Hellgate: London stängs ner

Medlem
Hellgate: London stängs ner

Fan vilken flopp

Medlem

Tråkigt:

Tycker synd om dem som köpte det där superpaketet som kostade över 1000kr, som gjorde att man slapp betala månadskostnaden.

Medlem

Spelade demon men kom ingenstans eftersom jag är så trög på att fatta vad spelet gick ut på.


signatur

Det var detta...

Medlem
Inaktiv

*skratt*


signatur

a"C"RED -

Medlem

men! jag som just tänkt börja spela det nu igen, när det börjar bli halloween som när det släpptes förra året vid denna tiden.
dock så blev det ju tyvärr lite flopp, du hade verkligen inget alls att göra efter du kommit högre level, det var typ bara o springa runt o... göra ingenting.

Medlem

Förvånar mig inte ett dugg...


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Föga oväntat

Medlem

Skulle vara intressant om de kunde öppna upp källkoden till både client och server.

Medlem

Tråkigt. Särskilt för spelarna. :/

Medlem

var inte HG:L ett sånt spåel som va så sjkut hypat men var en total flopp?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

De hade en intressant idén, synd att den inte blev utförd så bra.


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem

Synd! :\


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Hymer:

var inte HG:L ett sånt spåel som va så sjkut hypat men var en total flopp?

Ja, som Far Cry 2 menar du?


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av DonGrif:
Skrivet av Hymer:

var inte HG:L ett sånt spåel som va så sjkut hypat men var en total flopp?

Ja, som Far Cry 2 menar du?

Ungefär så.

Medlem
Skrivet av DonGrif:
Skrivet av Hymer:

var inte HG:L ett sånt spåel som va så sjkut hypat men var en total flopp?

Ja, som Far Cry 2 menar du?

vadå, jag lirar Far Cry 2 är Helt ok, lirar det på mitt ps3 - Klart det inte lever upp till förväntningarna - men det är klart inte Dåligt.

-

ang Hellgate - ja det är surt för spelarna, sj testade jag det hos en polare en kväll, sen var jag trött på det 8)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

GG, bra spelat.

Tycker ändå spelet var skittråkigt så för mig gör det inget..

Medlem

Trist. Jag gillar HGL. Har i och för sig inte spelat så mycket (50 timmar totalt kanske) trots att jag köpte livstids abonnemanget (något som jag faktiskt inte ångrar trots detta).

Kommer väl inte sakna det så värst mycket men det är fortfarande tråkigt att se nåt som folk har jobbat på så länge bara dö så där.


signatur
Medlem

HGL måste ha en av dom tråkigaste miljöerna som jag har sett i ett spel. Alla områden ser lika ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Trist att spelet inte lyckades bättre. Men har aldrig prövat spelet själv, då det inte verkade vara min grej.

Medlem

Sitter och skrattar rätt mycket, tyckte själv det verkade vara ett rätt okej spel. Fattar inte att det kunde faila så mycket, men aja.

Medlem

Själva spelet släpptes för tidigt och med en betalningsmodell som ingen var nöjd med. Jag tror fortfarande HG:L kunde ha blivit bra men redan vid lanseringen förstod man åt vart det lutande. Dumma jag som köpte livstidsprenumeration. Jaja, man lär sig, man lär sig.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Skrivet av Ravenknight:

Själva spelet släpptes för tidigt och med en betalningsmodell som ingen var nöjd med. Jag tror fortfarande HG:L kunde ha blivit bra men redan vid lanseringen förstod man åt vart det lutande. Dumma jag som köpte livstidsprenumeration. Jaja, man lär sig, man lär sig.

Haha ---> (Nelson);)


signatur
Medlem

ja det var ju knappast ett kul spel

Medlem

Lanade igenom hela spelet med en polare. När man va 2 som spela så va det rätt kul. Men inget jag skulle kört själv.

Trökigt att det blev såhär men gör inget för mig för vi la ner spelet efter vi klarade det första gången.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Haha ---> (Nelson);)

Ouch!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Det är aldrig roligt när det går såhär. Det är ju ganska synd om utvecklarna som antagligen trodde på konceptet.

Medlem

Buuuh! Jag tyckte ju det var kul Kanske tur att jag inte hann köpa det då

Medlem

Lirade det en hel del online.. Gav det chans efter chans, men orkade helt enkelt inte mer. Sånt skräp!

12
Skriv svar