Damnation förklaras i filmform

Medlem
Damnation förklaras i filmform

Spelet verkar riktigt dålig imo. Och det låter som att han som talar är 15. Iofs så tycker jag spelet verkar rikta sig mot just den ålder.

Medlem

Ser nice ut!


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Jag tycker den här speliden suger hårt, de är bara ett sätt att för att skaffa sig ett unik spelimage.
Tror spelet kommer lyckas lika bra som hellgate London "SOM DE GICK ÅT HELVETE"

Vad jag har hört så suger storyn också grafiken är gammal.

AI kommer vara lika bra som Legendary (för er som ej spelat de så suger den)

SEN DE VÄRSTA ÄR VÄLL HANS JÄVLA RÖST.

Om jag skulle skriva en recession på de här spelet skulle jag get de 1 av 10 bara på grund av rösten i deras trailers/ walktrughts DEN SUGER :):P

Medlem
Skrivet av hicktor_91:

Jag tycker den här speliden suger hårt, de är bara ett sätt att för att skaffa sig ett unik spelimage.
Tror spelet kommer lyckas lika bra som hellgate London "SOM DE GICK ÅT HELVETE"

Vad jag har hört så suger storyn också grafiken är gammal.

AI kommer vara lika bra som Legendary (för er som ej spelat de så suger den)

SEN DE VÄRSTA ÄR VÄLL HANS JÄVLA RÖST.

Om jag skulle skriva en recession på de här spelet skulle jag get de 1 av 10 bara på grund av rösten i deras trailers/ walktrughts DEN SUGER :):P

Sen är de ej så troligt att jag skulle skriva en recension då jag stavar som en kråka

Medlem

Ingen direkt unik spelidé. Blandning mellan GoW och PoP helt enkelt. Jag tycker det verkar tråkigt, men det finns säkert de som kommer att gilla det. Snyggt gjort för att ursprungligen vara en mod till ut2004. Ser faktiskt ut som Unreal Engine 3.

Angående narratorn: han är inte direkt lika proffsig som snubben Blizzard har, men han är iallafall ingen Gaute Godager från Age of Conan-teamet

Inaktiv

Jag knäppte av ljudet ganska fort...en omogen presentatör; men det är ju inte det spelet handlar om. Däremot verkar ju A.I'n i spelet suga fruktansvärt. Någon som sett ett skott ens komma i närheten av sin spelare?

Gäsp...den här typen av spel har vi sett allt för mycket av; skulle denna slå igenom, hade dom väl kunnat lägga ner lite mer möda på story och grafik...vilket det senaste är det som uppskattas mest i folkmassan (se: Crysis).

Medlem

ser riktigt tråkigt ut

Näe usch först jag tänkte var PoP sen blev det bara värre och värre, och var hittade de den där narratorn? överskott från barnhemmet eller PRAO?


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Inaktiv

Det låter som att det på snudd är ett indieutvecklat spel? Kanske är roligt men det verkar inte finnas mycket lockande moment mer än sånt man redan har i spel som finns ute. Ser ut att vara en blandning av Quake och Prince of Persia. Kanske funkar online då?


signatur
Medlem

Ser ut som Gears of War iklädd en hatt.

Medlem

Blir en extra titt i morgon när jag har tid :). Förstår ändå inte poängen med spelet, verkar så... aja!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Haha, hur de får något så simpelt att låta så avancerat ut är sjukt. Ser ut som att spelet i sig suger ganska rejält! Almost impressed..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

hum, någon annan än jag som inte klarar av att lista ut vad för dialekt killen snackar ?

Spelet ser inte ut att vara någon höjdare direkt.

Medlem

Tror helt klart på den här designen av banor, kan nog bjuda på snabb och intressant action. Sen hur bra spelet blir är en annan femma, de filmer vi bjuds på här ser ju inte så lockande ut, hoppas PC-versionen känns roligare än det där!


signatur
Medlem

Svårt att placera detta innan man fått testa det. Men det jag gillar är ju att att det verkar handla mycket om att flytta sig runt på banorna, och inget sunk-CS där alla sitter bakom sina lådor och kissar på sig av spänning.

Rösten lät väl lite väl oengagerad kanske, men jag skulle gärna vilja testa ett demo på detta. innan jag säger bu eller bä

Medlem

Hoppas det släpps till PC efter de mjölkat konsollägarna på mer pengar.

Medlem
Skrivet av mogvard:

Hoppas det släpps till PC efter de mjölkat konsollägarna på mer pengar.

Det nämns ju i trailern att spelet släpps till PS3, Xbox360 och PC.

För övrigt hoppas jag att de inte betalade berättaren för det där.

Inaktiv
Medlem

Påminner för mycket om gow.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Sicken skräp.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Detta var ju knappt värt att titta på...

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Påminner för mycket om gow.

Jaså? Visste inte man körde motorcyckel eller klättrade i GoW.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Snark... har vi inte nog med skitspel?

Man hade lika gärna kunna namnge det "Generic Shooter: Straight to Bargain Bin!". Det är ju talande hur man tar varje chans att förse spelmoment med epitet som "incredibly cool!".

Spel som, till exempel, Little Big Planet kanske inte intresserar mig personligen men dom har i alla fall tänkt till lite själva. Det här är ju bara mer av samma fesljumna sörja som vi har sett så många gånger förr.


signatur
Medlem

Riktigt skräp. Verkade ju vara riktigt dåliga animationer, ingen grafik som övertygar, kasst sikte och överlag.. NEJ, inget jag lägger ned min tid på och inte heller mina pengar

1
Skriv svar