50 Cents nya äventyr filmat

Robot
Medlem
50 Cents nya äventyr filmat

Snälla, skrota 50 cent!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

JMA
Medlem

Är det han som har en lillesyrra som heter 30 cent?


signatur

Laktostolerant

Inaktiv

Även om jag är ett hiphop fan, så tycker jag de här är helt patetiskt..

Medlem

Hehe, det är skräp men...
Mjölka, mjölka, mjölka!
Give dollah!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av JMA:

Är det han som har en lillesyrra som heter 30 cent?

Haha ja de låter ju jävligt fyndigt, med andra ord så ser resten av deras släktträd ut så här

penny
nickel
dime
quarter
dollar

Rap är skönt att lyssna på men jag har svårt för 50 cent.

Medlem

Obegripligt att man gör en sådan chansning att använda 50 Cent som huvudperson, man köpvägrar ju bara av löjlighet.

Medlem
Medlem

Detta är dock tusen gånger bättre än första 50-cent spelet (som dessutom sålde brutalt mkt).
Ser relativt bra ut och känns lite som The Club, fast roligt.

Medlem

Den som fick idén att sätta 50-cent i irakkriget (?) och vara någon sorts amerikansk hjälte när han glider runt och äger upp talibaner i en hummer måste ju vara en större idiot än jack thompson. Det är ju hur obeskrivligt absurt och töntigt som helst... Hur kan en sån här idé gå igenom? Only in america.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

5 dolla in shanghai, är mkt bättre, en thailändsk yngling som försöker undkomma den undre världen genom att rappa sig ur sin missär, men tvingas välja mella det onda eller det goda för att lyckas, självklart med original sub och rpg inslag.

Grymma fightingscener a la stickman / payne

Spana även efter 6, 7, 8 dolla, kommer även en sammling med 500 dolla, once a millionare always an asshole.

How much, 5 cen?, eh give me 5 dolla any day


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Huvudsaken spelet är skoj, sen om det är 50 cent heller pewe herman kvittar. Är inget fan av ryska maffian men gta 4 var iaf skoj

Medlem

^^ men det är ju 50 cent! xO.....

Inaktiv

Dålig rappare, dålig skådis och medverkar i dåliga spel. Ser mörkt ut för det här spelet. :/

1
Skriv svar