unicron, men det fixar de nog inte.

Dom ska ju göra tre filmer, så i framtiden skulle det inte förvåna mig alls om han ploppar fram :]


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

vad är tramformers då? en tecknad film eller en "riktig" ?


signatur

My way is better than yours :D

12
Skriv svar