Epic Games till salu?

Robot
Medlem
Epic Games till salu?
Citat:

Epic Games till salut?

Vem gör salut åt vem?

OnT: Hoppas det är någon med mer PS3-kärlek än Epic själva...


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem
Skrivet av Ghengis Khan:
Citat:

Epic Games till salut?

Vem gör salut åt vem?

Hehe, jo blev även jag lite konfunderad när jag såg den rubriken

Medlem

"Det har tidigare cirkulerat uppköpsrykten kring Epic Games, men inget har varit så hett som det vi idag kan rapportera om"

It's already ice cold, shacknews kontaktade Mark Rein i torsdags och då kommentarade han med "just another rumor". Tycker det är tydligt; Epic säljer sig inte, inte till Legendary eller någonannan, inte i nuläget i varje fall.

Medlem

Hoppas dom håller sig till Krysslådan, vad som än händer.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Flakmonkey
Skrivet av Kovski:

"Det har tidigare cirkulerat uppköpsrykten kring Epic Games, men inget har varit så hett som det vi idag kan rapportera om"

It's already ice cold, shacknews kontaktade Mark Rein i torsdag och då sade han "just another rumor". Det heta ryktet frös till is så att säga.

'

Ungefär som när Mark Rein sa att UTIII inte skulle komma till Xbox 360? eller att Gears of War absolut inte var på gång till PC? Skulle man göra en lista på de PR-människor i spelvärlden som snackar mest skit så skulle Rein ligga högt på listan ^^ Missförstå mig rätt, jag diggar Rein, han är riktigt kul och har en hel del vettigt att säga. Men i grunden är han en PR-människa och har ett ansvar för aktieägarna och då kan han inte säga någonting annat än just detta...

Innebär självklart inte att det här är sant, men man ska alltid ta det som sägs av "officiella" källor i såna här lägen med en nypa salt, nästan lika mycket som de inofficiellas ^^

Inaktiv

Stog på Shack för några dagar sedan att den här uppgiften är felaktig.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Hoppas dom håller sig till Krysslådan, vad som än händer.

På dig låter det som att de enbart släpper spel till Xbox, Gears finns nu både till xbox,pc och snart även till mac.
UT III finns till pc, ps3, xbox och även det snart till mac. Sedan tror jag ju inte ett ögonblick på att Gears 2 skulle förbli Xbox exklusivt, innan nästa vinter kommer de att ha utannonserat det till pc.

Summan av mumman, de har ett enda spel som just nu är exklusivt till "kysslådan"

Medlem
Skrivet av Prehn:

På dig låter det som att de enbart släpper spel till Xbox, Gears finns nu både till xbox,pc och snart även till mac.
UT III finns till pc, ps3, xbox och även det snart till mac. Sedan tror jag ju inte ett ögonblick på att Gears 2 skulle förbli Xbox exklusivt, innan nästa vinter kommer de att ha utannonserat det till pc.

Summan av mumman, de har ett enda spel som just nu är exklusivt till "kysslådan"

Min ironi kanske inte framgick så tydligt kan jag förstå.
Jag skrev det mest som en pinne i ögat på Ghengis Khan.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Prehn:

På dig låter det som att de enbart släpper spel till Xbox, Gears finns nu både till xbox,pc och snart även till mac.
UT III finns till pc, ps3, xbox och även det snart till mac. Sedan tror jag ju inte ett ögonblick på att Gears 2 skulle förbli Xbox exklusivt, innan nästa vinter kommer de att ha utannonserat det till pc.

Summan av mumman, de har ett enda spel som just nu är exklusivt till "kysslådan"

Min ironi kanske inte framgick så tydligt kan jag förstå.
Jag skrev det mest som en pinne i ögat på Ghengis Khan.

Ironi är relativt svårt att förmedla med text om det inte är absolut uppenbart.

Medlem
Skrivet av Prehn:

Ironi är relativt svårt att förmedla med text om det inte är absolut uppenbart.

Absolut, därför jag förklarade. Hoppas inte dina många rader känns som waste of time. (och om det nu kändes som det... HAHA!)


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Prehn:

Ironi är relativt svårt att förmedla med text om det inte är absolut uppenbart.

Absolut, därför jag förklarade. Hoppas inte dina många rader känns som waste of time. (och om det nu kändes som det... HAHA!)

Jo, du stal verkligen mycket värdefull tid ifrån mig( ironi )

Medlem

Ska vi på FZas forum dra ihop pengar och köpa dem? ^_^ Kan bli en bra investering ;>


signatur

Videomupp

Medlem

Med tanke på hur mycket skit Epic släppt de senaste åren, så förstår jag att någon äntligen bestämt sig för att köpa upp dem och lägga hela företaget i malpåse.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Vilka är "Legendary"?? Aldrig hört talas om sånt filmbolag?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

det e nåt litet skit filmföretag. gjorde nåra filmer om nån batman.. måste ha floppat för jag hörde aldrig talas om dessa

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Vilka är "Legendary"?? Aldrig hört talas om sånt filmbolag?

Ligger bland annat bakom Batman Begins och The Dark Knight...

Medlem
Skrivet av AstroCreep:
Skrivet av HaZe303:

Vilka är "Legendary"?? Aldrig hört talas om sånt filmbolag?

Ligger bland annat bakom Batman Begins och The Dark Knight...

Ok, då vet jag det. Ett ganska bra företag då. Hmm intressant.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Visst är det filmbolaget som har den där tempelriddarsymbolen?

1
Skriv svar