Film - Empire: Total War

Robot
Medlem
Film - Empire: Total War

Hoppas bara att de slänger med hela den turbaserade delen i MP den här gången..

Medlem

ser grymt bra ut

Medlem
Inaktiv

ojojoj, ser skit bra ut.

Medlem

Vill ha! :crazy:

Medlem

Varför visar de aldrig något om Sverige?

Annars så ser det jäkligt bra ut!

Medlem
Skrivet av Jokkocze:

Hoppas bara att de slänger med hela den turbaserade delen i MP den här gången..

Ja det hoppas jag också verkligen. Som man kan spara och fortsätta spela på med sin vän/vänner. Hade varit stört kul. Saknade det som fan i alla tidigare total war spel.

Fasiken vad mäktigt. Detta liret lär äga strategispels scenen åtminstone tills Hoi 3 kommer. :up::heart:


signatur
Medlem
Medlem

Förbokat och klart. Ryssen skall ha på pälsen rejält.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv

Spelet ser så himmla bra ut, kan knappt vänta tills releasen

Medlem

Den som laddar hem detta spel olagligt ska få med mig att göra personligen! Utvecklarna som gör Total War-serien förtjänar varje krona. De skall sponsras så att vi får fler och bättre lir i samma serie. Basta!

Nu blir man väl flejmad. Hahaha!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Skrivet av Deathwisher:

Den som laddar hem detta spel olagligt ska få med mig att göra personligen! Utvecklarna som gör Total War-serien förtjänar varje krona. De skall sponsras så att vi får fler och bättre lir i samma serie. Basta!

Nu blir man väl flejmad. Hahaha!

Håller med totalt.


signatur
Medlem
Skrivet av Jokkocze:

Hoppas bara att de slänger med hela den turbaserade delen i MP den här gången..

Word


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av Garga:
Skrivet av Jokkocze:

Hoppas bara att de slänger med hela den turbaserade delen i MP den här gången..

Ja det hoppas jag också verkligen. Som man kan spara och fortsätta spela på med sin vän/vänner. Hade varit stört kul. Saknade det som fan i alla tidigare total war spel.

Haha! GARGAMEL! Det var länge sen man såg honom. Ska nog kolla efter det på YouTube. Måste ha varit 15 år sen sist.

Ursäkta.. off topic. :$


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

frågan är om inte detta kan bli ett av de bästa spelen någonsin

Medlem

Game of the year.

Inaktiv
Skrivet av Dali:

frågan är om inte detta kan bli ett av de bästa spelen någonsin

Det är väl alla spel innan dom släpps. Jag väntar på demo, hype -1.

Inaktiv

Mental Orgasm

Inaktiv

Age of empires 2 är roligare

Nejmen jag har aldrig direkt gillat dessa spel men det ser så himla grymt ut.

Att lira detta typ 3-3 på ett lan en hel dag skulle vara skit roligt.

Blir värt att skaffa!

Hoppas att det inte är så krävande bara.

FJOING!!!


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

This game... is.... heaven inside of Rohan.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Kommer bli riktigt kul att spela Sverige.

Medlem

Ser verkligen fram emot det. Har följt serien ända sedan Shogun, och jag kommer inte att sluta nu.

Kul att man får köra sjöslag. Då kanske flottan blir viktigare än vad den har varit hittills. Fram tills nu så var det ju mest ett sätt att transportera trupper.

Medlem
Skrivet av Deathwisher:

Utvecklarna som gör Total War-serien förtjänar varje krona. De skall sponsras så att vi får fler och bättre lir i samma serie. Basta!

Detta gäller samtliga spelföretag.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Nu blev jag besviken. Jag trodde det skulle vara fler kontinenter än två och en halv(Europa, Nordamerika och Indien). Jag trodde att Sydamerika och Afrika skulle vara med i alla fall. Nåja, blir nog ett grymt spel ändå.

Inaktiv
Citat:

Nu blev jag besviken. Jag trodde det skulle vara fler kontinenter än två och en halv(Europa, Nordamerika och Indien). Jag trodde att Sydamerika och Afrika skulle vara med i alla fall. Nåja, blir nog ett grymt spel ändå.

Dem skall ju ha matrial o jobba med till sinna expansioner... milk milk
F.ö så borde dom gjort en shougan II ist... zzz gunzzz

Medlem

På tok för få svenska städer med i Sverige på kampanjkartan. Skam om nu Sverige ska vara en spelbar nation.


signatur

Gamer since day one!

Inaktiv

Empire kommer nog inte flå medieval men jag är nog lite svärd lajv-are så det kan va föklaringen


signatur

Jag vill att du tar denna tråd seriöst....

123
Skriv svar