Robot
De Blob

De Blob startade som ett skolprojekt i Holland men kan mycket väl sluta som höstens mysigaste spelupplevelse på Nintendo Wii. Vi har kletat färg över en hel stad och gör gärna om det igen.

#electronic-arts, #thq, #blue-tongue, #nintendo


Medlem
Vi målar världen i De Blob

Gratisversionen till pc finns att ladda hem här: http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=40...

Inte riktigt samma sak som wii-versionen, men fortf väldigt roligt

Medlem

Hehe sweet! Kan nog bli ett köp om några månader! Just nu är det för många andra spel man vill ha

Medlem

Penslar är sååå 90-tal? Oseriöst...
Bra skrivet annars


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Har spelet, väldigt charmigt.. Kommer dock byta in det när ja klarat av det till ett nytt spel.

Inaktiv

Tack för PC länk. Galet roligt


signatur

a"C"RED -

Medlem

Bra skrivet, nu vill jag ha en Far Cry rec.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Bra skrivet, nu vill jag ha en Far Cry rec.

Nu handlade det om De Blob, varför dra upp FC?

OT: Blir ett köp när plånboken fått andas ut.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Detta spel är mycket väljort och man känner att de verkligen har lagt lite tid på spelet. Dock är själva spel iden lite svag och är nog bara underhållander för människor under 8 år. Doch passar spelet mycket bra för människor i denna ålderskategori.

inlägg redigerat, v.v. läs våra regler

-forummod

Medlem

LOL på storyn!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Inaktiv

jag tycker det är riktigt kul, inte hunnit spela så mycket tycker det är lite dumt att det inte går att spara mitt i nivåerna tar ju en stund att klara av, eller har jag missat nått?

Medlem

Trist spel. Ja nivåerna är alldeles för stora så man hinner ju tröttna på vägen. Sedan är kontrollen fuckedup.

Medlem

Ska försöka få syrran att köpa detta så jag kan få testa det lite djupare än man kan göra i butik.

Inaktiv

Lustigt att de spelen just nu som får bäst poäng och toppar spel listorna är "enkla" spel. Kan det vara så att folk har tröttnat på "monster killer 2000 delux" och hellre vill spela spel som bara är ett tidsfördriv? Grymt kul att se faktiskt.

Medlem

Det här spelet är bland det sämsta jag spelat. hur kan man tycka att det är bra?!

1
Skriv svar